جاباما
۱۰۹۰۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حضورر گیگز در کادر فنی تیم ملی هلند

منبعی آگاه گزارش داده است لوییس فن خال قرار است به زودی به عنوان جانشین دیوید مویس برکنار شده در منچستر یونایتد، معرفی شود و این سرمربی هلندی هم تمایل دارد از رایان گیگز به عنوان دستیار اول خود استفاده کند.

طرفداری: منبعی آگاه گزارش داده است لوییس فن خال قرار است به زودی به عنوان جانشین دیوید مویس برکنار شده در منچستر یونایتد، معرفی شود و این سرمربی هلندی هم تمایل دارد از رایان گیگز به عنوان دستیار اول خود استفاده کند.

به گزارش ESPN، مرد ۴۰ ساله ولزی دیروز، ۱۴ می، در حالی که گفته می شود با فن خال دیدار داشته، در حال ترک هتل اورانجی در نوردویک هلند، دیده شده است. فن خال این دیدار را تنها یک روز قبل از آغاز اردوی پیش از جام جهانی تیم ملی هلند درهندرلو، ترتیب داده است.

فن خال ۶۲ ساله که هدایت تیم هایی چون آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ را در پرونده دارد، بعد از اخراج مویس در ۲۲ آوریل، به عنوان شانس اول هدایت شیاطین سرخ معرفی شده و جلساتی را هم با ادد وودورد، نایب رییس منچستر، داشته است. هیات مدیره یونایتد هم چندین جلسه طولانی برای حفظ اعضای کادر فنی و در راس آنها، گیگز، ترتیب داده است.

تجربه اندک گیگزی به معنای عدم توانایی اش برای هدایت دائمی باشگاه بوده است، ولی او به عنوان سرمربی آینده در اولدترافورد، دیده می شود. این مرد ۴۰ ساله هنوز تصمیم نهایی اش برای ادامه بازی یا بازنشستگی را نگرفته و اعلام کرده این مساله به نظر سرمربی جدید بستگی دارد که او را بخواهد یا خیر. او در آخرین بازی منچستر یونایتد مقابل هال سیتی در لیگ برتر، به عنوان یار جانشین وارد زمین شد و ۹۶۳ امین بازی اش را برای این تیم انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج