جاباما
۱۰۹۲۰۲۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بازتاب پرتاب اوت مدافع پیکان در رسانه‌های اروپایی

ستاره این روز‌های تیم پیکان با پرتاب‌های خود که تلفیقی از اوت دستی بلند و حرکات آکروباتیک است توانسته نامش را در دنیا مطرح کند و به‌خصوص حرکات او برابر پرسپولیس و کلیپ اوت‌هایش در کشور‌های مختلف دیده شده است.

روزنامه فرهیختگان: ستاره این روزهای تیم پیکان با پرتاب‌های خود که تلفیقی از اوت دستی بلند و حرکات آکروباتیک است توانسته نامش را در دنیا مطرح کند و به‌خصوص حرکات او برابر پرسپولیس و کلیپ اوت‌هایش در کشورهای مختلف دیده شده است.

پرتاب‌های اوت نادر محمدی در تیم پیکان به یکی از اتفاقات جالب این فصل فوتبال ایران تبدیل شده و حرکات او در دیدار آخر تیمش برابر پرسپولیس سبب شد رسانه‌های خارجی به این حرکت او علاقه‌مند شوند و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. ستاره این روزهای تیم پیکان با پرتاب‌های خود که تلفیقی از اوت دستی بلند و حرکات آکروباتیک است توانسته نامش را در دنیا مطرح کند و به‌خصوص حرکات او برابر پرسپولیس و کلیپ اوت‌هایش در کشورهای مختلف دیده شده است.

سایت لهستانی «لاژی پاسجا» درباره او و حرکات منحصربه‎فردش چنین می‌نویسد: «بسیاری از هواداران فوتبال بازیکنانی را به‎خاطر دارند که به‎دلیل پرتاب‌های بلند اوت معروف شدند. بازیکنانی مثل توماژ هایتو، دامیان زبوزین و البته روری دلاپ مشهور اما هیچ‌کدام از آنها به گرد پای نادر محمدی، بازیکن ایرانی نمی‌رسند. این مدافع ۲۳ ساله که در تیم پیکان ایران بازی می‌کند در جریان شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در لیگ خلیج‎فارس توجهات زیادی را به‎سوی خود جلب کرد. پرتاب اوت او بیش از ۵۰ متر فاصله را طی و صحنه جالب و عجیبی را خلق کرد. البته بازیکنان ایرانی در این کار سابقه زیادی دارند و یکی از معروف‌ترین آنها حرکت به‎یادماندنی میلاد محمدی در جام‎جهانی ۲۰۱۸ روسیه و برابر تیم ملی اسپانیا بود که تلاش کرد یک پرتاب اوت آکروباتیک انجام دهد اما درنهایت موفق نشد.»

سایت «گیومی‌اسپورت» هم در گزارشی از این اتفاق جالب در لیگ ایران نوشته است: «بعید است تاکنون نام نادر محمدی را شنیده باشید. البته نمی‌توان شما را از این بابت سرزنش کرد. این بازیکن ۲۳ ساله این هفته با پرتاب اوت عجیبش همه را شگفت‎زده و نامش را در فوتبال مطرح کرد. او در دقایق پایانی دیدار پیکان برابر پرسپولیس یک اوت بسیار بلند انداخت و درحالی این کار را انجام داد که چند متر هم در داخل زمین خودی قرار داشت. پرتاب او تا نزدیکی دروازه حریف رفت و گلر پرسپولیس مجبور شد توپ را به کرنر بفرستد.

حتی توماس گرون‌مارک، مربی متخصص پرتاب اوت در لیورپول هم در توئیترش به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: «واقعا پرتاب اوت خیلی خیلی بلندی بود. عجیب‌ترین اوتی که دیده بودم بین ۴۵ تا ۴۷ متر مسافت داشت و این یکی فکر می‌کنم ۵۳ یا ۵۴ متر را طی کرد که بستگی به اندازه زمین مسابقه دارد. بی‎شک این بلندترین پرتاب اوتی است که در یک مسابقه فوتبال دیده شده است. رکورد جهانی پرتاب اوت در فوتبال به مایکل لوئیس تعلق دارد که در زمین تمرینی ۵۹.۸۱ متر توپ را پرتاب کرد. محمدی حتی پیش از این موفق شده با پرتاب اوت به گل هم برسد که البته با اشتباه دروازه‌بان حریف به گل تبدیل شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشاالله . . .

    • بدون نام

      حتی مقابل پرسپولیس هم بازی کنی معروف میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج