۱۰۸۹۰۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نکونام مثل شیر ادامه می‌دهد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه نگران فولاد نیست و به کادر فنی و بازیکنان تیمش اعتماد کامل دارد، گفت: از جواد نکونام می‌خواهم مثل شیر به کارش ادامه بدهد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه نگران فولاد نیست و به کادر فنی و بازیکنان تیمش اعتماد کامل دارد، گفت: از جواد نکونام می‌خواهم مثل شیر به کارش ادامه بدهد.

سعید آذری با اشاره به آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان و نتایج این تیم در لیگ برتر گفت: به هیچ عنوان نگران فولاد نیستم و اعتمادم به بازیکنان و کادر فنی صد درصد است. تیم ما فوتبال را خوب بازی می‌کند. خواسته‌های هواداران هم برایمان مهم است و این‌طور نیست که جلوی گوش خودمان را گرفته باشیم. هواداران تا اینجای فصل حمایت فوق العاده ای از ما داشته‌اند و موظف هستم از آنها هم تشکر کنم.

انگار هیچ تیمی نمی‌خواهد دوم شود!

وی ادامه داد: بعد از ۱۹ سال مدیریت در فوتبال تلاش کرده‌ام تصمیم احساسی نگیرم و یاد گرفته‌ام صبر کنم. باید توجه داشته باشیم لیگ امسال از هر سال دیگری سخت‌تر است و تیم‌ها به هم نزدیک هستند. همه تیم‌ها هم می‌خواهند اول شوند! انگار هیچ تیمی دنبال دوم شدن نیست. طبیعی است که ما هم دوست داشته باشیم اول شویم.

موفقیت‌هایم با صبر به دست آمده است

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: رزومه من حاکی است در تیم‌هایی که مدیریت کرده‌ام، موفقیت نسبی و خوبی داشته‌ام. با ذوب آهن سه بار قهرمان جام حذفی و سه بار نایب قهرمان لیگ شدم. ۶ بار هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کسب کردم. هیچکدام از این کارها آسان نبود و می‌توان گفت با صبر به دست آمد. در خوزستان مردم فوتبال هجومی دوست دارند. ما تمایلات و نظرات مردم را می‌شنویم ولی فاصله تیم‌ها نسبت به هم در جدول بسیار کم است. سال گذشته این موقع بعضی از تیم‌ها خودشان را جدا کرده بودند و فاصله زیادی وجود داشت اما الان این‌طور نیست.

اصول حرفه‌ای را فدای احساسات نمی‌کنم

آذری با حمایت از کادر فنی و سرمربی فولاد یادآور شد: از جواد (نکونام) می‌خواهم با تمرکز کارش را انجام بدهد. مدیری که اینجاست مدیری نیست که به سادگی سر خم کند. حاضر نیستم اصول حرفه‌ای را فدای احساسات کنم. علاوه بر این مدیران قدرتمندی در مجموعه و کارخانه فولاد خوزستان هستند. آقای قلعه نویی که خودش فوتبالی است و چالش‌های فوتبال را می‌شناسد.

برنامه ما برای فولاد سه ساله بود

وی ادامه داد: سال گذشته ما برنامه‌ای سه ساله برای موفقیت فولاد ارائه دادیم. الان هم هنوز به نیم فصل نرسیده‌ایم ولی شرایط فولاد خوب است. اگر یکسری صحبت‌ها هم مطرح می‌شود، حاصل شیطنت‌های بعضی افراد است. وقتی شرایط برای پیشرفت فراهم می‌شود، یکسری مدعی پیدا می‌شوند. من در باشگاه قبلی هم که بودم (ذوب آهن) وقتی تیم عملکرد خوبی داشت و بهترین نتایج را بین نمایندگان ایران در آسیا گرفت، عده‌ای همین خیالات به سرشان زد و گفتند "چرا خودمان این کار را نکنیم". همه دیدند که آنها با پول بیشتر هم نتوانستند کاری کنند.

جواد نکونام مثل شیر به کارش ادامه می‌دهد

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: جواد نکونام مثل شیر به کارش در فولاد ادامه می‌دهد. من به کادر فنی، بازیکنان و پرسنل فولاد ایمان قلبی دارم. بزرگترین قدرت ما، مدیران کارخانه هستند که شرایط را برایمان فراهم کرده‌اند. از هواداران هم می‌خواهم فریب یکسری از آدم‌ها که دنبال منافع و مطالبات شخصی هستند را نخورند. بنده دست هواداران واقعی و دلسوز فولاد را می بوسم.

بهترین خبر تایید صلاحیت مهدوی کیا بود

آذری که عضو مجمع فدراسیون فوتبال هم هست، درباره اعلام اسامی گزینه‌های تایید صلاحیت شده برای انتخابات فدراسیون گفت: بهترین خبری که دیدم، تایید صلاحیت مهدی مهدوی کیا بود. همه کاندیداها عزیز من هستند. حتی کسانی که رد صلاحیت شدند، زحمت کشیدند. خیالم از تایید صلاحیت علی کریمی راحت بود و از تایید صلاحیت مهدی خیلی خوشحال شدم. از صمیم قلب آرزو می‌کنم بهترین اتفاقات برای فوتبال بیافتد. امیدوارم انتخابات دموکراتیک و آزاد برگزار و مجمع افراد اصلح را انتخاب کنند.

مجمع تصمیم احساسی نگیرد

وی اظهار کرد: چشم و گوش همه اعضای مجمع باز است و عملکرد دوره‌های گذشته پیش رویشان قرار دارد. امیدوارم اعضای مجمع تصمیم مصلحت اندیشانه و احساسی نگیرند و به فوتبال کمک کنند. به جز یکی از گزینه‌های ریاست، سایر گزینه‌ها یا قهرمان ورزشی بوده‌اند و یا سابقه مدیریت ورزشی دارند. من دو ماه پیش و قبل از اعلام تایید صلاحیت‌ها، نظرات و مواضع شخصی ام را اعلام کردم و حالا هم از مجمع می‌خواهم افراد اصلح را انتخاب کنند.

با نظر تابش درباره علی کریمی موافق نیستم

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مسعود تابش مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان که گفته است "علی کریمی رئیس فدراسیون نمی‌شود چون شایسته ترها انتخاب نمی‌شوند" گفت: مسعود خان استاد من است و او را خیلی دوست دارم. ایشان در پیشرفت فوتبال اصفهان زحمت زیادی کشیده است و افتخار می‌کنم شاگردش بوده‌ام. با این حال فکر می‌کنم شانس تمام کاندیداها برای ریاست برابر است. مجمع به این نتیجه رسیده که فرد اصلح را انتخاب کند. به نظرم علی کریمی هم به اندازه سایر گزینه‌ها شانس دارد.

دعوای من برای فوتبال بود

آذری در پایان گفت: بنده به شخصه تمام تلاشم را برای اصلاح اساسنامه فدراسیون انجام دادم. آن موقع می‌گفتند آذری می‌خواهد برای انتخابات بیاید و این کارها را می‌کند ولی زمان ثابت کرد به فکر فوتبال بودم. دعوای اساسنامه‌ای من برای فوتبال بود. منِ غیر فوتبالی به فوتبال آمدم ولی سعی کردم به اصلاح ساختار این رشته کمک کنم. حالا هم مطمئن هستم مجمع، عاقلانه ترین تصمیم را می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج