۱۰۹۲۳۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رویارویی تیم بیرانوند با شاگردان جرارد

مسابقات مرحله حذفی فوتبال لیگ اروپا با برگزاری ۱۶ دیدار از امشب (۳۰ بهمن) آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران: مسابقات مرحله حذفی فوتبال لیگ اروپا با برگزاری ۱۶ دیدار از امشب (۳۰ بهمن) آغاز می‌شود.

مسابقات دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا از امشب (۳۰ بهمن) با برگزاری ۱۶ دیدار آغاز می شود.

۹ بازی از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه و ۷ دیدار هم از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پیگیری خواهند شد که در یکی از جذاب‌ترین دیدار‌ها یاران علیرضا بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ میزبان شاگردان استیون جرارد خواهند بود.

آنتورپ _ رنجرز

یاران علیرضا بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در استادیوم بوسیل به مصاف یاران استیون جرارد در تیم رنجرز خواهند رفت.

تیم فوتبال آنتورپ در حال حاضر از ۲۷ بازی در لیگ فوتبال بلژیک ۴۷ امتیاز کسب کرده و با اختلاف ۱۳ امتیاز نسبت به کلوپ بروژ صدر نشین در رتبه دوم جای گرفته است.

رنجرز قهرمان ۵۴ دوره لیگ فوتبال اسکاتلند و قهرمان ۳۲ دوره در جام حذفی فوتبال اسکاتلند است و با اقتدار از ۲۹ بازی لیگ فوتبال اسکاتلند ۷۹ امتیاز کسب کرده است و با اختلاف ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

آنچه بر جذابیت این دیدار می‌افزاید حضور استیون جرارد (بازیکن اسبق تیم لیورپول انگلیس) در نیمکت رنجرز به عنوان مربی است، اما این دیدار از جهت دیگری برای ما ایرانیان اهمیت دارد. با توجه به حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان در ترکیب آنتروپ است و ما چشم انتظار تماشای جدال او با تیم جرارد هستیم.

تیم فوتبال رنجرز در گروه D با کسب ۴ برد و ۲ تساوی از ۶ بازی گروهی ۱۴ امتیاز را کسب کرد و به عنوان تیم صدر نشین به دور بعد صعود کرد، اما تیم آنتورپ در گروه J و هم گروهی بودن با تیم تاتنهام در مجموع با کسب ۴ پیروزی و ۲ باخت به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

تیم فوتبال آنتورپ از ۵ بازی اخیر خود ۳ برد یک باخت و یک تساوی کسب کرده و تیم فوتبال رنجرز از ۵ بازی اخیر خود ۴ برد و یک تساوی کسب کرده است و قضاوت این دیدار را کاباکوو بلغارستانی بر عهده دارد.

میلان _ ستاره سرخ بلگراد

در دیگر بازی امشب ستاره سرخ بلگراد ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه در ورزشگاه راجکو میتیچ میزبان تیم میلان ایتالیا خواهد بود.

تیم فوتبال میلان در سری آ از ۲۲ بازی صاحب ۴۹ امتیاز است و در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اختلاف میلان با تیم صدر نشین یعنی اینتر یک امتیاز است.

ستاره سرخ بلگراد در لیگ فوتبال صربستان وضعیت قابل قبولی دارد و از ۲۱ بازی ۵۹ امتیاز کسب کرده است و ۹ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول دارد.

رویارویی تیم بیرانوند با شاگردان جرارد

تیم فوتبال میلان با حضور زلاتان ابراهیمویچ و مانزوکیچ و بقیه ستاره‌های نامدار تیم فوتبال میلان شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد. تیم فوتبال میلان از ۵ بازی اخیر خود ۳ باخت و ۲ برد دارد و تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد از ۵ بازی قبلی خود ۵ برد را کسب کرده است.

تیم فوتبال میلان در گروه H این رقابت‌ها از ۶ بازی ۴ برد یک مساوی یک باخت و به عنوان تیم صدر نشین به مرحله بعد صعود کرد و تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد در گروه L این رقابت‌ها با کسب ۳ برد ۲ مساوی یک باخت از ۶ مسابقه ۱۱ امتیازی شد و به عنوان دومین تیم به مرحله بعد صعود کرد و یکی از نکات مهم این مسابقه مربی ستاره سرخ بلگراد دژان استانکوویچ است که بازیکن سابق تیم اینتر بوده است.

منچستر یونایتد _ رئال سوسیداد

در یکی دیگر از بازی‌های امشب ساعت ۲۱.۲۵ دقیقه تیم فوتبال رئال سوسیداد در ورزشگاه یوونتوس و در شهر تورین میزبان تیم فوتبال منچستر یونایتد می‌باشد.

رئال سوسیداد در لالیگای اسپانیا از ۲۳ بازی خود ۳۸ امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول لالیگای اسپانیا قرار دارد و تیم فوتبال منچستر یونایتد از ۲۴ بازی خود در لیگ برتر انگلیس ۴۶ امتیاز کسب کرده و در رده دوم جدول قرار گرفته است.

تیم فوتبال منچستر یونایتد از گروه H لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۶ بازی و کسب ۳ بار و ۳ باخت و در مجموع ۹ امتیاز و در رده سوم لیگ قهرمانان اروپا به لیگ اروپا صعود کرد و تیم فوتبال رئال سوسیداد در گروه F لیگ اروپا با انجام ۶ بازی و کسب ۲ برد ۳ مساوی و ۱ باخت و در مجموع ۹ امتیاز به مرحله بعد صعود کرد؛ و این دو تیم در سال ۲۰۱۳ در گروه A لیگ قهرمانان اروپا هم گروه بودند که یک برد برای تیم منچستر یونایتد و یک مساوی برای هر ۲ تیم شکل گرفت.

آرسنال _ بنفیکا

در یکی دیگر از بازی‌های لیگ اروپا امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم فوتبال بنفیکا در استادیوم المپیاکوی شهر رم میزبان تیم فوتبال آرسنال می‌باشد.تیم فوتبال آرسنال از ۵ بازی اخیر خود ۲ برد ۲ باخت و یک تساوی کسب کرده و تیم فوتبال بنفیکا از ۵ بازی قبلی خود ۲ برد یک باخت و ۲ تساوی کسب کرده است.

تیم فوتبال آرسنال در لیگ فوتبال انگلیس آماری چشم گیری ندارد و از ۲۴ بازی در لیگ برتر انگلیس ۳۴ امتیاز کسب کرده است و در رده دهم جدول قرار گرفته است و تیم فوتبال بنفیکا در لیگ فوتبال پرتغال از ۱۹ بازی ۳۸ امتیاز کسب کرده است و آماری بهتر از آرسنال بر روی کاغذ دارد.

تیم فوتبال آرسنال در گروه B با انجام ۶ بازی و ۶ برد و کسب ۱۸ امتیاز به عنوان تیم صدر نشین صعود کرد و در گروه D تیم فوتبال بنفیکا از ۶ بازی ۳ برد ۳مساوی و در مجموع ۱۲ امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

زمان سایر دیدار‌های امشب به شرح زیر است:

رم _ براگا ساعت ۲۱.۲۵
دیناموکیوف _ کلوپ بروژ ساعت ۲۱.۲۵
پی اس وی آیندهون _ المپیاکوس ساعت ۲۱.۲۵
لسترسیتی _ اسلاویاپراگ ساعت ۲۱.۲۵
لورکوزن _ یانگ بویز ساعت ۲۱.۲۵
دیناموزاگرب _ کراسنودار ساعت ۲۱.۲۵
تاتنهام _ ولفسبرگر ساعت ۲۱.۲۵
ناپولی _ گرانادا ساعت ۲۳.۳۰
آژاکس _ لیل ساعت ۲۳.۳۰
هوفنهایم _ مولده ساعت ۲۳.۳۰
ویارئال _ سالزبورگ ساعت ۲۳.۳۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج