جاباما
۱۰۹۰۳۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نکونام: با رفقا برای آینده فوتبال ایران تلاش می‌کنیم

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید تیم‌شان در بازی فردا به دنبال شکست شهرخودرو است.

ورزش سه: جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: درباره شهرخودرو اطلاعات خوبی داریم و این تیم خوب فوتبال بازی می‌کند. این تیم خوب بازیسازی می‌کند و می‌دانیم شرایط تیمی‌شان باتوجه به کیفیت‌شان چگونه است و این روند را حفظ کردند. دو سه بازیکن اصلی‌شان این ریتم و شکل را به این تیم دادند و برای تیم‌شان تاثیرگذار هستند. آن‌ها تیم قابل احترام و خوبی هستند و برابر تیم‌های بالای جدول عملکرد خوبی داشتند.

او ادامه داد: شاید بعضی از بازی‌ها را از دست دادند اما عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشتند و خوشحالم که فردا جلوی یک تیم خوب و با کیفیت بازی می‌کنیم و خوشحالم مربیان تیم حریف دوستانم هستند و با همدیگر هم‌ بازی بودیم. مهدی رحمتی، محمد نوازی، علی سامره و حسین بادامکی کسانی هستند که با من هم دوره بودند و دوست هستیم. فردا رقابتی در زمین داریم و بعد از بازی برای آینده فوتبال ایران تلاش می‌کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام شود و به موفقیت برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین گفت: به نظر من عملکرد خوبی داشتیم. ما در دو بازی می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیرم اما در بقیه بازی‌ها خوب نتیجه گرفتیم. امتیاز دو بازی را با اشتباهات سهوی داور از دست دادیم اما در بقیه بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم. متاسفانه کم دقتی باعث شد این دو بازی را از دست دادیم. فراموش نکنید تیم‌هایی که جلوی ما در اهواز بازی می‌کنند، می‌آیند که نبازند و دفاع لایه لایه کار ما را سخت می‌کند.

نکونام: با رفقا برای آینده فوتبال ایران تلاش می‌کنیم

او اضافه کرد: در فوتبال امروز بازیکن تاثیرگذار است و لحظه را تعیین می‌کند. بازیکنانی که از نظر فنی خلاقیت دارند در یک لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. خیلی از تیم‌ها جلوی ما با ۵ دفاع بازی می‌کنند و این موضوع یعنی تیم ما توانسته در زمین خود عملکردی خوبی را نشان دهد. موقعی که من به فولاد آمدم می‌گفتند در زمین خودمان بردی نداشتیم اما از بازی پرسپولیس به بعد توانستیم عملکرد خوبی از خود به جا بگذاریم و بازی‌های قابل قبولی در اهواز داشتیم. از طرفی هم بازی‌های ما سخت شده چون گلزنی به تیم‌های بسته سخت است. این مساله باعث شده کیفیت کل لیگ‌مان از این لحاظ پایین بیاید.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در رابطه با فصل نقل و انتقالات گفت: اول از همه باید ببینیم پنجره تیم‌مان در فصل نقل و انتقالات باز می‌شود یا خیر. موضوع دیگر این است که بازیکنانی که در نیم فصل اول انتظارات‌مان را برآورده نکرده‌اند از تیم ما جدا می‌شوند. خداراشکر تا اینجا همه بازیکنان انتظارات ما را برآورده کردند و شاید یکی دو بازیکن تا آن حدی که توقع داشتیم نبوده‌اند و اگر آن‌ها آمادگی خود را در ادامه نشان ندهند، تلاش می‌کنیم به جای آن‌ها از بازیکنان جوانان و امید استفاده کنیم. بازیکن سازی که از سال گذشته شروع کردیم را ادامه می‌دهیم و مثل بازیکنانی که پارسال قراردادشان چهل میلیون بوده و امسال میلیاردی شده‌اند، به تیم می‌آوریم و معرفی کنیم.

وی در رابطه با غایبان تیمش عنوان کرد: اصلا دوست ندارم درباره مصدومان یا محرومان صحبت کنم چون اعتقادم این است بازیکن فیکس و ذخیره نداریم و همه تیم باید در یک حد و بلوغ تاکتیکی باشند که هر کسی بازی می‌کند آن کیفیت لازم را داشته باشد. ۳۰ بازیکن می‌خواهم که در یک سطح باشند و بهانه نمی‌گیرم و دنبال غایبان نیستیم. در بازی‌هایی بوده که چند بازیکن‌مان مصدوم یا محروم بودند اما هیچ موقع اعلام نکردم و این بهانه را برای خودم و بازیکنانم نمی‌خواهم.

نکونام اضافه کرد: ما اینجا ۳۰ بازیکن داریم و همه برای ما مهم هستند و در یک سطح کار می‌کنند. این تیم است که ما را به موفقیت می‌رساند و تیم‌مان باید آماده باشد. فردا ۷ بازیکن نداریم اما همین بازیکنانی هم که هستند بهترینند و آماده‌اند که جای بازیکنان دیگرمان را پر کنند و هیچ جای نگرانی وجود ندارد. بازیکنانی که هستند و تیم‌مان باید کارشان را به بهترین نحو انجام دهند. همه کنار همدیگر باید خوب کار کنیم و شرایط خوبی را رقم بزنیم.

او در پایان گفت: چیزی که برای‌ ما خیلی مهم است این است که یک تیم باشیم و ۳۰ بازیکن آماده داشته باشیم. مصدومیت و محرومیت جزئی از فوتبال است و با وجود ۷ غایب هیچ جای نگرانی وجود ندارد. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام شود و بتوانیم پیروز میدان باشیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج