۱۰۹۲۱۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بَلبَشوی ادامه‌دار در شهر خودرو

وضعیت این روز‌های شهرخودرو اصلا خوشایند نیست و هر کدام از بازیکنان به خاطر چنین شرایطی ناراحت و نگران آینده خودشان هستند.

روزنامه خراسان: وضعیت این روزهای شهرخودرو اصلا خوشایند نیست و هر کدام از بازیکنان به خاطر چنین شرایطی ناراحت و نگران آینده خودشان هستند. با وجود این‌که نیم‌فصل اول مسابقات هم به پایان رسیده، هنوز بازیکنان ۵۰درصد از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند و برخی هم به خاطر اوضاع نامساعد مالکیت باشگاه به دنبال فسخ قرارداد خود هستند که این خیلی به ضرر تیم شهرخودروست چراکه نه تنها نمی‌تواند بازیکن جدید کلیدی در نقل‌وانتقالات زمستانی جذب کند بلکه معدود ستاره‌های خود را هم از دست می‌دهد.

پیش از این جلالی‌راد و سیف‌اللهی جدا شدند و دیروز هم کاپیتان اکبر صادقی پس از ۴ سال حضور در مشهد قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کرد و از شهرخودرو جدا شد. همچنین چند بازیکن تاثیرگذار دیگر همچون امین قاسمی‌نژاد، علی نعمتی و... هم از تیم‌های سرخابی پیشنهادهایی دارند. این در حالی است که شهرخودرو با بازیکنان نیم‌فصل اول در هر بازی ضعف‌های اساسی داشت و حالا با از دست دادن معدود ستاره‌های خود هم دیگر ضعیف‌تر می‌شود و نیاز به اقدامات اورژانسی دارد که اگر اقدامی برای عنابی‌پوشان صورت نگیرد، قطعا در پایان مسابقات با خطر سقوط رو‌به‌رو می‌شوند.

یکی از بازیکنان شهرخودرو وضعیت حاکم در باشگاه را ‌نه‌چندان خوب توصیف می‌کند و می‌گوید: «وضعیت جالبی نداریم و هر روز یک خبر متفاوت در خصوص سرنوشت تیم شهرخودرو به ما می‌رسد.» حسن جعفری می‌افزاید: «اوضاع شهرخودرو خوب نیست و مسئولان استان باید پا پیش بگذارند و به وضعیت تیم رسیدگی کنند. از همان آغاز فصل و با گذشت چند بازی مشخص بود که تیم ما اوضاع خوبی ندارد و در حال حاضر این مسائل به گوش مردم رسیده است.»

جعفری با اشاره به اخبار متناقص در باشگاه می‌افزاید: «هر روز یک خبر متفاوت به ما می‌رسد. یک روز می‌گویند فلان مسئول شهرخودرو را دستگیر کرده‌اند، یک روز تیم بلیت بازگشت ندارد، یک روز هتل رزرو نکرده‌اند و... با این مشکلات تمرکز تیم کاملا به هم می‌ریزد. اگر قرار است تیم‌داری در مشهد ادامه یابد، باید تمام کارها حرفه‌ای باشد. نمی‌شود همه وظایف و فشارها روی دوش سرمربی تیم باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج