جاباما
۱۰۹۰۵۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برگشت ۱۰هزار خودرو طی ۴ روز در جاده شمال

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: هفته‌ای که گذشت به‌دلیل تعطیلی روز چهارشنبه شاهد افزایش حجم تردد از روز سه‌شنبه در مسیر شمال بودیم.

خبرگزاری فارس: علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: هفته‌ای که گذشت به‌دلیل تعطیلی روز چهارشنبه شاهد افزایش حجم تردد از روز سه‌شنبه در مسیر شمال بودیم.

وی با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی طی هفته گذشته در شمال، افزود: از روز سه‌شنبه هفته گذشته ۷هزار خودرو با توجه به اعمال محدودیت توجیه شده و بازگشتند اما ۳هزار و ۳۰۰ خودرو با اعمال جریمه بازگشتند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محورهای شمال، اضافه کرد: از لحاظ جوی نیز سطح جاده‌های استان خشک است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه رانندگان از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش و سقوط بهمن با توجه به افزایش دما بالا است که لازم است توصیه‌ها و هشدارها جدی گرفته شود.

قدمی با اعلام اینکه اعمال محدودیت انسداد محور کندوان از صبح فردا اجرا می‌شود، یادآور شد: محدودیت انسداد روزانه این محورهای روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه در دستور کار قرار دارد و در ایام انسداد هراز و سوادکوه به عنوان محورهای جایگزین برای تردد اعلام شدند.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت راه‌های استان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج