جاباما
۱۰۹۰۵۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مربی پیکان: برای بازیکنان پرسپولیس برنامه داریم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیر ایران بوده است ولی مقابل آنها دست و پا بسته نیستیم.

خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیر ایران بوده است ولی مقابل آنها دست و پا بسته نیستیم.

نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر امروز شنبه در سازمان لیگ برگزار شد.

حسین پاشایی مربی پیکان به جای مهدی تارتار در این نشست خبری حاضر شد و گفت: با احترامی که برای تمام تیم ها قائل هستم باید بگویم پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیر ایران بوده است. بازی بسیار سختی داریم. روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده ایم. امیدوارم با برنامه ریزی خوبی که داشته ایم نتیجه خوبی بگیریم و دست پر از زمین خارج شویم. تیم ما قابل احترام است. امیدوارم فصل خوبی را برای پیکان رقم بزنیم.

پاشایی تصریح کرد: پرسپولیس در تمام بازی هایش برای برد به میدان می رود و قابل احترام است. هدف آنها سه امتیاز است ولی ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. امیدواریم فردا دست پر از زمین خارج شویم. مربیان تیم حریف هم قابل احترام است.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره تاکتیک های پرسپولیس و گلزنی کاپیتان این تیم در دو بازی گذشته، افزود: جلال حسینی دو گل سه امتیازی برای پرسپولیس زده است ولی همه مهاجمان و هافبک های پرسپولیس با کیفیت هستند. برای تمام بازیکنان پرسپولیس برنامه داریم. فیلم بازی های این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم. می دانیم در ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. فردا همه چیز مشخص می شود.

پاشایی درباره ابتلای محمد نوری به کرونا، گفت: نوری کرونا گرفته است و خوشبختانه حال خوبی دارد. برای جلوگیری از سرایت به دیگران در خانه قرنطینه است.

وی درباره احتمال جدایی بعضی از بازیکنان پیکان در نیم فصل، تاکید کرد: آنقدر کمبود بازیکن داریم که فکر نمی کنم مهدی تارتار اجازه خروج به بازیکنان از پیکان را بدهد. ما باید حتما تقویت بشویم چون نیم فصل دوم سخت است. مطمئنا به بازیکنانی که در طول فصل برایمان خوب بازی کرده اند اجازه جدایی نمی دهیم.

مربی پیکان درباره کیفیت این فصل از مسابقات لیگ، اظهار کرد: شرایط جدول کیفیت لیگ امسال را نشان می دهد. هیچ تیمی پشتوانه تماشاگر را نداشته است و کیفیت تیم ها به جز دو، سه مورد به یکدیگر شبیه است. امتیازات آنقدر نزدیک است که با یک برد می شود شش، هفته رتبه در جایگاه صعود کرد.

به گفته پاشایی، محمد نوری، ابراهیمی و سامان فلاح غایبان پیکان در بازی فردا هستند.

پرسپولیس و پیکان فردا یکشنبه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج