۱۰۹۰۹۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دزد عروسک‌ها در البرز دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان مغازه‌های اسباب فروشی در شهرستان‌های کرج و فردیس با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان مغازه‌های اسباب فروشی در شهرستان‌های کرج و فردیس با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت از مغازه اسباب بازی فروشی به پایگاه یکم پلیس آگاهی و با توجه به وقوع چند فقره سرقت دیگر از چند اسباب بازی فروشی دیگر در شهرستان‌های کرج و فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک گروه دو نفره به وسیله یک خودروی هیوندا آکرود قدیمی در نیمه‌های شب اغلب به مغازه‌های فروش اسباب بازی مراجعه و با تخریب درب آنها وارد فروشگاه شده و اقدام به سرقت وجوه نقد، اسباب بازی و ابزارآلات می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در سرقت‌های مغازه مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه او در شهر فردیس، با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره کشف خودرو سارقان در مخفیگاه متهم ردیف اول اظهار کرد: این سارق حرفه ای در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت از مغازه های شهرستان های کرج و فردیس با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که مخفیگاه همدست متهم نیز در شهر فردیس شناسایی و او نیز دستگیر شد، ادامه داد: متهمان پس از انجام سرقت، اسباب بازی های سرقتی را به قیمت کمتر از قیمت واقعی آن می فروختند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: تجهیز مغازه ها به قفل های ضد سرقت و استفاده از دوربین های مدار بسته تا حد زیادی از وقوع سرقت ها پیشگیری می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج