جاباما
۱۰۹۱۴۱۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

فریدون عباسی: در فرودگاه مسکو بازداشت نشدم

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی تاکید کرد: ادعای بازداشت من در فرودگاه مسکو کذب محض است و فقط برای تخریب سفر هیئت پارلمانی مجلس به مسکو، صورت می گیرد.

خانه ملت: رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی تاکید کرد: ادعای بازداشت من در فرودگاه مسکو کذب محض است و فقط برای تخریب سفر هیئت پارلمانی مجلس به مسکو، صورت می گیرد.

فریدون عباسی گفت: به جهت اینکه نام من سال ها قبل در میان دانشمندان هسته ای ایران از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی به سازمان ملل ارسال شده بود، تنها برای دقایقی روند چک و تایید گذرنامه با تاخیر همراه شد.

فریدون عباسی: در فرودگاه مسکو بازداشت نشدم

وی افزود: وقتی این مسئله ایجاد شد، آقای قالیباف کل هئیت پارلمانی را متوقف کرد تا این مسئله حل شود و این موضوع نیز در فرصت کوتاهی حل شد.

عباسی تاکید کرد: نام من در گذشته در فهرست تحریم‌ها قرارداشت و همین مسئله باعث بروز آن مسئله شد که رئیس کمیسیون سیاست خارجی دومای روسیه وقتی به استقبال ما آمد از همین مشکل کوچک و تاخیر ایجاد شده عذرخواهی کرد.

وی با اشاره به مذاکرات خود با طرف‌های روس در حوزه های مربوط به انرژی گفت: باتوجه به مدیریت خوب این سفر، نشست های خوبی انجام شد و بخشی از مشکلات و مسائل که مانع ارتقای روابط به خصوص روابط اقتصادی است شناسایی شد و امیدوارم بتوانیم‌ در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی شاهد ارتقای روابط باشیم.

عباسی با تاکید بر اینکه این قبیل شایعات نمی تواند از توسعه روابط راهبردی ایران و روسیه بکاهد، از همه خواست در مسائل ملی بدلیل مسائل جناحی، نباید با دروغ و خبرسازی به منافع ملی ضربه زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتصی

      توکه راس میگی ...

      پاسخ ها

      • م ح ف م

        واقعا تحریمهای آمریکا بی تاثیر است ؟ آن هم در کشور دوست روسیه !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج