۱۰۹۲۶۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صادقی: مسائل مالی دلیل جدایی‌ام نیست!

تیم فوتبال شهرخودرو این روز‌ها به خاطر مشکلات مالکیتی اصلا شرایط خوبی ندارد و بهترین بازیکنان تیم هم یکی پس از دیگری در حال جدا شدن هستند و این می‌تواند زنگ خطری برای شهرخودرو باشد که وضعیتش را در نیم‌فصل دوم با، اما و اگر‌ها همراه می‌کند.

روزنامه خراسان: تیم فوتبال شهرخودرو این روزها به خاطر مشکلات مالکیتی اصلا شرایط خوبی ندارد و بهترین بازیکنان تیم هم یکی پس از دیگری در حال جدا شدن هستند و این می‌تواند زنگ خطری برای شهرخودرو باشد که وضعیتش را در نیم‌فصل دوم با اما و اگرها همراه می‌کند. پس از جدایی روح‌ا... سیف‌اللهی و سعید جلالی‌راد، حالا شنیده شده کاپیتان باتجربه شهرخودرو هم از جمع شهرخودرویی‌ها جدا می‌شود. اکبر صادقی بیش از ۴ سال است که برای نماینده فوتبال استان توپ می‌زند و در این مدت هم جزو بازیکنان با اخلاق و تاثیرگذار بوده است.

حالا با بحرانی شدن وضعیت باشگاه گفته می‌شود که او تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و مس رفسنجان جزو گزینه‌های این بازیکن همدانی است. این در حالی است که خیلی‌ها تصور می‌کنند مشکلات مالی شهرخودرو باعث جدایی این بازیکن شده ولی خود صادقی معتقد است دلایل دیگری باعث شده تا قید تیم شهرخودرو را بزند و از مشهد کوچ کند. صادقی تا پایان فصل با شهرخودرو قرارداد دارد و حالا برای جدا شدن باید پول رضایت‌نامه‌اش را بپردازد تا با خیال راحت‌تر به تیم دیگری بپیوندد.

مسئله رضایت‌نامه

در چند روز اخیر شایعه شده که اکبر صادقی به طور رسمی از شهرخودرو جدا شده و به تیم مس رفسنجان پیوسته. خودش در این باره می‌گوید: «هنوز از تیم شهرخودرو به طور رسمی جدا نشده‌ام اما درخواست داده‌ام و باشگاه با آن موافقت کرده. در واقع مهدی رحمتی و وطنخواه با این درخواست موافقت کردند که قرار است پول رضایت‌نامه را بدهم و به تیم دیگری بروم.» وی با اشاره به مبلغ رضایت‌نامه‌اش می‌افزاید: «مبلغ رضایت‌نامه‌ام به حدی است که مطمئنا می‌تواند به باشگاه کمک کند.

مبلغ چیزی است که با باشگاه توافق کردیم و در قرارداد آمده است. اگر با تیم دیگری به توافق برسم، مبلغ مورد نظر را با باشگاه جدید درمیان می‌گذارم تا بتوانم با پرداخت آن رضایت‌نامه خود را از شهرخودرو بگیرم.» کاپیتان شهرخودرو درباره شایعه پیوستنش به تیم مس رفسنجان اظهار می‌دارد: «هنوز با مس رفسنجان قطعی نشده و با چند تیم دیگر هم صحبت کردم که باید ببینم کدام ‌یک قطعی می‌شود. انشاا... در همین چند روز آینده تیم بعدی‌‌ام مشخص می‌شود. البته وقتی بتوانم پول رضایت‌نامه‌ام را بدهم.»

مشکلاتی غیر از مسائل مالی

اکبر صادقی سال‌های زیادی برای مشهدی‌ها توپ زد و در پیروزی‌های شهرخودرو سهم بسزایی داشت و حالا پس از ۴ سال قرار است از این تیم جدا شود که برایش خیلی سخت است. او در این باره خاطرنشان می‌کند: «چند سال است که در مشهد حضور دارم و برای تیم این شهر بازی می‌کنم. باور کنید شهرخودرو را خیلی دوست دارم. حتی زمانی که این باشگاه پول نداشت هم در این تیم حضور داشتم. این را گفتم که همه بدانند به‌ خاطر مسائل مالی جدا نمی‌‌شوم. چند سال‌ این باشگاه با مشکلات مالی مواجه بود اما ماندیم و زحمت کشیدیم. برای اولین ‌بار نیست که این تیم بی‌پول شده. مشکلات دیگری هم است. به هر حال من خاطرات خیلی خوبی از این تیم دارم و واقعا از ته قلبم ناراحتم که قرار است جدا ‌شوم.

دلم برای هواداران و به خصوص شهر مشهد تنگ می‌شود اما گریزی جز جدایی ندارم که این مسئله هم برایم خیلی سخت است. مطمئنا در این جدایی من بیشتر از همه ناراحتم اما باید این راه را بروم.» وی درباره یک‌سری مشکلات که باعث شده تا از باشگاه شهرخودرو جدا شود، اظهار می‌دارد: «دوست ندارم اصلا این مسائل را مطرح کنم چون تیم در شرایط خوبی نیست که امیدوارم در آینده نتایج خوبی بگیرد. فقط همین را بگویم که شهرخودرو را خیلی دوست دارم.

از زمان حضور یحیی گل‌محمدی، خیلی از بازیکنان جدا شدند و فقط ۴، ۵ بازیکن از جمله من، امین قاسمی‌نژاد، علی نعمتی، حسین مهربان و امید منصوری در تیم ماندیم. تمام نفرات جدا شدند. در این مدت هم خیلی مسائل و مشکلات وجود داشت اما همیشه تلاش‌مان این بوده که شهرخودرو بهترین نتایج را بگیرد. الان هم آرزوی قلبی‌ام این است این تیم همیشه موفق باشد. هر جا بروم با تمام وجود هوادار این تیم هستم. مسئولان هم باید به خود بیایند و منتظر نباشند مشکلات خود به خود حل شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج