۱۰۹۲۲۳۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

میرزایی: استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم

مهاجم سپاهان در مورد برتری مقابل استقلال و شانس قهرمانی نیم فصل صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: مهاجم سپاهان در مورد برتری مقابل استقلال و شانس قهرمانی نیم فصل صحبت کرد.

رضا میرزایی در خصوص وضعیت سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و نتایج تیم باعث شده بچه ها از لحاظ روحی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند و بعد از پیروزی در دیدار مقابل استقلال و رسیدن به صدر جدول اوضاعمان خوب شد و تا اینجای کار به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و این موضوع تاثیر خوبی روی مجموعه تیم گذاشته است.

وی در مورد بازی با استقلال گفت: بازی سختی بود و به خوبی از اهمیت این دیدار آگاه بودیم. استقلال رقیب جدی و اصلی ما محسوب می‌شود و تیم پرمهره‌ای است که شکست دادنش کار هر تیمی نیست ولی ما به خوبی روی آنها کار کرده بودیم و تمریناتی که انجام دادیم برای گرفتن ۳ امتیاز بازی بود که خدا را شکر آن را کسب کردیم و توانستیم از این بازی به اصطلاح ۶ امتیازی سربلند خارج شویم.

مهاجم سپاهان در مورد شانس بالای این تیم برای قهرمانی نیم فصل خاطرنشان کرد: هنوز این موضوع قطعی نیست و بستگی به نتیجه دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر دارد ولی هدف و تمرکز اصلی ما قهرمانی در پایان فصل است و اگرچه قهرمانی نیم فصل هم از لحاظ روحی - روانی بار مثبت خوبی برای تیم دارد ولی وهدف و انگیزه ما بالا بردن جام در آخر فصل است.

میرزایی در مورد دلایل موفقیت سپاهان در فصل جاری گفت: ما یک تیم یکدل و با انگیزه هستیم که از لحاظ شخصیتی و فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد و یکی از نقاط قوت ما دوری از جنجال و حاشیه است که مجموعه باشگاه و مدیریت و در رأس کادرفنی آقای نویدکیا که خودش ذاتاً آدم آرامی است و این آرامش را هم به تیم منتقل کرده و فکر می‌کنم در کنار همه مسائل این موضوع هم تاثیر زیادی داشته است.

وی در مورد هواداران سپاهان هم عنوان کرد: واقعاً سپاهان هرچه دارد از هوادارانش است و اگر آنها نبودند ما با یک باشگاه معمولی هیچ فرقی نداشتیم. آنها همیشه به من لطف داشتند و چون از محصولات آکادمی باشگاه هستند خیلی به من ابراز محبت می‌کنند و این علاقه دو طرفه است.

من خودم در رختکن همیشه به بازیکنان می‌گویم که ببینید هواداران چطور برای ما سنگ تمام می‌گذارند و با وجود اینکه اجازه آمدن به ورزشگاه را ندارند به هر شکل مختلف خودشان را به ما می‌رسانند تا حمایتشان را اعلام کنند و ما هم باید از جان و دل در زمین مایه بگذاریم تا آنها را خوشحال کنیم و امیدوارم آخر فصل قهرمانی را که کمترین حقشان است به آنها هدیه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن غلامی

      واقعا فقط استقلال رقیب اصلی سپاهان است البته برای بدست آوردن مقام دوم به بعد چون جایگاه صدر ومقام قهرمانی متعلق به پرسپولیس است وبس

      پاسخ ها

      • آقا شایان

        عزیز من میشه لطفا دیگه به کیبورد گوشی ات دست نزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج