۱۰۸۹۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

حدادی: مجبورم به آمریکا بروم

احسان حدادی، قهرمان دو و میدانی کشورمان گفت: در هیچ دوره‌ای به این میزان انگیزه برای کسب مدال المپیک نداشته‌ام.

باشگاه خبرنگاران: قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد سفر به آمریکا برای پیگیری تمرینات خود گفت: شرایط برای من در اردوی خارج از کشور بسیار سخت است.

احسان حدادی، قهرمان دو و میدانی کشورمان که سابقه کسب مدال نقره بازی‌های المپیک لندن، مدال برنز قهرمانی جهان،۴ مدال طلای بازی‌های آسیایی و ۶ مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد قصد دارد برای ادامه روند آماده‌سازی خود به منظور حضوری مقتدرانه در المپیک توکیو به کشور آمریکا سفر کند و تمرینات خود را زیر نظر مک ویلکینز در این کشور ادامه دهد.

حدادی پیش از عزیمت به کشور آمریکا اظهار کرد: بعد از انجام عمل جراحی که در کشور آلمان داشتم و ‌پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، طی یک ماه گذشته با همکاری و حمایت بسیار خوب فدراسیون دو و میدانی روند آماده‌سازی خود را با برپایی اردو در جزیره زیبای کیش آغاز کردم که خوشبختانه اردوی بسیار خوب و منظمی بود. همین‌جا جا دارد از فدراسیون دو و میدانی و مسئولین منطقه آزاد کیش به ‌واسطه ایجاد شرایط مطلوب برای من در این اردو صمیمانه تشکر و قدر دانی کنم.

وی افزود: من فردا علی رغم میل باطنی برای پیگیری ادامه تمریناتم به آمریکا خواهم رفت؛ زیرا به واقع در ایران تمامی شرایط و امکانات مناسب را برای تمرین کردن دارم، اما متاسفانه به خاطر این که مربی من (مک ویلکینز) ۷۰ سال سن دارد و در شرایط فعلی که ویروس کرونا همه دنیا را در بر گرفته است، امکان سفر به ایران را ندارد، من مجبورم که خودم به آمریکا بروم تا بتوانم زیر نظر او تمریناتم را ادامه دهم.

حدادی تصریح کرد: من باید روی این نکته تاکید کنم که شرایط برای من در اردوی خارج از کشور بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود؛ زیرا در آن جا من باید در یک اتاق کوچک آن هم با وجود یک هم اتاقی زندگی کنم و تمریناتم را پیگیری کنم، اما در ایران می توانم در یک محل مناسب و با شرایط ایده‌آلتری زندگی و تمرین کنم.

او ادامه داد: در ایران می توانم حسین توکلی، فیزیوتراپ و حتی دوستانم را در کنار خود داشته باشم؛ اما در آمریکا باید تنها باشم آن‌ هم با تمام سختی‌هایی که تمرین کردن دارد و به ویژه فشار‌های روانی که وجود خواهند داشت.

احسان حدادی در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب مدال در المپیک توکیو امیدوار است، بیان کرد: من آدمی هستم که هیچ وقت برای کسب مدال قول نمی دهم؛ اما این قول را می دهم که تمام توانم را به صورت صد در صدی به کار بگیرم تا بتوانم نتیجه قابل توجهی در المپیک کسب کنم. خوشبختانه انگیزه‌ای به مراتب بیشتر از المپیک‌های قبلی برای کسب مدال دارم و امیدوارم که بتوانم دل مردم کشورم را شاد کنم.

احسان حدادی گفت: رقابت در میدان المپیک کار بسیار دشواری است؛ اما گرفتن مدال اصلا نشدنی نیست و هر امکانی در المپیک وجود دارد. زیرا در المپیک هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و حتی باید برای آن ورزشکاری که پایین‌ترین رتبه را در رنکینگ دارد نیز شانس کسب مدال قائل بود.

نایب قهرمان المپیک افزود: با توجه به شرایط فعلی که بر جهان حاکم است، من فکر می‌کنم کسی که بتواند از ۶۶ متر تا ۶۶.۵۰ متر دیسک را پرتاب کند؛ می‌تواند در المپیک مدال بگیرد و آن ورزشکاری که بتواند حد نصاب ۶۸ متر را به ثبت برساند در المپیک مدال طلا خواهد گرفت و من اطمینان دارم کسی بیشتر از این رکورد را پرتاب نخواهد کرد.

حدادی افزود: من هم امیدوارم با توجه به همه شرایط، حد نصابی میان ۶۷ متر تا ۶۷.۵۰ متر را در المپیک به ثبت برسانم که قطعا این رکورد منجر به کسب مدال خواهد شد.

قهرمان ۴ دوره از بازی‌های آسیایی در پایان اظهار کرد: من سال گذشته ۶۷ متر دیسک را پرتاب کردم و سال قبل از آن هم رکورد ۶۸.۸۵ متر را به ثبت رساندم که با توجه به این موضوع امیدوارم بتوانم طی ۳ ماه آینده حد نصابی فراتر از ۶۶ متر را ثبت کنم که بعد از عمل جراحی و شرایطی که برای من ایجاد شده است، این رکورد می‌تواند در ۳ ماه مانده به آغاز المپیک بسیار خوب و امیدوار کننده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید امانی

      قلب ما درد اومد این بنده خدا چقدر تو آمریکا باید عذاب بکشه راستی این حرفهارو این اقازده یاشوخیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج