۱۰۸۸۹۴۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس بهترین تیمِ حال حاضر ایران است

بازیکن تیم فوتبال پیکان می‌گوید پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است و موفقیت‌هایش به خاطر توانایی کادر فنی و بازیکنان این تیم بوده است.

خبرگزاری ایسنا: بازیکن تیم فوتبال پیکان می‌گوید پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است و موفقیت‌هایش به خاطر توانایی کادر فنی و بازیکنان این تیم بوده است.

محمد نوری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز به خانواده فوتبال، باشگاه پرسپولیس و خانواده آنها تسلیت بگویم. همه متاثر هستیم و باور نداریم از بین ما رفتند. خدا به خانواده آنها صبر بدهد. امیدوارم مردم پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک را رعایت کنند چون کرونا ورزشکار و غیر ورزشکار نمی‌شناسد. امیدوارم کرونا زودتر برود تا مثل قبل فوتبال تماشا کنیم و به هم نزدیک‌تر بشویم و این دوری بین فوتبال و هواداران از بین برود.

تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و کارد فنی خوبی هم داریم و آقای تارتار واقعا زحمت می‌کشند و تیم مدیریتی خوب که آقای محمدی در مدیریت واقعا تلاش می‌کنند. با توجه به بودجه تیم که فکر می‌کنم از نظر بودجه جزو تیم‌های پایین جدول هستیم، شرایط خوبی را داریم و روز به روز هم شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم. به نظرم نتایج خوبی گرفتیم و اختلاف ما با تیم پنجم یک یا دو امتیاز است. امیدوارم بتوانیم این روند را تا آخر فصل حفظ کنیم. پیکان نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده اما ما ملاک را پارسال قرار نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم.

وی درباره عملکرد مهدی تارتار هم گفت: آقای تارتار یکی از بهترین مربیان چند سال اخیر لیگ ایران هستند و رزومه مشخصی دارد. او واقعا زحمت می‌کشد و نتیجه کارش را می‌بیند. او تیم‌هایی را در اختیار می‌گیرد که شاید خوب نتیجه نگرفته باشند اما آن تیم‌ها را متحول می‌کند. ما سه سال با آقای تارتار کار کرده‌ام و واقعا مربی خوبی است و پتانسیل این را دارد که هدایت تیم‌های بزرگ را در اختیار بگیرد.

بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره اینکه گفته می‌شود تاکتیک این تیم اوت دستی است هم گفت: اوت دستی هم یک نوع تاکتیک است. ضربه کرنر را با پا می‌زنند و اوت را با دست پرتاب می‌کنند. ما بازیکنی داریم که توانایی این را دارد که اوت‌ها را به خوبی پرتاب کند و تیم هم به خوبی از ویژگی این بازیکن بهره می‌برد. تیمی که اوت اندازی مثل نادر محمدی را داشته باشد از آن استفاده می‌کند. هر تیمی هم سعی می‌کند از ویژگی‌های بازیکنانش استفاده کند.

نوری در ادامه درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس هم گفت: روزهای خوش من در پرسپولیس بود که افتخار این را داشتم که بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو ببندم. مطمئنا بازی سختی پیش رو داریم و اگر در زمین باشم همه تلاششم را برای تیمم انجام می‌دهم. پرسپولیس الان بهترین تیم ایران است و بزرگ ترین تیم آسیا است و با آقای گل‌محمدی ساختار خوبی دارد و زیبا بازی می‌کند. این تیم هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد. پرسپولیس کم گل می‌خورد و خوب گلزنی می‌کند. به اعتقاد من با وجود کمبودهایی که دارد، قوی ترین تیم ایران است و مطمئنا با تقویت در نیم فصل شرایط بهتری را هم تجربه خواهد کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس امسال هم با اختلاف بهترین تیم لیگ باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس شرایط خوبی را دارد و اگر شرایط خوبی را نداشت، نایب قهرمان آسیا نمی‌شد. بی دلیل به این تیم فشار آوردند. شکست در هر بازی ممکن است برای هر تیمی رقم بخورد و پرسپولیس هم در فینال شکست خورد. این تیم در بیشتر بازی‌ها شایسته پیروزی است و بهترین تیم ایران است.

او در پایان درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس تیم خاص است هم گفت: خاص بودن از این نظر است که تیم بزرگی است. تیم‌های بزرگ مثل رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد همیشه تیم خاص هستند. در آسیا هم پرسپولیس و الهلال عربستان واقعا تیم‌های بزرگی هستند. نگاه‌ها روی این تیم ویژه و ملی است. البته اینکه می‌گویند مورد حمایت قرار می‌گیرد به نظر من در فوتبال این مسائل معنی نمی‌دهد. شما ببینید کدام تیم توانسته پرسپولیس را شکست دهد، حالا یکی دو شکست هم در طول فصل رقم خورده اما همیشه کمترین شکست را داشته و کمترین گل خورده برای پرسپولیس بوده است. پرسپولیس دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و انصاف نیست این موفقیت‌ها را روی مسائل حمایتی بگذاریم. اگر پرسپولیس موفق بوده به خاطر توانایی تک تک بازیکنان و کادر فنی و حمایت هواداران بوده است. برای پرسپولیس به عنوان یک تیم بزرگ طبیعی است که بخواهند با این مسائل این تیم را به حاشیه ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه سوز

      درود به شرفت

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        درود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج