۱۰۹۰۴۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رحمتی در اهواز به نکونام رسید

هفته پایانی دور رفت بازی‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دیدار‌های حساسی در شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

خبرورزشی: هفته پایانی دور رفت بازی‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دیدارهای حساسی در شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

مجید جلالی که در سه هفته اخیر با نساجی یک امتیاز هم کسب نکرده امیدوار است در برابر تیم سابقش اولین سه امتیاز را به دست بیاورد تا مازنی‌ها به بقا در این فصل از بازی‌ها امیدوار شوند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم امیر قلعه‌نویی بخت قهرمانی در دور رفت بازی‌ها را از دست داده و به نظر می‌رسد با این واقعیت کنار آمده که تیمش در قواره‌های قهرمانی در این فصل از بازی‌ها نیست و باید برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا مبارزه کند. اگر این امتیازدهی تکرار شود شاید رسیدن به این هدف هم برای گل‌گهر ناممکن شود. تیمی که فصل گذشته به زحمت و در هفته‌های پایانی در لیگ برتر باقی ماند.

نگاهی خواهیم داشت به بازی‌هایی که قرار است امروز در شهرستان‌ها برگزار شود. با این توضیح که با برگزاری دیدارهای هفته پایانی تیم‌ها به تعطیلات نیم‌فصل نخواهند رفت.

نفت‌ مسجدسلیمان - آلومینیوم اراک
بازی خوب در راه است

مصاف نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک برای هر دو تیم سخت خواهد بود. نفت مسجدسلیمان اگر چه در رده دهم جدول قرار دارد اما اختلاف امتیازش با تیم پنجم جدول تنها یک امتیاز است و این بدین معنی است که اگر در این بازی پیروز شود بخت زیادی خواهد داشت که دور رفت را با جایگاه بهتری به پایان ببرد. یکی از حسن‌های بزرگ نفت مسجد سلیمان عملکرد خوب این تیم در فاز دفاعی است و از سویی به خوبی متوجه شده برای دستیابی به امتیازات مهم باید در فاز تهاجمی عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد. آلومینیوم اراک با یک امتیاز بیشتر در نیمه بالای جدول قرار دارد و علاقه‌مند است این موقعیتی که به سختی به دست ‌آورده را حفظ کند. قطع به یقین تیم مهمان هم با نیت پیروزی وارد میدان می‌شود؛ همانند تیم میزبان و این می‌تواند رأی به یک بازی خوب در استادیوم شهید بهنام محمدی بدهد. از جمله نتایجی که برای این بازی قابل پیش‌بینی است نتیجه مساوی است به این خاطر که دو تیم سخت گل می‌خورند، به خصوص تیم نفت مسجد سلیمان. طبیعی است به این نکته اشاره کنیم که آلومینیوم اراک تهاجمی‌تر بازی می‌کند.

ماشین‌سازی‌تبریز - صنعت نفت آبادان
اولین پیروزی در هفته پایانی

در حالی که پرونده دور رفت بازی‌های این فصل در حال بسته شدن است ماشین‌سازی هنوز پیروزی نداشته! در چنین شرایطی طبیعی است یکی از گزینه‌های سقوط باشد. با این حال ماشین‌سازی در هفته‌های اخیر ارائه‌گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان بوده و نشانه‌هایی از تیم سقوط‌کننده نداشته است. شاید یک برد به بحران تیم تبریزی خاتمه دهد. آیا ماشین‌سازی در هفته پایانی دور رفت اولین پیروزی خود را به دست خواهد آورد؟

رسیدن به این مهم سخت است به این خاطر که حریف این هفته ماشین‌سازی تیم صنعت نفت است که یکی از تیم‌های بالانشین جدول به شمار می‌رود و همچنان علاقه‌مند است در کورس مدعیان باقی بماند. سعید اخباری سرمربی ماشین‌سازی در برهه‌ای دستیار سیروس پورموسوی در تیم فولاد بوده و طبیعی است سرمربی صنعت نفت شناخت خوب و کافی از سرمربی حریف داشته باشد. با این حال تلاش بازیکنان دو تیم است که نتیجه را رقم می‌زند. بدون شک صنعت نفت تیم از پیش برنده این دیدار نیست به خصوص که ماشین‌سازی برای فرار از سقوط به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد.

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان
جلالی در جست‌وجوی اولین امتیاز

مجید جلالی در سه هفته‌ای که سرمربی نساجی شده حتی یک امتیاز هم کسب نکرده و این کارنامه حتی منجر به بازی دادن جوان‌ها در بازی با استقلال شد. او در این دیدار از مهره‌های جوانی بهره برد که تا کنون در لیگ برتر بازی نکرده بودند. مجید جلالی امیدوار است بعد از اولتیماتوم‌هایی که به شاگردانش داده آنها را به پیروزی در برابر تیم سابقش ترغیب کرده باشد.

فرصت‌ها برای نساجی یکی‌یکی در حال از دست رفتن است و اگر فاصله با تیم‌های بالاتر زیاد شود آن وقت جبران سخت خواهد شد به خصوص که امتیازگیری در دور برگشت بازی‌ها بسیار سخت‌تر خواهد بود. برای گل‌گهر سیرجان محرز شده است که دیگر شانس قهرمانی در دور رفت بازی‌ها را ندارد؛ حالا این تیم فشار کمتری را احساس می‌کند و به نظر می‌رسد با کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار آماده است. افت گل‌گهر با عدم گلزنی منشا شروع شد و این می‌تواند حامل این پیام برای کادر فنی تیم گل‌گهر باشد که گلزنی را فقط از منشا نخواهد؛ در این صورت بخت پیروزی گل‌گهر بیشتر خواهد شد.

فولاد - شهر خودرو
هشدار؛ تیم رحمتی تهاجمی بازی می‌کند

فولاد به همراه تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن بیشترین تساوی را در دور رفت بازی‌ها داشته و به همین خاطر در رده پنجم جدول قرار دارد، در فاصله ۶ امتیازی با صدرنشین. فولاد که پیش از این دو بار قهرمان لیگ برتر شده برای اینکه مدعی قهرمانی شود باید قدری تهاجمی‌تر بازی کند، یعنی اینکه بیشتر روی دروازه حریف موقعیت خلق کند. مصاف این هفته فولاد با تیم شهر خودرو است که در هفته‌های اخیر سینوسی نتیجه گرفته است. این تیم بعد از دو پیروزی پی‌درپی مقابل نساجی و سپاهان در اصفهان در خانه به مس باخت.

با این حال نمی‌شود کتمان کرد از شهر خودرو در اهواز یک بازی تهاجمی خواهیم دید. این عادت تیم شهر خودرو است که هم در خانه و هم در خارج از خانه ارائه‌گر بازی تهاجمی خواهد بود. این می‌تواند یک هشدار برای فولاد باشد؛ اگر در برابر شهر خودرو بخواهد دفاعی فوتبال کند و تنها به حملات محدود دل خوش کند شاید نتیجه بازی را به حریف واگذار کند. شهر خودرو دو هفته پیش در برابر سپاهان نشان داد تیمی است که به خوبی می‌داند در خانه حریف برای رسیدن به سه امتیاز چگونه بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج