۱۰۸۹۷۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پیروزی جوکوویچ در روز سوم تنیس اپن استرالیا

تنیسور‌های برتر جهان در دور دوم اپن استرالیا با پیروزی برابر حریفانشان به مرحله بعد صعود کردند.

ایسنا: تنیسور‌های برتر جهان در دور دوم اپن استرالیا با پیروزی برابر حریفانشان به مرحله بعد صعود کردند.

دور دوم اپن استرالیا بامداد چهارشنبه آغاز شد. نواک جوکوویچ، مرد شماره یک جهان برای پیروزی برابر فرانسز تیافو به زحمت افتاد. تنیسور صربستانی با نتیجه ۳ بر یک حریف آمریکایی اش را شکست داد. نوله در ست اول ۶ بر ۳ پیروز شد اما تیافو در یک بازی تماشایی ست دوم را ۷ بر ۶ به نفع خود اختصاص داد. مرد شماره یک جهان در ست بعدی به زحمت و با نتیجه ۷ بر ۶ پیروز شد تا تنها به یک ست برای صعود به دور سوم نیاز داشته باشد. او با پیروزی ۶ بر ۳ به هدفش رسید.

دومینیک تیم برابر دومینیک کوپفر قرار گرفت و ۳ بر صفر حریفش را شکست داد. مرد شماره سه جهان در ست های اول تا سوم به ترتیب با نتایج ۶ بر ۴، ۶ بر صفر و ۶ بر ۲ پیروز شد.

الکساندر زورف به مصاف مکسیم کرسی رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور آلمانی در ست اول برای شکست حریف آمریکایی اش به زحمت افتاد و ۷ بر ۵ پیروز شد. او ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به خود اختصاص داد و در ست سوم ۶ بر ۳ حریفش را مغلوب کرد.

پیروزی جوکوویچ در روز سوم تنیس اپن استرالیا

در دیگر دیدار دیگو شوارتسمن به آسانی الکساندر مولر را ۳ بر صفر شکست داد. تنیسور آرژانتینی در ست اول ۶ بر ۲ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه قاطع ۶ بر صفر به خود اختصاص داد. او در آخرین ست حریف فرانسوی اش را ۶ بر ۳ مغلوب کرد.

یکی از رقابت های جذاب این روز به تقابل استن واورینکا و مارتن فوکسوویچ اختصاص داشت. این بازی که بیش از چهار ساعت طول کشید با پیروزی ۳ بر ۲ تنیسور مجارستانی به پایان رسید. واورینکا دو ست نخست را با نتایج ۷ بر ۵ و ۶ بر یک واگذار کرد اما در ادامه توانست ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ پیروز شود تا همه چیز برابر و برنده در ست پنجم مشخص شود. تنیسور سوییسی با وجود این که سه بار فرصت داشت پیروز این دیدار شود در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۹ مغلوب شد و حذف زودهنگامی از نخستین گرند اسلم سال داشت.

کارنیو بوستا، آدرین مانارینو، دنیس شاپووالف، فریتس، لایوویچ، میلوش رائونیچ، الیاسیم، پدرو مارتینس و اسلان کاراتسف با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

در بخش زنان سیمونا هالپ در یک بازگشت درخشان توانست شکست یک بر صفر برابر آیلا تاملیانویچ را به پیروزی ۲ بر یک تبدیل کند. بانوی شماره دو جهان ست نخست را ۶ بر ۴ واگذار کرد اما در ست دوم با نتیجه مشابه پیروز شد. او در ست دوم در حالی که ۵ بر ۲ از حریف استرالیایی اش عقب بود توانست چهار گیم پیاپی پیروز شود و نتیجه را ۶ بر ۵ به نفع خود کند. هالپ در نهایت ۷ بر ۵ حریفش را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

در دیگر بازی نائومی اوساکا برابر گارسیا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور ژاپنی در ست اول ۶ بر ۲ و ست دوم ۶ بر ۳ حریف فرانسوی اش را شکست داد.

سرنا ویلیامز هم به راحتی نینا استویانویچ را ۲ بر صفر شکست داد. ایگا اسویاتک، قهرمان ۱۹ ساله رولان گاروس با نتیجه ۲ بر صفر برابر کامیلو جورجی پیروز شد.

موگوروسا، سابالنکا و ووندروسووا هم با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد صعود کردند اما آندرسکو و ویتووا بخت های هشت و ۹ قهرمانی از این رقابت ها حذف شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج