جاباما
۱۰۹۲۰۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حسینی: از بازگشت به ذوب‌آهن خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اظهارات مسؤولان نفت مسجدسلیمان مبنی بر جدایی وی نیز گفت: درباره این مسأله علاقه‌ای به صحبت کردن ندارم؛ اگر آقایان صحبتی در این باره دارند، من هم صحبت دارم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اظهارات مسؤولان نفت مسجدسلیمان مبنی بر جدایی وی نیز گفت: درباره این مسأله علاقه‌ای به صحبت کردن ندارم؛ اگر آقایان صحبتی در این باره دارند، من هم صحبت دارم.

مجتبی حسینی عصر امروز در حاشیه معارفه سرمربی جدید تیم ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشجالم که دوباره در خدمت تیم ذوب‌آهن هستم و امیدوارم بتوانیم با یک کار خوب بتوانیم از پس این بحران برآییم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این تیم را از این وضعیت خارج کنیم؛ تا قبل از اینکه بازیکنان فعلی تیم را ارزیابی نکنیم، اقدام به تلاش برای بازیکن جدید نخواهیم کرد.

وی درباره بازی آینده ذوب‌آهن مقابل فولاد نیز گفت: بازی خیلی مشکلی خواهیم داشت، فولاد تیمی است که در خانه به حریفان خود باج نمی‌دهد و روز سختی در پیش خواهیم داشت اما ما به تیم خود ایمان داریم و به قصد جنگیدن در این مسابقه حاضر خواهیم شد تا سربلند شویم.

حسینی درباره نفرات کادرفنی ذوب‌آهن نیز گفت: فعلا با کادرفنی فعلی ادامه می‌دهیم تا اگر نیاز به نیروی جدیدی بود در آن مورد اقدام خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اظهارات مسؤولان نفت مسجدسلیمان مبنی بر جدایی وی نیز گفت: درباره این مسأله علاقه‌ای به صحبت کردن ندارم؛ اگر آقایان صحبتی در این باره دارند، من هم صحبت دارم چرا که من در آنجا خیلی زحمت کشیدم و درست نیست کسی را قضاوت کنیم چرا که کسی از مسائل خبر ندارد.

وی بیان داشت: در باشگاه‌های زیادی فعالیت داشته‌ام اما فکر می‌کنم یکی از باقدمت‌ترین و ریشه‌دارترین باشگاه‌های کشور ذوب‌آهن است و خوشحالم که دوباره به این تیم بازگشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج