جاباما
۱۰۸۹۹۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

این سه تیم هر کدام ۳۳درصد شانس دارند

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است تمرکز اینتر روی رقابت‌های سری آ می‌تواند یک مزیت برای این تیم محسوب شود.

ورزرش سه: مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است تمرکز اینتر روی رقابت های سری آ می تواند یک مزیت برای این تیم محسوب شود.

میلان در حال حاضر صدر جدول رقابت های سری آ را به خود اختصاص داده و با فاصله دو امتیازی نسبت به رقیب همشهری یعنی اینتر در رده اول قرار گرفته است. این در حالی است که قهرمان ۹ دوره پیاپی سری آ یعنی یوونتوس با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم میلانی و فاصله هفت امتیازی تا صدر جدول در رده سوم قرار دارد.

در میان این سه تیم مدعی اینتر تمام تمرکز خود را روی رقابت‌های سری آ قرار داده است چراکه آنها با حذف از کوپا ایتالیا و پیش از آن لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده اند؛ موضوعی که به گفته مارچلو لیپی می‌تواند یک مزیت برای تیم آنتوریو کونته باشد. او در این باره گفت: " زمان زیادی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است و باید موارد زیادی را در نظر گرفت.

برخی هنوز در لیگ قهرمانان اروپا هستند، برخی دیگر در کوپا ایتالیا و در هر صورت به دنبال فتح یک جام هستند. همچنین یک تیم دیگر در لیگ اروپا بازی می کند اما یک باشگاه تمام تمرکز خود را روی لیگ قرار داده است و می تواند فقط روی انجام یک بازی در هفته تمرکز کند. این یک مزیت است که نمی‌توان آن را دست کم گرفت. درست است که مسابقات بزرگ به شما انرژی می دهد اما در طولانی مدت می تواند اثر منفی بگذارد. با این حال من فکر می کنم که میلان، اینتر و یوونتوس هرکدام ۳۳ درصد شانس بردن اسکودتو را دارند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج