۱۰۹۰۶۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بمب‌های نقل و انتقالات در فرودگاه اهواز

هم تیمی‌های سابقی که این روز‌ها ستاره تیم‌های خود شده اند، بعد از دیدار امروز تیم هایشان، در فرودگاه با یکدیگر دیدار داشتند.

ورزش سه: هم تیمی‌های سابقی که این روز‌ها ستاره تیم‌های خود شده اند، بعد از دیدار امروز تیم هایشان، در فرودگاه با یکدیگر دیدار داشتند.

تیم های شهرخودرو مشهد و آلومینیوم اراک به ترتیب بعد از بازی امروز خود مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان، در فرودگاه اهواز حضور یافتند تا راهی شهرهای خود شوند. همزمانی حضور دو تیم در فرودگاه یک دیدار جالب را رقم زد.

حامد پاکدل و مهدی قریشی دو بازیکن تیم آلومینیوم اراک و امین قاسمی نژاد، بازیکن تیم شهرخودرو که زمانی در تیم ماشین سازی همبازی بودند، در فرودگاه اهواز ملاقات نوستالژیکی باهم داشتند. آنها در سال ۹۵ و زمانی که هدایت ماشین سازی را رسول خطیبی به عهده داشت، توانستند ماشین سازی را بعد از چند دهه دوری از سطح اول فوتبال ایران، به لیگ برتر برسانند.

بمب‌های نقل و انتقالات در فرودگاه اهواز

حامد پاکدل بعد از آن دوره موفق در ماشین سازی، چند فصلی است که در لیگ برتر حضور دارد و در فصل جاری هم نمایش بسیار خوبی در تیم آلومینیوم داشته است. او در نیم فصل اول 6 گل برای اراکی ها به ثمر رساند و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. این مهاجم در حال حاضر با توجه به عملکرد خوبش، چند مشتری در نقل و انتقالات نیم فصل دارد.

امین قاسمی نژاد به مانند پاکدل، بعد از درخشش در ماشین سازی، به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و هم در این فصل و هم فصل گذشته، ستاره بی چون و چرای شهرخودرو بوده است. هافبک شهرخودرو هم به واسطه درخشش های خود در شهرخودرو، چند مشتری خوب در نقل و انتقالات زمستانی دارد اما مشهدی ها به این راحتی حاضر به از دست دادن او نیستند.

دیگر بازیکنی که در عکس دیده می شود، مهدی قریشی است، بازیکنی که با سه تیم سابقه صعود به لیگ برتر را دارد. آخرین تجربه او در این زمینه، به فصل گذشته بر می گردد که همراه با آلومینیوم اراک موفق به صعود به لیگ برتر شد و در این فصل نیز شاهد تداوم حضورش در جمع اراکی ها هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج