۱۰۹۰۱۲۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

تضعیف رییس جمهوری ضربه به نظام است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به رییس جمهوری، تضعیف حاکمیت و نظام اسلامی و ضربه به آن است.

ایرنا: شهریار حیدری با محکوم کردن توهین به دکتر روحانی رییس جمهوری کشورمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: رییس جمهوری دارای جایگاه حقیقی و حقوقی است که هر ۲ محترم است و باید از سوی مردم به آن حرمت گذاشته شود.

وی اظهارداشت: حاکمیت متشکل از قوای سه گانه، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح است و اگر قرار باشد به هر بهانه‌ای بخشی از حاکمیت تضعیف شود ضربه به نظام است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری قابل نقد است، ولی توهین خلاف قانون و شرع است و نقد با یک سری رفتار‌های ناصحیح فرق دارد و بار‌ها رهبری در این خصوص فرمایشاتی بیان کرده اند که باید نصب العین همه قرار گیرد.

حیدری اضافه کرد: ما دارای خط قرمز‌هایی هستیم که اهانت به ارکان سیاسی نظام جزو این خط قرمز‌ها است و نباید از آن عبور کنیم.

او ادامه داد: رییس جمهوری منتخب اکثریت مردم است و باید به حرمت افرادی که به وی رای داده اند و او را انتخاب کرده اند نباید به وی توهین شود.

وی گفت: ۲۲ بهمن روزی تاریخی و مقدس و یادآور پیروزی ملت بزرگ ایران است و نباید در این روز این اقدام‌های ناصحیح انجام می‌گرفت و بهتر است همه تابع رهنمود‌های مقام معظم رهبری باشیم و اهانت کنندگان نیز اگر خود را پیرو رهبر می‌دانند باید از توصیه‌های ایشان پند بگیرند، چون توهین خلاف قانون و مصلحت نظام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج