۱۰۹۳۰۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پرسپولیس از مصلح زمان گرفت

شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها دیروز مذاکراتی را با مصلح انجام دادند و از او خواستند در این برهه از زمان که با پرونده‌های زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، زمان بیشتری را در اختیار باشگاه قرار دهد تا بتوانند با گذراندن این روزها، این بدهی را نیز تسویه کنند. ظاهرا این بازیکن هم پذیرفته که با باشگاه پرسپولیس همکاری کند.

روزنامه فرهیختگان: شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها دیروز مذاکراتی را با مصلح انجام دادند و از او خواستند در این برهه از زمان که با پرونده‌های زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، زمان بیشتری را در اختیار باشگاه قرار دهد تا بتوانند با گذراندن این روزها، این بدهی را نیز تسویه کنند. ظاهرا این بازیکن هم پذیرفته که با باشگاه پرسپولیس همکاری کند.

پرسپولیس با کسب پنجمین پیروزی پیاپی خود موفق شد عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر را از آن خودش کند و به‌صورت تمام و کمال از زیر بار فشار منتقدان خارج شود و حالا این فرصت را دارد تا با ترمیم نقاط ضعف، نیم‌فصل دوم را با قدرت‌تر از قبل آغاز کند. البته این موارد در حوزه فنی اتفاق افتاده و پرسپولیس در بحث مالی همچنان با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند که به غیر از بدهی به بازیکنان و اعضای کادرفنی مابقی موارد ارثیه‌ای است که توسط مدیران سابق به جعفر سمیعی رسیده و آنها این روزها تلاش می‌کنند تا در سکوت خبری مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنند. هرچند این موضوع تا به امروز عملی نشده و رسیدن شکایات، یکی پس از دیگری کار را برای مدیران این باشگاه سخت کرده است و باید دید آنها با چه ترفندی قصد دارند از این شرایط خارج‌ شده و به یک ثبات مالی درست‌ودرمان دست پیدا کنند.

مصلح و مذاکرات موفق ابتدایی

شایان مصلح دیروز از حکمی رونمایی کرد که نشان می‌داد برای دریافت ۵۰۰ میلیون طلب فصل گذشته خود از قرمزهای پایتخت دست به شکایت زده و حالا پرسپولیس به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش توسط کمیته تعیین‌وضعیت فدراسیون فوتبال تهدید می‌شود. مصلح که قرار بود این مبلغ را طی ۲ قسط و تا مهرماه گذشته از پرسپولیس دریافت کند، بعد از اینکه دید از طریق صحبت و قول و قرار به جایی نمی‌رسد، تصمیم گرفت تا از این باشگاه به فدراسیون فوتبال شکایت و از این طریق مطالبات خود را دریافت کند.

پرسپولیسی‌ها که به‌شدت از لحاظ مالی در مضیقه هستند و با پرونده‌های زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند با از راه رسیدن این شکایت کار خود را سخت‌تر از قبل دیدند و به‌دنبال راهکاری برای حل این مشکل شدند. در این خصوص شنیده می‌شود که آنها دیروز مذاکراتی را با مصلح انجام دادند و از او خواستند در این برهه از زمان که با پرونده‌های زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، زمان بیشتری را در اختیار باشگاه قرار دهد تا بتوانند با گذراندن این روزها، این بدهی را نیز تسویه کنند. ظاهرا این بازیکن هم پذیرفته که با باشگاه پرسپولیس همکاری کند تا آنها بتوانند طلب او را مهیا کرده و در اسرع وقت به حسابش واریز کنند.

صدری عامل اصلی شکایت‌های جدید؟

طی این مدت باشگاه پرسپولیس با انواع و اقسام پرونده‌های مالی روبه‌رو شده است و پیش بردن امور جاری باشگاه با این شکایات تا حدودی سخت شده است. پرونده بودیمیر، شهرخودرو، میاچ و حالا شایان مصلح مواردی هستند که با فاصله‌های کم نسبت به یکدیگر به باشگاه رسیده و جای تنفس را از مدیران سرخ گرفته است.

در این خصوص یکی از نزدیکان باشگاه معتقد بود که حضور فردی مثل مجید صدری در هیات‌مدیره پرسپولیس و قدرت او در پول‌ آوردن دلیل اصلی این حجم از شکایت‌ها است و طلبکاران سرخ وقتی می‌بینند که این فرد خیلی راحت بدهی ۵۰۰ هزار یورویی بودیمیر را تهیه کرده است، وسوسه می‌شوند تا با شکایت، خیلی زود به پول خودشان برسند.

پرسپولیسی‌ها مشکوک شدند

البته برخی مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند که سر رسیدن این پرونده‌ها در فاصله زمانی کم نه می‌تواند به حضور مجید صدری مربوط باشد و نه اتفاقی است و آن را یک حرکت برنامه‌ریزی شده می‌دانند که قرار است آرامش را از سرخ‌ها بگیرد.

یکی از افراد حاضر در باشگاه به «فرهیختگان» گفت: «به غیر از موضوع بودیمیر که حکم آن از فیفا آمده و می‌تواند دخالت داخلی در آن سهیم باشد، به‌نظر می‌رسد سایر پرونده‌ها با اتفاقات پشت‌پرده علیه پرسپولیس مطرح می‌شود، وگرنه دلیلی ندارد پرونده دستیار علی دایی بعد از این همه سال علیه پرسپولیس بازگشایی شود. ما فکر می‌کنیم عده‌ای دوست ندارند که پرسپولیس آرامش را تجربه کند و از روند صعودی تیم نیز آشفته شده‌اند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج