۱۰۹۱۵۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ربیعی: از محرم حلالیت می‌طلبم

محمد ربیعی در برنامه سلام صبح بخیر و در مورد پرخاشگری نیمکت تیم‌های لیگ برتری به نکات جالبی اشاره کرد و در جایی از صحبت هایش اشتباهاتش را هم قبول کرد.

ورزش سه: محمد ربیعی در برنامه سلام صبح بخیر و در مورد پرخاشگری نیمکت تیم های لیگ برتری به نکات جالبی اشاره کرد و در جایی از صحبت هایش اشتباهاتش را هم قبول کرد.

او به سعید اکبری - مجری برنامه گفت: خود من در بازی با ذوب آهن از داور بازی کارت زرد دریافت کردم (با خنده) اما گاهی اواقات اعتراض به داوری اجتناب ناپذیر است. من این را البته اعتراض به داوری تعریف نمی کنم. گاهی با داور در مورد یک صحنه اختلاف نظر پیدا می کنم. داوران قابل احترام و بدون شک جز قشر زحمتکش فوتبال به حساب می آیند.

محمد ربیعی در واکنش به این سوال که تنها اعتراض به داوری مطرح نیست و گاها نیمکت های دو تیم به هم پرخاشگری می کنند؛ گفت: این یک مسئله شخصی است و من دوست ندارم در مورد آن صحبتی داشته باشم. همیشه تلاشم بر این بوده که به اساتید خود احترام بگذارم. در جریان بازی رقابت وجود دارد و هر نیمکتی سعی می کند برنده بازی باشد. من مربی جوانی هستم و اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کنم. البته من نزدیک به ۱۲ - ۱۳ سال است که سرمربیگری می کنم و همیشه در این مدت سعی کردم به همکاران و اساتید خود احترام بگذارم.

سرمربی موفق و جوان مس رفسنجان بار دیگر تکرار کرد گاهی اعتراض به داوری اجتناب ناپذیر است و ادامه داد: این شاید به خاطر تعدد داوران در بازی های این فصل باشد. برخی از اشتباهات سرنوشت بازی ها را تغییر می دهد با این حال و در هر شرایطی باید به داور احترام بگذاریم. نمونه اش در بازی با سپاهان ما گلی زدیم که بعد از ۳ - ۴ دقیقه برگشت داده شد و سبب اعتراضات شدید از سوی نیمکت ما شد که من همین جا از محرم نوید کیا که دیشب در برنامه فوتبال برتر به من لطف داشت عذرخواهی می کنم. و اگر رفتار من داوری یا کادر فنی تیمی را آزرده خاطر کرده حلالیت می طلبم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج