۱۰۹۲۸۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دلیل غیبت حقیقی در اردوی گل‌گهر مشخص شد

اگر چه علیرضا حقیقی دو سه هفته‌ای است که در تمرینات تیم گل گهر حضور ندارد، اما به نظر می‌رسد در این تیم ماندنی است و به زودی تمرینات خود را با این تیم زیر نظر خواهد گرفت.

خبرورزشی: اگر چه علیرضا حقیقی دو سه هفته ای است که در تمرینات تیم گل گهر حضور ندارد اما به نظر می رسد در این تیم ماندنی است و به زودی تمرینات خود را با این تیم زیر نظر خواهد گرفت.

سعید الهویی دستیار امیر قلعه نویی در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی در خصوص غیبت علیرضا حقیقی در تمرینات هفته های اخیر گل گهر گفت:« علیرضا یکسری مشکلات شخصی داد که همین باعث شد آقای قلعه نویی چند روزی به او استراحت دهد. قرار است آقای قلعه نویی در هفته جاری با جلسه ای که با کادرفنی خواهند داشت در مورد بازیکنانی که جدا می شوند و بازیکنانی که جذب خواهند شد، تصمیم گیری کنند.

بر اساس برنامه ریزی آقای قلعه نویی ما یک آنالیز کلی روی بازی های لیگ داریم و بعد از بررسی آن تصمیم گیری صورت خواهد شد. البته مرتضی تبریزی و میلاد باقری به جمع ما اضافه شده اند و منتظر جذب چند بازیکن باتجربه و باکیفیت دیگر هم هستیم که بتوانند در نیم فصل دوم به تیم کمک کنند.»

علیرضا حقیقی تا پایان فصل با گل گهر قرارداد دارد و از سویی جانشین او در بازی با پرسپولیس نشان داد ضعف های عمده ای دارد و این به سود گل گهر است که بار دیگر این دروازه بان را مجاب به بازگشت به اردوی تیم نماید. هر چند علیرضا در بازی هایی که به میدان رفت اشتباهاتی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج