۱۰۹۲۴۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سعیدی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: آنطور که شواهد نشان می‌دهد، عزم کمیته بین‌المللی المپیک بر برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیوست.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: آنطور که شواهد نشان می‌دهد، عزم کمیته بین‌المللی المپیک بر برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیوست.
سعیدی: عزم IOC بر برگزاری المپیک است
کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با ما، درباره درخواست فدراسیون‌ها برای دریافت کمک از کمیته ملی المپیک اظهار داشت: مواردی از کمک‌های کمیته ملی المپیک که در بازدید از فدراسیون‌ها مطرح شده، در دستور پرداخت قرار گرفته است. رشته‌های المپیکی و فدراسیون‌هایی که اردو دارند درخواست خود را به نصرالله سجادی ارجاع می‌دهند و وی پس از دریافت و بررسی آن را به هیئت اجرایی پیشنهاد می‌دهد.
وی در مورد لغو مسابقات توزیع سهمیه المپیک بوکس و ژیمناستیک و احتمال لغو سایر رویدادها و اینکه IOC چه روندی را برای توزیع سهمیه‌های باقیمانده در نظر دارد، گفت: این مسئله توسط کمیته فنی کمیته بین‌المللی المپیک بررسی و سهمیه‌ها تعیین می‌شود. 43 درصد از سهمیه‌های المپیک هنوز توزیع نشده است و اگر توزیع سهمیه‌ها به طور کلی لغو شود، IOC به کشورها و فدراسیون‌های جهانی اعلام می‌کند. ما منتظریم تکلیف کسب سهمیه‌ها مشخص شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک راجع به اینکه ممکن است مسابقات توزیع سهمیه کاراته در فرانسه لغو شود، یادآوری کرد: فعلاً مسابقات کاراته در آذربایجان لغو شد و باید منتظر باشیم و ببینیم در مورد مسابقات فرانسه چه تصمیمی گرفته می‌شود.
سعیدی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبت جدیدی از سوی IOC مبنی بر لغو المپیک مطرح شده است، تصریح کرد: فعلاً شواهد نشان می‌دهد عزم IOC به طور قطع بر برگزاری المپیک است. با بررسی جوانب و پروتکل‌ها سناریوهای مختلف را در مورد نحوه برگزاری المپیک اعلام خواهند کرد. در ژاپن توزیع واکسن شروع شده و ممکن است این موضوع دغدغه مردم این کشور را نسبت به برگزاری المپیک کم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج