۱۰۸۹۴۱
۲۲ نظر
۶۴۰۹
۲۲ نظر
۶۴۰۹
پ

ستاره های خجالتی هالیوود

در زیر لیستی از ستاره های کمرو و خجالتی تهیه کرده ایم.

ستاره های خجالتی هالیوود

برترین ها: همه این بازیگران، خواننده ها، کارگردانان و مدل ها بسیار معروف هستند و در عین حال خودشان اعتراف می کنند که خجالتی هستند. ولی چرا یک فرد خجالتی باید وارد صنعت سینما و سرگرمی شود و همیشه جلوی دوربین رسانه ها و خبرنگاران و در دید عموم مردم باشد؟ وقتی از آنها این سوال را می پرسیم، جوابشان این است که وقتی می خواهند نقشی در یک فیلم یا سریال بازی کنند یا کنسرت بدهند یا جلوی دوربین عکاسان قرار بگیرند، مجبور می شوند خجالت را کنار بگذارند و خودشان نباشند. در مصاحبه ها و تاک شو ها می بینیم که وقتی این ستاره ها خودشان هستند نیز بسیار عصبی و ناراحت هستند. وبسایت therichest.com لیستی از ستاره های کمرو و خجالتی را تهیه کرده که در زیر به آنها اشاره نموده ایم.

۱۵. ونسا هاجنز

ونسا به عنوان یک بچه ستاره از همان ابتدا دختربچه ای خجالتی بود و هرگز نتوانست با خجالتی بودنش کنار بیاید. در مصاحبه ای که او اخیراً با مجله Glamour داشته اعتراف کرده: «وقتی کوچیکتر بودم، خیلی خیلی خجالتی بودم. هنوزم از بعضی چیزا می ترسم. رفتن به مراسم مختلف و رویدادهای مهم هنوزم مضطربم می کنه.»

ستاره های خجالتی هالیوود

۱۴. کریستن استوارت

استوارت ادعا می کند که شهرت او بخاطر زودجوش نبودنش بخاطر این است که او خیلی کمرو است. استوارت می گوید: «تو مصاحبه ها خیلی احساس ناراحتی می کنم چون باید در مورد خودم حرف بزنم.» کریستن اغلب با صفت هایی مانند "بی ادب" و "دیرجوش" توصیف می شود، ولی به نظر ما، کریستن فقط توانایی اینکه شخصیتی اجتماعی باشد را ندارد.

ستاره های خجالتی هالیوود

۱۳. سلنا گومز

سلنا قبلاً ستاره محبوب کانال دیزنی بود. البته همه خوشحالند از اینکه او تبدیل به چیزی مانند مایلی سایرس نشد. او اولین تست بازیگری اش را از یاد نمی برد و در مورد آن اینطور می گوید: «اولین تست من اصلاً خوب پیش نرفت. خیلی بد بود. جلوی یک سری آدم کت و شلوار پوش تو دیزنی تست دادم و حس می کنم واقعاً خراب کردم. خیلی طول کشید تا بی خیالش بشم.»

ستاره های خجالتی هالیوود

۱۲. جانی دپ

شاید دلیل اینکه جانی دپ این همه نقش خجالتی را قبول می کند همین کمرو بودنش باشد. او می گوید: «من خجالتی، شکاک و هر صفتی که بخواین براش بکار ببرین هستم. من از شهرت متنفرم. هر کاری از دستم برمیومد انجام دادم تا ازش دوری کنم.»

ستاره های خجالتی هالیوود

۱۱. جسیکا سیمپسون

جسیکا بیش از ده سال است که معروف شده است. او فراز و نشیب های زیادی را طی کرده و می گوید: «من آدم خیلی کمرویی هستم، ولی معتقدم خدا بهم استعدادی داده که باید با دیگران اونو قسمت کنم.»

ستاره های خجالتی هالیوود

۱۰. استیون اسپیلبرگ

مشخص است که پشت دوربین بودن همیشه برای اسپیلبرگ از اینکه جلوی دوربین باشد راحت تر بوده است. اسپیلبرگ در این باره می گوید: «من هیچ وقت با خودم احساس راحتی نداشتم، چون هیچ وقت بخشی از اکثریت نبودم. همیشه حس می کردم دست و پا چلفتی و خجالتی هستم و از شتاب زندگی دوستام دور بودم.»

ستاره های خجالتی هالیوود

۹. جسیکا آلبا

جسیکا خیلی ساده اعتراف می کند: «من دوست ندارم در مرکز توجه باشم.» حالا او به عنوان یک مادر و یک همسر احساس راحتی بیشتری می کند و بعد از گذشت سالها اعتماد به نفس بیشتری بدست آورده است. شاید دلیلش این باشد که او هرگز از بدلکار کمک نمی گیرد و در کونگ فو و مهارت های دیگر استاد است.

ستاره های خجالتی هالیوود

۸. کیرا نایتلی

کیرا در مورد خجالتی بودنش اینطور می گوید: «من تو مهمونی ها افتضاحم. همیشه یه گوشه می شینم. یه گوشه می شینم و یه نفرو پیدا می کنم و باهاش حرف می زنم. کلاً تو این چیزا خوب نیستم.»

ستاره های خجالتی هالیوود

۷. برد پیت

برد پیت خودش اعتراف کرده که آدمی خجالتی است. او گفته که نقش هایش به او کمک می کنند تا توجه مردم از خود واقعی او دور شود. البته دلیل این حرف او هم کاملاً مشخص است، زیرا برد و آنجلینا، هر قدمی که برمی دارند و هر کاری که می خواهند بکنند در معرض دید مردم و مرکز توجه آنها قرار می گیرند.

ستاره های خجالتی هالیوود

۶. جولیا رابرتز

جولیا رابرتز با کلاس رفتن از پس خجالتش برآمده است. او با خودش مشکلی ندارد و همیشه جلوی دوربین ها طبیعی رفتار می کند. او پس از بازی در فیلم "زن زیبا" مدتها جلوی دوربین نرفت، ولی توانست مشکل خجالتی بودنش را حل کند.

ستاره های خجالتی هالیوود

۵. لیدی گاگا

چه کسی فکرش را می کرد که گاگا هم خجالتی باشد! شاید دلیل اینکه او هر جا می رفت به شکل خود واقعی اش ظاهر نمی شود همین موضوع باشد. او می گوید: «من زیاد با هنرمندای دیگه ملاقات نمی کنم، چون واقعاً یه جورایی خجالتی ام... من همیشه تو هالیوود احساس خجالت می کنم. حس می کنم انگار تو دبیرستانم، انگار با محیط سازگار نیستم.»

ستاره های خجالتی هالیوود

۴. ریچارد گیر

ریچارد گیر وقتی بچه بود، کاملاً درونگرا بود: «من فکر می کنم یکی از دلایل اینکه بازیگر شدم همین بود، چون بازیگری بهم وسیله ای داد تا بتونم باهاش منظورمو بیان کنم.»

ستاره های خجالتی هالیوود

۳. تام کروز

کروز وقتی بچه بود، اختلال دیسلکسی (بدخوانی) داشت و بسیار خجالتی بود. ولی بالاخره توانست نیرویی در درون خود بیابد و با این مسئله کنار بیاید.

ستاره های خجالتی هالیوود

۲. تام هنکس

بدون شک تام هنکس یکی از متواضع ترین و بهترین بازیگران دنیاست و به نحوی دلنشین خجالتی و کمرو است. آنطور که در بیوگرافی او نوشته شده، هنکس وقتی بچه بود همیشه در حال اسباب کشی بودند و به همین دلیل دوستی هایش مدت زیادی طول نمی کشیدند. شاید دلیل خجالتی بودن او همین باشد.

ستاره های خجالتی هالیوود

۱. جاستین تیمبرلیک

اصلاً به نظر نمی آید که این خواننده محبوب یک ذره هم خجالتی باشد، ولی خودش می گوید: «وقتی بچه بودم خیلی خجالتی بودم. ولی وقتی فهمیدم می تونم بخونم و توجه مردم رو داشته باشم، همه چی تغییر کرد. مامانم همیشه باهام شوخی می کنه و میگه تا قبل از هشت نه سالگی فقط می تونستم کتانی هامو توصیف کنم چون همیشه سر به زیر راه می رفتم.»

ستاره های خجالتی هالیوود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryam

      آقای برد پیت هم خیلی بوی گند میده هم خیلی خجالتیه ... لابد به خاطر بوی گندشه که خجالت میکشه با اون فیلمایی که بازی میکنه ...

    • بدون نام

      رو داراش چین خدا؟!!!!

    • حدیث

      جاستین تیمبرلیک اصلا بهش نمیاد خجالتی باشه...
      ترانه مایکلو خیلی خوشگل خونده مخصوصا خنده هاش بانمکه...

    • سحر

      اگه اینا خجالتین پس به دادم برسید که احتمالا من از دست رفتم

    • زهره

      لیدی گاگا خجالتیه؟
      kidding me?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شانس آورده خجالتیه !!!!

    • ستاره

      دقیقا خجالتی بودن از نظر اینا یعنی چی؟!!!
      اگر خجالتی بودن چرا دنبال پیشه ی شهرت دار رفتن؟
      والله...

    • ناشناس

      آنجلا جولي پس چي!!!!!!

    • حسن

      از خوندن این مطالب چیز مفیدی دستگیر خوانندگان نمی شود لطفا اگر قرار است مطلبی در خصوص شخصیت شناسی افراد مشهور ارائه شود کمی پایه و اساس و وجاهت علمی داشته باشد

    • بدون نام

      بیخیال بابا
      بالای متن بزنید طنز مردم چت نکن

    • maede

      اینا خجالتین؟

    • مونا

      چه باحال معنی خجالتی بودنم فهمیدیم.چه افرادیم خجالتین!!!!!!!!وااای خدایه من خجالتیشون اینان بقیه شون دیگه چی هستن!!!!!!!ممنون که موجباته خنده ی ماروفراهم کردید کلی خندیدم:))))))))))))

    • كيميا

      اگه ليدي گاگاخجالتيه پس من بايدبرم بميرم

      پاسخ ها

      • نازلی

        اره بخدا

    • الي

      چيزي بگو كه با عقل جور در بياد.تازشم مگه سلنا چشه كه نبايد مثل مايلي بشه.اين جاستين بود كه گند زد به شخصيت سلنا

    • بدون نام

      لیدی گاگا با اون کاراش خجالتیه؟ والله آدم باید خیلی رو داشته باشه که همچون کارای لیدی گاگا رو بکنه اون وقت شما بگین خجالتی!! شاید معنی خجالتی از دید دیگه ای گفته!!! والله...

    • شهی

      من که هیچ کدومو از نزدیک نمی شناسم ولی به نظرم راست میگن. چون آدماهزار تا چهره دارن ربطی به بازیهاشون نداره

    • شادی

      لیدی گاگا اصلا فکر نمیکردم خجالتی باشه

    • مبینا

      اکثر آدمای معروف و بازیگر یا خواننده آدمای خجالتی ای هستن.برای غلبه به خجالتشونه که میرن دنبال این حرفه ها.و این اصلا بد نیست.آدمای پررو اکثرا هنرشون توی حرافی و و خوشگذرانیای معموله.اما آدمای درونگرا همش دنبال اینن که هنرشون در معرض تماشا قرار بدن.اکثرا هم آدمای تحصیل کرده و با سوادترین نسبت به مردم عادی.توی ایرانم خیلی از این هنرمندای بزرگ داریم

      پاسخ ها

      • فرهاد

        اصلا از نظر من آدم هرچقدر کم حرف تر و آرام تر باشه خیلی جذاب تر و موفق تره

    • سینا

      استیو مک کویین یکی از جذاب ترین بازیگران تاریخ بود وخجالتی نبود ولی خیلی کم حرف بود و رفتارش بی احساس و بی روح بود و از نظر من خیلی بازیگر خفن و با ابهتی بود.

    • پژمان

      مرد هرچی کم حرف تر و آرام تر باشه بهتر و جذاب تره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج