جاباما
۱۰۹۲۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سوریان: شرمنده مردم نشدیم

دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک گفت: متاسفانه محمد بنا توسط منتقدان مورد کم‌لطفی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: حمید سوریان پس از قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من بعد از قهرمانی در المپیک اعلام کردم که آقای نوربخش خیلی برایم زحمت کشیده است. همچنین آقای بابک که من تجربه اولین کشتی‌هایم را با ایشان داشتم. او هم زحمات زیادی برای کشتی من و کشتی فرنگی کشیده است اما باید بپذیریم که در این سال‌ها محمد بنا هم برای کشتی خیلی مثمر ثمر بوده و باید تلاش کنیم تا این عزیز برای کشتی فرنگی حفظ شود. متاسفانه در این مدت منتقدان بنا را مورد کم‌لطفی قرار دادند.

او ادامه داد: ما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که از نظر مدالی و رنکینگ برایمان خیلی مهم است. همچنین مسابقه‌های قهرمانی جهان در ازبکستان برگزار خواهد شد و باید شرایطی به وجود بیاید که همه این عزیزان در کنار هم فعالیت کنند تا زیرمجموعه که کشتی‌گیران محسوب می‌شوند در یک فضای امن و آرام بتوانند برای کشور افتخارآفرینی کنند. در حال حاضر با اتفاقاتی که افتاده کمی شرایط تیمی متزلزل است. امیدوارم با درایت و بزرگی آقای خادم و بزرگان کشتی، این مشکل حل شود.

فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم ایران درباره رقابت‌های جام جهانی گفت: خدا را شکر که توانستیم قهرمان شویم. مسابقه سختی مقابل روسیه داشتیم چون این تیم یکی از قدرت‌های جهان در کشتی به حساب می‌آید. خوشبختانه تیم ما به قهرمانی رسید تا شرمنده مردم نباشیم.

سوریان درباره کشتی فینال خود مقابل حریف روسش گفت: شاید باور نکنید ولی در لحظاتی خودم هم ناامید شده بودم. اما با حمایتی که مردم کردند، توانستم این حریف را شکست دهم. زیاد از خودم راضی نیستم و امیدوارم در مسابقه‌های آینده بتوانم با آمادگی بیشتری در مسابقه‌ها شرکت کنم. البته یک آسیب دیدگی از ناحیه کتف هم داشتم که مشکل‌ساز بود.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده قبل از جام جهانی بیان کرد: متاسفانه این اتفاقات باعث شد که تمرکز تیم ما کمی به هم بخورد و از شرایط آرمانی فاصله گرفتیم اما اتحاد و انسجامی که بین بچه‌ها بود باعث شد تا این نتیجه را به دست بیاوریم.

وی ترک اردو قبل از جام جهانی را یک تصمیم جمعی توسط کشتی‌گیران دانست و اضافه کرد: این تصمیم جمعی بود که خانواده کشتی گرفتند و بچه‌ها به دلیل آن شرایط نابسامانی که در کشتی بود اعتراض داشتند و آن تصمیم را گرفتند. فکر می‌کنم اعتراض بچه‌ها بحق بود. اگر امروز می‌بینید که بچه‌ها با همه وجود تلاش کردند تا این افتخار به دست بیاید دلیل اصلی آن مردم بودند و امیدوارم هرچه زودتر با بزرگی اساتید کشتی، این حاشیه‌ها برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج