۱۰۹۳۰۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قرارداد مهاجم مازاد استقلال نزدیک به قائدی!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد رقم قرارداد آقایی نزدیک به قرارداد مهدی قایدی ستاره بی‌چون و چرای نیم‌فصل اول استقلال رسیده که البته او نیز به‌خاطر اینکه گفته می‌شود سرماخوردگی دارد در تمرینات بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان غیبت داشته است.

روزنامه فرهیختگان: پیگیری‌ها نشان می‌دهد رقم قرارداد آقایی نزدیک به قرارداد مهدی قایدی ستاره بی‌چون و چرای نیم‌فصل اول استقلال رسیده که البته او نیز به‌خاطر اینکه گفته می‌شود سرماخوردگی دارد در تمرینات بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان غیبت داشته است.

بعد از اینکه سجاد آقایی روز جمعه برای حضور در تمرینات استقلال مطلع نشد و این موضوع را از طریق کانال رسمی باشگاه فهمید روز گذشته نیز این بازیکن با تاخیر به تمرینات استقلال رفت و همین موضوع باعث شد محمود فکری به وی اجازه تمرین کردن ندهد. این درحالی است که بعد از این اتفاق کادرفنی استقلال مهاجم جوان خود را دراختیار باشگاه قرار داده تا به این ترتیب او را تنبیه انضباطی کرده باشد.

سجاد آقایی که فصل گذشته به‌صورت قرضی راهی ذوب‌آهن شده و در این تیم نیز مجال خودنمایی پیدا نکرده بود در بازگشت دوباره به استقلال در ابتدای فصل جاری بر سر مبلغ قراردادش با باشگاه به مجادله پرداخت. این درحالی است که بعد از آشکار شدن اختلافات و با وجود اینکه در همان ابتدا آقایی ساز جدایی زد اما با اصرار مدیربرنامه‌های این بازیکن و برخی اعضای کادرفنی قرارداد ۲۰۰میلیونی او حدود چهاربرابر و در استقلال ماندنی شد. جالب اینکه پیگیری‌ها نشان می‌دهد رقم قرارداد آقایی نزدیک به قرارداد مهدی قایدی ستاره بی‌چون و چرای نیم‌فصل اول استقلال رسیده که البته او نیز به‌خاطر اینکه گفته می‌شود سرماخوردگی دارد در تمرینات بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان غیبت داشته اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به‌جز بحث سرماخوردگی و ضعف بدنی که باعث شده قایدی مدتی از تمرینات به‌دور باشد، در این موضوع دلخوری‌های ناشی از پایین بودن قرارداد و عدم افزایش آن برای رقابت‌های امسال نیز نقش داشته است.

البته قبل از اینکه به موضوع قایدی به‌طور مفصل بپردازیم درخصوص آقایی لازم به ذکر است هرچند گفته می‌شود باشگاه استقلال اعلام کرده لیست خروجی ندارد اما با این شرایط و عدم اعتقاد محمود فکری به این بازیکن، مطمئنا مهاجم جوان استقلال در لیست مازاد قرار گرفته و به‌صورت قطعی یا قرضی از این باشگاه جدا خواهد شد.

درمورد مهدی قایدی همچنین شنیده می‌شود این بازیکن که در روزهای ابتدایی تمرینات بعد از دیدار با سپاهان به‌دلیل سرماخوردگی غیبت کرده بود در روزهای بعدی مشکلات مالی را بهانه کرده و به همین دلیل به غیبت‌های خود تداوم بخشید. در این خصوص و طبق اطلاعات «فرهیختگان» این بازیکن قرار بود همراه مدیربرنامه‌هایش شب گذشته در جلسه با خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه شرکت کند که از انجام این کار ممانعت به عمل آورد و این موضوع ناراحتی و دلخوری خلیل‌زاده را به‌دنبال داشت.

نکته قابل‌توجه درخصوص قایدی این است که بعد از داغ‌شدن بازار افزایش قرارداد بازیکنان استقلال که البته با این تیم قرارداد داشتند یعنی بازیکنانی مثل غفوری، غلامی، دانشگر، اسماعیلی و... قایدی هم در نوبت افزایش قرارداد بود تا بعد از مذاکره با مدیران وقت باشگاه استقلال یعنی سعادتمند و نوروزی مبلغ قرارداد خود را افزایش دهد که این موضوع مدام امروز و فردا شد و درنهایت با برکناری سعادتمند پروسه افزایش قرارداد ستاره جوان آبی‌ها نیمه‌کاره رها و در ادامه توسط احمد مددی تا به‌امروز نادیده گرفته شد.

مسئولان وقت باشگاه استقلال به قایدی اعلام کردند تکلیف افزایش قراردادش بعد از مذاکرات در قطر و در جریان دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در این کشور روشن خواهد شد اما بعد از حذف آبی‌پوشان در ادامه این وعده به قایدی داده شد که بعد از بازگشت استقلال به تهران این موضوع از سر گرفته شود که عمر مدیریت سعادتمند به این اتفاق قد نداد و در ادامه نیز مدیران وقت باشگاه اقدامی در این خصوص صورت ندادند که خروجی آن منجر به غیبت طولانی‌مدت وی در تمرینات شده است.

نکته قابل‌توجه اینکه با اعلام یکی از مسئولان استقلال این باشگاه در تلاش است رقم قرارداد مهاجم جوان بوشهری‌اش را افزایش دهد چراکه در قیاس با دیگر نفرات و با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌اش رقم قرارداد به‌مراتب پایین‌تری نسبت به خیلی از بازیکنان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج