جاباما
۱۰۹۱۷۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کلوپ: حریف را وادار به اشتباه کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تیمش را سزاوار برتری مقابل لایپزیش دانست.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تیمش را سزاوار برتری مقابل لایپزیش دانست.

لیورپول که در هفته های اخیر در لیگ برتر خوب نتیجه نمی گرفت، امشب در لیگ قهرمانان و در خانه لایپزیش با دو گل به برتری رسید تا در آستانه صعود قرار گیرد. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی در پایان بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و مدعی شد بازیکنان لیورپول حریف را وادار به اشتباه کرده اند.

یورگن کلوپ گفت: "خیلی خوشحالم و سزاوار کسب این پیروزی بودیم. در چنین دیدارهایی هیچ تیمی نسبت به دیگری شانس بیشتری برای صعود ندارد و هر یک از دو تیم می توانند شرایط را برای یکدیگر دشوار سازند. من تصور می کنم امشب شرایط به سود ما پیش رفت. اما من نسبت به تیم لایپزیش شناخت کافی دارم و می دانم که آنها توانایی غلبه بر این شرایط را دارند.

ما با نگرش و برنامه صحیح بازیکنان لایپزیش را مجبوب به اشتباه کردیم و من از عملکرد تیمم رضایت دارم. حریف هر آنچه امشب امتحان کرد را پاسخ دادیم. البته لایپزیش هم موقعیت هایی داشت که این طبیعی است، اما ما امشب کنترل خوبی روی جریان بازی داشتیم.

آلیسون بکر در دیدار مقابل لسترسیتی نیز عملکرد درخشانی داشت و این کلین شیت در ادامه راه به او کمک خواهد کرد. آلیسون در پرواز بازگشت به خانه خواب راحتی خواهد داشت و او در کسب این پیروزی با ما کمک کرد. اینطور نیست که چون ما در این بازی پیروز شویم همه چیز خوب است.

هیچ کس از نتایج راضی نیست اما در مورد عملکردمان باید بگویم که در دیدار مقابل منچسترسیتی و لستر نیز در برخی دقایق مالک توپ و میدان بودیم و این موضوع نباید فراموش شود. استادیوم عالی و کمی شبیه استادیوم اتلتیکو مادرید بود که حس خوبی به ما می داد. از بوداپست برای میزبانی متشکرم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج