۱۰۸۹۱۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مولر: اکنون نوبت هدف دوم است

مهاجم بایرن مونیخ از پیروزی برابر الاهلی و فینالیست شدن در جام جهانی باشگاه‌ها خوشحال است. او تاکید کرد که به دنبال کسب ششمین جام هستند.

خبرگزاری ایسنا: مهاجم بایرن مونیخ از پیروزی برابر الاهلی و فینالیست شدن در جام جهانی باشگاه‌ها خوشحال است. او تاکید کرد که به دنبال کسب ششمین جام هستند.

به نقل از استاد الدوحه، بایرن مونیخ با قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها به دومین تیم بعد از بارسلونا تبدیل خواهد شد که توانسته در یک سال شش جام به دست آورد.

بایرن شب گذشته توانست در دوحه با دو گل الاهلی را شکست دهد تا حریف نماینده مکزیک در فینال شود.

توماس مولر بعد از بازی گفت: از پیروزی و صعود به فینال خوشحال هستیم. با تیمی مواجه شدیم که بایرن مونیخ کشور خودش لقب گرفته است. آن‌ها افتخارات زیادی در کارنامه خود دارند و این پیروزی آسان نبود. گل نخست را زود زدیم و می‌خواستیم که با زدن گل دوم کار را خیلی زود تمام کنیم. در بیش‌تر زمان‌های بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

او ادامه داد: هدف نخست ما صعود به فینال بود که به آن دست پیدا کردیم. اکنون نوبت به هدف دوم است که قهرمانی و کسب ششمین جام است. برای رسیدن به این هدف به دوحه آمده‌ایم و نهایت تلاش خود را برای قهرمانی و بالا بردن جام به کار خواهیم گرفت.

مولر درباره فضای موجود در قطر گفت: با حضور هواداران فضای خوبی به وجود آمده است. ما نبود هواداران خود را در آلمان به شدت احساس می‌کنیم. با شنیدن صدای هواداران فضای زیبایی در ورزشگاه به وجود آمد. در فینال بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. ما برای قهرمانی به دوحه آمده‌ایم و آماده بازی فینال هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج