جاباما
۱۰۸۸۸۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

واشینگتن با «چیز‌های کوچک» صدرنشین گیشه شد

فیلم سینمایی «چیز‌های کوچک» با نقش آفرینی دنزل واشینگتن و رامی مالک برای دومین هفته صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: فیلم سینمایی «چیز‌های کوچک» با نقش آفرینی دنزل واشینگتن و رامی مالک برای دومین هفته صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.
واشینگتن با «چیز‌های کوچک» صدرنشین گیشه شد
به نقل از ورایتی، تریلر جنایی «چیز‌های کوچک» با نقش آفرینی دنزل واشینگتن دوباره در جایگاه نخست رتبه بندی گیشه آمریکا قرار گرفت و ۲.۱ میلیون دلار در هفته دوم اکرانش فروخت.
«چیز‌های کوچک» در گیشه خارجی با اکران در ۲۰ کشور ۱.۴ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم در رده سنی بزرگسال تا کنون ۷.۸ میلیون دلار در گیشه آمریکا و کانادا بلیت فروش داشته و آمار آن در گیشه جهانی هم به ۵.۲ میلیون دلار رسیده است.
این فیلم به کارگردانی جان لی هنکاک به طور همزمان در HBO Max نیز در دسترس قرار گرفته است. با توجه به اینکه گیشه آمریکا به حالت عادی بازنگشته، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته این برنامه اکران را برای تمامی محصولات سینمایی اش در سال ۲۰۲۱ پیاده کند. رقبای برادران وارنر مثل دیزنی و یونیورسال هم معتقدند اکران فیلم‌های مهمشان با توجه به وضعیت گیشه آسیب دیده یک ریسک بزرگ است.
طبق گزارش کام اسکور حدود ۶۰ درصد سینما‌های آمریکا تعطیل هستند و سالن‌های بازگشایی شده نیز با محدودیت‌های ظرفیتی کار می‌کنند. به نظر نمیرسد ‌این شرایط به این زودی‌ها بهبود پیدا کند و مهمترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ مثل «سریع و خشن ۹»، «بیوه سیاه» و «زمانی برای مردن نیست» در بهترین حالت ممکن در تابستان اکران خواهند شد.
البته کمپانی یونیورسال طبق قراردادی که با سینما‌ها بسته، اجازه دارد فیلم‌های خود را پس از ۱۷ روز اکران در سینما در سرویس نمایش آنلاین عرضه کند و به همین دلیل اخیرا فیلم‌های بیشتری را در سینما‌ها داشته است.
در رتبه بعدی گیشه «غارنشین ها: یک عصر جدید» قرار دارد که با ۱.۷ میلیون دلار به این جایگاه رسیده است. بعد از ۱۱ هفته اکران، «غارنشین ها» ۴۶ میلیون دلار در گیشه داخلی فروش داشته است. «تیر انداز» لیام نیسون در رتبه سوم قرار گرفت و دو فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» و «شکارچی هیولا» به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرارگرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج