۱۰۸۹۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

اسارت ۱۰روزه زن جوان در دام هوسرانان

آنها دست و پاي من و ۳ فرزندم را با طناب بسته بودند. گريه و التماس‌هايمان براي رهايي بي‌فايده بود. مرد راننده و همراهش مرا مقابل چشمان فرزندانم مورد آزار و اذيت قرار داده و از من فيلم غيراخلاقي تهيه كردند.

۲ شرور سابقه‌دار كه با ربودن يك زن همراه ۳ فرزندش او را در يك باغ متروكه زنداني كرده بودند در عمليات ويژه پليس امنيت كرمانشاه دستگير شدند.

ماموران با ورود به اتاقكي در باغ متروكه، زن جوان و فرزندانش را در حالي كه دست و پايشان بسته شده بود، نجات دادند.

رسيدگي به اين پرونده چند روز پيش با شكايت مردي مبني بر گم شدن اعضاي خانواده‌اش در دستور كار ماموران اطلاعات ـ امنيت عمومي استان كرمانشاه قرار گرفت.

شاكي به پليس گفت: با همسرم اختلاف پيدا كردم و پس از مشاجره او همراه ۳ فرزند خردسالم خانه را ترك كرد و جستجوهايم براي يافتن او بي‌نتيجه مانده است. در پي اين شكايت، مشخصات زن گمشده و ۳ فرزندش در اختيار گشت‌هاي انتظامي قرار گرفت و ماموران اطلاعات ـ امنيت عمومي نيز جستجو در اين رابطه را آغاز كردند.

آخرين ملاقات با زن آرايشگر

در مرحله بعدي تحقيقات ماموران متوجه شدند، زن گمشده با يك زن آرايشگر دوست بوده و آخرين‌بار نيز با وي ملاقات داشته است.

بنابر اين زن آرايشگر به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت و براي تحقيقات به پليس اطلاعات ـ‌ امنيت عمومي احضار شد.

با حضور اين زن در مركز پليس وي بازجويي شد و گفت: از سرنوشت زن گمشده و ۳ فرزندش بي‌خبر هستم. روز حادثه او سراسيمه به آرايشگاهم آمد و گفت كه با شوهرش دعوا كرده و ديگر حاضر به ادامه زندگي با او نيست و از من خواست برايش خانه اجاره‌اي تهيه كنم.

وي افزود: چند ساعت بعد مردي كه با من در ارتباط است به ملاقاتم آمد و با پي بردن به وضعيت زندگي اين زن، آنها را سوار خودرواش كرد تا براي ديدن خانه‌ اجاره‌اي‌ يكي از اقوامش به جنوب شهر ببرد.

زن آرايشگر افزود: بعد از آن از دوستم بي‌خبر هستم و از مردي كه با من در ارتباط است، خبري ندارم.

با اطلاعات به دست آمده از زن آرايشگر و چهره‌نگاري رايانه‌اي مردي كه با زن گمشده محل را ترك كرده بود وي تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

افشاي يك راز تلخ

در مرحله بعدي تحقيقات زن ربوده شده راز حادثه تلخي را كه برايش رقم خورده بود فاش كرد و گفت: روز حادثه مرد مورد علاقه‌ زن آرايشگر به بهانه اين كه مي‌خواهد خانه اجاره‌اي يكي از اقوامش را به ما نشان دهد، سوار خودرو‌يش كرد و در ميانه راه مردي كه دوستش بود به او ملحق شد.

شاكي اضافه كرد: به رفتار آنها ظنين شده و خواستم خودرو را در حاشيه جاده متوقف و ما را پياده كند، اما بي‌فايده بود. راننده و همراهش با چاقو من و فرزندانم را به مرگ تهديد كردند و ما را بشدت كتك زدند و سپس ما را به اتاقك باغ متروكه انتقال دادند.زن شاكي افزود: آنها دست و پاي من و ۳ فرزندم را با طناب بسته بودند. گريه و التماس‌هايمان براي رهايي بي‌فايده بود. مرد راننده و همراهش مرا مقابل چشمان فرزندانم مورد آزار و اذيت قرار داده و از من فيلم غيراخلاقي تهيه كردند.

وي با اشاره به اسارت ۱۰ روزه در باغ متروكه گفت: من و فرزندانم ۱۰ روز در دام مردان هوسران اسير بوديم.

در پي اظهارات شاكي، ۳ فرزندش نيز در بازجويي‌هاي پليسي اظهارات مشابهي را بيان كردند. با اطلاعات به دست آمده از ۴ عضو ربوده شده يك خانواده كرمانشاهي، عمليات گسترده پليس ادامه پيدا كرد تا اين كه ماموران با شناسايي شرور فراري در يك قهوه‌خانه او را محاصره كردند و متهم پيش از فرار دستگير شد.

با انتقال متهم به مركز پليس وي به ربودن زن شاكي و ۳ فرزندش، شكنجه دادن آنها و آزار و اذيت آن زن مقابل چشمان فرزندانش و تهيه فيلم غيراخلاقي از او با همدستي پسرعمويش اعتراف كرد.

در مرحله بعدي تحقيقات ماموران دومين متهم فراري را در مخفيگاهش كه خانه‌اي حومه شهر بود، دستگير كردند.

اين متهم نيز با اعتراف به همدستي با نخستين متهم همراه وي روانه زندان شد.

در بازرسي از مخفيگاه وي فيلم سياه ۱۰ دقيقه‌اي كه متهمان از زن شاكي تهيه كرده بودند ، كشف و ضبط شد. بنابر اين گزارش، با اعتراف متهمان و پايان يافتن تحقيقات، پرونده آنها بزودي با صدور كيفرخواست به دادگاه ارسال مي‌شود تا مجازات شوند.

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اسارت 10روزه زن جوان در دام هوسرانان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارزو بهاري

      اگه من مامور قانون بودم مردان هوسران را زجر كش ميكرئم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج