۱۰۹۰۶۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اخباری: ماشین‌سازی شخصیت سقوط ندارد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تیمی که این‌طور فوتبال بازی کند، موقعیت‌های خوبی خلق کند و اجازه خلق موقعیت را به تیم حریف ندهد، اصلاً شخصیت سقوط ندارد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تیمی که این‌طور فوتبال بازی کند، موقعیت‌های خوبی خلق کند و اجازه خلق موقعیت را به تیم حریف ندهد، اصلاً شخصیت سقوط ندارد.

محمدسعید اخباری، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با حضور در نشست خبری این دیدار اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنان تیم خودم که مرد و مردانه و با غیرت جنگیدند و مثل هفته‌های قبل هر چه در توان داشتند را به کار گرفتند تا این بازی را با برد پشت سر بگذاریم، تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این بازی برای ما مهم نبود که چه تیمی مقابل‌مان بازی می‌کند و فقط به فکر ۳ امتیاز بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: من این برد را به همه هواداران فهیم ماشین‌سازی که واقعاً در این چند هفته حامی ما بودند تقدیم می‌کنم. همچنین به اتابک زارعی که در نیمه اول آسیب دید و تمام وجودش را برای تیم‌مان گذاشته بود. امیدوارم که مصدومیت او جدی نباشد.

اخباری با اشاره به توانایی‌های صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: ما با تیمی بازی کردیم که واقعاً به شایستگی در رده چهارم جدول قرار دارد. هیچ تیمی مثل صنعت نفت آبادان این‌گونه مقابل ما توپ را به گردش در نیاورده بود، امروز هم خوب بازی کردند. تبریک می‌گویم آقای پورموسوی تیم خیلی خوبی درست کرده است.

وی در خصوص کسب نخستین برد ماشین‌سازی در لیگ بیستم گفت: امیدوارم که در ادامه مسیر با این بردی که داشتیم و ۳ امتیاز شیرینی که کسب کردیم، توانسته باشیم مسئولانمان را دلگرم کنیم. این تیم برای آینده به رسیدگی و جذب بازیکنان در نیم‌فصل نیاز دارد که بتوانند به مجموعه ما کمک کنند.

اخباری: ماشین‌سازی شخصیت سقوط ندارد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: همان‌طور که گفته بودم، با این 3 امتیاز بردهای ماشین‌سازی شروع می‌شود و ما به یک شوک روحی نیاز داشتیم. از تمام مسئولانی که لطف داشتند و در فوتبالی که با سفارش نماینده، وزیر و معاونش و مسائل سیاسی که در برخی مسائل تأثیرگذار است، من را انتخاب کرده و حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

اخباری افزود: با توجه به فوتبال خوبی که تیم بازی می‌کرد، مسئولان ما نتیجه گرا نبودند. این برد و اتفاق به خاطر صبر و حوصله آن‌ها رقم خورد. اما این آغاز راه ما است. این بچه‌ها خیلی غیرت گذاشتند و امیدوارم کمکشان کنیم و چند یار جدید اضافه شود.

وی با اشاره به حضور بازیکنان بومی در ماشین‌سازی داشت: بازیکنان ما واقعاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. تبریز نماینده‌های خوبی مانند اتابک زارعی، اکبر آفاقی، پیمان بابایی و بقیه بچه‌هایی که زحمت می‌کشند در تیممان دارد. چون بعد از 15 هفته به پیروزی رسیدیم، این برد شیرین بود و سعی می‌کنیم نهایتاً تا یک روز خوشحال باشیم و بعد از آن به ادامه مسیر و آینده فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در رابطه با تاکتیک تیمش در دیدار با صنعت نفت گفت: ما امروز سبک‌های مختلفی را امتحان کردیم، ابتدا با سیستم 4-4-2 شروع کردیم و وقتی دیدیم که صنعت نفت در میانه میدان 3 بازیکن خوب دارد، دوباره به 4-3-3 تغییر سیستم دادیم. در 15 دقیقه پایانی هم خواستیم که انتحاری بازی کنیم.

اخباری افزود: در شروع نیمه دوم هم میانه زمین را گرفتیم، هم پرس بالاتری گذاشتیم و هم اینکه توانستیم از کناره‌ها موقعیت ایجاد کنیم. واقعاً در طول هفته روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنیم و خدا را شکر که از همین راه هم به گل رسیدیم. بعد از گل هم دیدید که توانستیم حفظ توپ کرده و به پیروزی برسیم.

وی در خصوص اینکه آیا ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، گفت: نیم‌فصل دوم همیشه دست‌خوش اتفاقات زیادی در فوتبال ما بوده است. من هم در سال‌های گذشته در تیمی حضور داشته‌ام که نیم‌فصل اول خوبی نداشته اما در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است. شاید خیلی اتفاقات رخ دهد که بعضی تیم‌هایی که در نیم‌فصل اول خوب نتیجه گرفتند، در نیم‌فصل دوم موفق نباشند. مثل همین ماشین‌سازی که در سال گذشته نیم‌فصل اول 23 امتیاز کسب کرده بود اما در نیم‌فصل دوم 5 یا 6 امتیاز گرفت.

سرمربی ماشین‌سازی ادامه داد: همه‌چیز ممکن است. از 15 بازی نیم‌فصل دوم، 9 بازی در تبریز بوده و 6 بازی خارج از خانه خواهد بود که این یک فرصت خیلی خوب است. بچه‌هایی که در تیم هستند، زحمت می‌کشند و باید تقویت شوند. مطمئن باشید که با حمایت، این تیم شانس بسیار بسیار بالایی برای ماندن در لیگ دارد.

اخباری در خصوص مباحثی که موجب استرس در ماشین‌سازی شده بود، اظهار داشت: صحبت‌ها و هجمه‌هایی مانند بازی مرگ و زندگی، آخرین فرصت و... باعث ایجاد استرس در تیم شده بود که سعی کردم این چندروزه با بچه‌ها صحبت کرده و این استرس را از تیم دور کنم تا بتوانند یک بازی راحت داشته باشند. به هر حال بچه‌ها زحمتشان را کشیدند و هر چه در توان داشتند گذاشتند.

وی ادامه داد: همه باید همت کرده و در کنار هم از تیم حمایت کنیم. حیف است که این سهمیه آذربایجان شرقی از دست برود. هر کسی هم که بتواند به تیم کمک کند دستش را می‌فشارم و هر تصمیمی که باشگاه در ادامه و به نفع تیم داشته باشد، به عنوان اولین نفر در پذیرش آن پیش‌قدم هستم. ولی یک‌چیز را می‌دانم، تیمی که این‌طور فوتبال بازی کند، موقعیت‌های خوبی خلق کند و اجازه خلق موقعیت را به تیم حریف ندهد، اصلاً شخصیت سقوط ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به نتایج تیمش خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که سال گذشته سقوط کردند را ببینید، آن‌ها 4-5 گل می‌خوردند اما این بچه‌ها این‌طور نیستند. آن‌ها در یک سری از بازی‌ها هم دچار بدشانسی بودند که نتیجه از دست رفت. به آینده امیدوار هستیم. جا دارد بازهم این برد را به مردم خوب تبریز و هواداران فهیم ماشین‌سازی تقدیم کنم. امیدوارم با دلگرمی و انرژی مثبت آن‌ها و همه دوستانی که می‌خواهند در ادامه مسیر کمک کند، این تیم را به جایگاهی برسانیم که استحقاقش را دارد.

اخباری در پایان در خصوص وضعیت اتابک زارعی که در دقایق پایانی نیمه اول مصدوم و راهی بیمارستان شد، گفت: واقعاً نگران شدم و در طول بازی هم خیلی فکرم درگیر مسئله اتابک بود. ان‌شاءالله که مصدومیت او چیز خاصی نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج