جاباما
۱۰۹۲۷۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شروع نقل و انتقالات بدون جذب خارجی‌ها

نقل و انتقالات زمستانی از امروز آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در لیگ برتر در صورت نداشتن جای خالی می‌توانند ۶ بازیکن را از لیست خارج کنند.

ورزش سه: نقل و انتقالات زمستانی از امروز آغاز می شود و تیم های حاضر در لیگ برتر در صورت نداشتن جای خالی می توانند ۶ بازیکن را از لیست خارج کنند.

تیم ها از امروز در حالی به استقبال نقل و انتقالات زمستانی می روند که همان طور پیش بینی می شد محدودیت جذب بازیکن و مربی خارجی به قوت خود باقی است. در حالی که از سوی برخی از باشگاه ها تلاش شد تا این محدودیت برداشته شود. از آنجایی که پرونده های شکل گرفته از سوی بازیکنان و مربیان خارجی علیه تیم های ایرانی در فیفا هم چنان مفتوح است سازمان لیگ تمایلی برای برداشتن این قانون ندارد و صحبت ها بر این منوال است این قانون در صورتی برداشته خواهد شد که همه پرونده های طرح شده علیه تیم های ایرانی در فیفا تعیین و تکلیف شود.

گفته می شود روزی هم اگر قرار باشد به تیم ها اجازه جذب بازیکن خارجی داده شود مشروط خواهد بود با این توضیح که در صورت عدم پرداخت دستمزد بازیکن خارجی و طرح شکایت در فیفا از سوی بازیکن خارجی اینبار کمیته تعیین وضعیت تیم خاطی را بمدت چند فصل از جذب بازیکن خارجی محروم خواهد کرد. آنچه که مسلم است قانون مورد اشاره در نیم فصل دوم به قوت خود باقی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج