۱۰۹۰۸۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برای کمک به فرزاد پیشنهاد بلغار‌ها را قبول کردم

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو ایران گفت: حضورم به عنوان مدیرفنی تیم ملی بلغارستان با پیشنهاد رئیس فدراسیون این کشور بود که با هدف کمک به پسرم آن را قبول کردم.

خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو ایران گفت: حضورم به عنوان مدیرفنی تیم ملی بلغارستان با پیشنهاد رئیس فدراسیون این کشور بود که با هدف کمک به پسرم آن را قبول کردم.

حسن ذوالقدر با بیان مطلب فوق افزود: همانطور که از قبل گفته بودم، قصد فعالیت مربیگری در خارج از ایران ندارم و می‌خواهم تجربیات خود را در کلاس‌های آموزشی به جوان کشور خودم منتقل کنم و حضورم در بلغارستان نیز به صورت مقطعی خواهد بود.

وی افزود: شاید اگر فرزاد در این کشور عضو تیم ملی و یا سرمربی نبود، چنین مسئولیتی را قبول نمی‌کردم. فرزاد پتانسیل بالایی دارد و به عنوان یک پدر وظیفه دارم برای موفقیت در آینده به او کمک کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو کشورمان در مورد مدت و مبلغ قرارداد هم گفت: در مورد مبلغ که هیچ صحبتی نداشته‌ام و این موضوع را به فدراسیون بلغارستان واگذار کرده‌ام، چرا که همانطور که گفتم هدف فقط کمک به فرزاد است. در خصوص مدت هم که فعلاً تا پایان المپیک کار می‌کنیم، ولی برنامه‌ای که تدوین کرده‌ایم چهار ساله است.

ذوالقدر در پایان گفت: بلغارستان بضاعت بالایی در تکواندو ندارد و هدف ما نیز در برنامه چهار ساله پشتوانه سازی برای تیم ملی است و به همین دلیل در همه رده سنی برنامه‌های خود را اجرایی خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج