جاباما
۱۰۹۰۲۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

روستای فرد مبتلا به کرونای انگلیسی قرنطینه شد

فرماندار شهرستان آبیک در استان قزوین گفت: بیمار فوتی مبتلا به کرونای انگلیسی ساکن شهرستان آبیک بوده، ولی از آنجایی که به روستای حسین آباد تردد داشته کل روستا تا اطلاع ثانوی قرنطینه شده است.

ایلنا: فرماندار شهرستان آبیک در استان قزوین گفت: بیمار فوتی مبتلا به کرونای انگلیسی ساکن شهرستان آبیک بوده، ولی از آنجایی که به روستای حسین آباد تردد داشته کل روستا تا اطلاع ثانوی قرنطینه شده است.

شهرام احمدپور روز جمعه ۲۴ بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قزوین، در خصوص ابتلا و فوت یک شهروند قزوینی بر اثر ویروس کرونای انگلیسی اظهار داشت: فرد ۴۸ ساله آبیکی ۱۷ بهمن در بیمارستان هشتگرد کرج بر اثر ابتلا به بیماری کرونا انگلیسی بستری و در همان بیمارستان فوت می‌کند و برای دفن به زادگاهش شهرستان آبیک منتقل می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه بیمارستان هشتگرد به مسئولان شهرستان آبیک اعلام می‌کند که فرد فوت شده مبتلا به کرونای انگلیسی بوه است؛ پیرو این خبر جلسه شورای تامین بلافاصله در شهرستان آبیک برگزار شده و از برپایی نماز جمعه در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به کنترل تردد روستای حسین آباد عنوان کرد: فرد مبتلا ساکن شهرستان آبیک بوده ولی از آنجایی که به روستای حسین آباد تردد داشته کل روستا تا اطلاع ثانوی قرنطینه شده، همچنین از ساکنین مجتمعی که وی ساکن آن بوده هم تست کرونا گرفته شده است و روز یکشنبه در خصوص قرنطینه‌ این مجتمع در شورای تامین تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکیپ ۱۳ نفره در روستای حسین آباد آبیک مستقر است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا از ساکنین این روستا تست کرونا گرفته شود. این در حالی است که تست اعضای خانواده فرد فوت شده مثبت اعلام شده و هم اکنون در قرنطینه کامل به سر می برند.

رئیس شورای تامین شهرستان آبیک در خصوص ورودی و خروجی روستای حسین آباد گفت: با توجه به اینکه هم از شهرستان نظرآباد استان البرز و هم از آبیک به این روستا راه دارد؛ ورودی روستا از حوزه آبیک، تحت کنترل و نظارت قرار دارد تا از ورود افراد غریبه به روستا جلوگیری شود. همچنین در این روستا نانوایی وجود ندارد و خروجی‌های روستا کاملا بسته نیست؛ ولی با خاکریز تحت کنترل و نظارت شدید قرار دارد.

وی ادامه داد: فرد فوتی به کرونا انگلیسی سفر به خارج از کشور هم نداشته است.

علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان البرز هم در این باره گفت: به دنبال مثبت بودن تست کرونای انگلیسی این فرد، تمام کارکنان بیمارستان‌های استان البرز تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

سلیمانی تصریح کرد که بررسی آزمایشات و علل و چگونگی ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا حداقل یک هفته زمان نیاز دارد و نمونه ها در آزمایشگاه انستیتو پاستور باید مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک امروز از فوت فردی از اهالی حسین آباد آبیک بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی خبر داد. فرد مبتلا ۱۵ بهمن به بیمارستان هشتگرد کرج مراجعه می‌کند و فردای آن روز پس از مثبت اعلام شدن کرونا، ظرف ۷۲ ساعت فوت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج