۱۰۸۹۹۸۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سرما اسکاتلند را فلج کرد

اداره هواشناسی انگلیس اعلام کرد که دمای هوا دیشب (چهارشنبه) در شمال اسکاتلند به منفی ۲۲.۹ درجه سانتی‌گراد رسید که این میزان پایین‌ترین حد در ۲۵سال گذشته است.

ایرنا: اداره هواشناسی انگلیس اعلام کرد که دمای هوا دیشب (چهارشنبه) در شمال اسکاتلند به منفی ۲۲.۹ درجه سانتی‌گراد رسید که این میزان پایین‌ترین حد در ۲۵ سال گذشته است.

آخرین بار در ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵ دمای هوا در اسکاتلند به منفی ۲۷.۲ درجه سانتی‌گراد رسید . همچنین ۲۳ دسامبر ۲۰۱۰ هم دمای هوا در منطقه برمر اسکاتلند به منفی ۲۲.۳ درجه سانتی گراد رسیده بود.

بارش سنگین برف در روزهای گذشته، بیشتر مناطق انگلیس را سفید پوش کرد و باعث اختلال در سیستم حمل نقل ریلی و خیابانی شد. همچنین اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در بخش‌هایی از انگلیس با تاخیر مواجه شد.

سرما اسکاتلند را فلج کرد

اداره هواشناسی انگلیس پیش بینی کرده که سرمای شدید هوا در این کشور در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت. این سازمان برای بیشتر مناطق جنوب، شرق و شمال شرق انگلیس نیز هشدار زرد اعلام کرده که به معنای احتمال قطع برق و اختلال در سرویس های حمل و نقل در برخی مناطق این کشور است.

بر اساس این گزارش، دمای هوا برای لندن منفی یک درجه و مناطق شمالی مانند منچستر منفی ۴ درجه و یورک منفی ۶درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است. این درحالی است که بارش ۲ تا ۵ سانتی متر برف برای بخش های زیادی از اسکاتلند و شمال شرق انگلیس پیش بینی شده است.

سازمان محیط زیست انگلیس هم ۸۸ هشدار وقوع سیل در سراسر کشور اعلام کرده و شوراهای شهر از مردم خواسته‌اند تا در سرمای روزهای آینده بیشتر مراقبت کنند.

انگلیس از جمله کشورهایی است که به دلیل وقوع طوفان‌های فصلی دریایی، دائماً با بارش شدید باران و سیل‌های مخرب مواجه می‌شود.

دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط در انگلیس اگرچه به دلیل اتخاذ تدابیر جدی برای مقابله با این سوانح طبیعی، به میزان قابل‌ توجهی تلفات انسانی را کاهش داده‌اند اما باز هم قادر به مقابله با تمامی ابعاد مخرب این سوانح نیستند.

همچنین سرمای هوا در روزهای گذشته، باعث اختلال در حمل و نقل جاده‌ای و ریلی در بخش‌های مرکزی و شمال اروپا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج