۱۰۹۳۱۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فریدونی: فسخ مجتبی حسینی قانونی است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اتفاقات پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اتفاقات پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

مجتبی فریدونی در خصوص انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن اظهار داشت: ما گزینه های مختلفی داشتیم که آنها را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به رزومه آقای حسینی و اینکه سابقه حضور در ذوب آهن را داشته و یک ذوب آهنی محسوب می‌شود روی انتخاب او به جمع بندی رسیدیم و خدارا شکر مذاکرات هم خیلی خوب پیش رفت تا ایشان سرمربی جدید ذوب آهن شود.

وی در مورد مشکلات قرارداد حسینی و ادعای نفت مسجد سلیمان مبنی بر غیرقانونی بودن آن گفت: مجتبی حسینی با نفت مسجدسلیمان قراردادش را فسخ کرده و با ارائه آن با ما قرارداد امضا کرد و بین تاریخ فسخ با امضای قراردادش با ما دو روز فاصله است و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. از سال‌های اخیر موارد این چنینی داشتیم که بعد از فسخ قرارداد یک مربی باشگاه قبلی مدعی می‌شود ولی این موارد طبیعی است و باید با آن کنار آمد. ضمن اینکه باشگاه نفت هم سرمربی جدید خودش را معرفی کرده و فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد وضعیت این تیم هم توضیح داد: ذوب آهن تیم خوبی است ولی در نیم فصل اول مشکلاتی داشتیم که اشتباهات داوری و یک سری بدشانسی‌ها و البته اختلافاتی که تمرکز تیم را گرفته بود باعث شد در حل شایستگی نتیجه نگیرد ولی امیدوارم با تغییرات انجام شده نتایج ذوب آهن هم رو به بهتر شدن برود و بتوانیم پله پله به همان ذوب آهنی تبدیل شویم که انتظار می‌رود. هواداران ذوب آهن چند سال است نتایج دلخواه خودشان را نمی‌بینند و امیدوارم این مشکلات حل شود و امید زیادی به مجموعه جدید داریم.

فریدونی در مورد فعالیت‌های ذوب آهن در نقل و انتقالات هم گفت: فعالیت ما بر اساس خواست و نظر سرمربی است و تا این لحظه فهرست ورود و خروج به ما نداده است. ایشان تازه تیم را در اختیار گرفته و باید چند روز تمرینات و بازی‌های دوستانه انجام شود تا به شناخت کافی برسد و بعد مطابق نیازهای ایشان فعالیت خواهیم کرد.

وی در مورد بودجه ذوب آهن در نقل و انتقالات زمستانی هم توضیح داد: با توجه به وضعیت و مشکلات اقتصادی هیچ باشگاهی شاید نتواند ادعا کند وضعش خوب است ولی خدا را شکر مشکل چندانی هم از این بابت نداریم و مطابق استانداردهایمان در نقل و انقالات فعالیت خواهیم کرد تا نیازهای تیم و سرمربی برطرف شود.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد خداحافظی دشتی و حرف و حدیث های مربوط به جدایی میلاد جهانی هم گفت: تمام بازیکنان با ما قرارداد دارند و آقای حسینی تصمیم می‌گیرند کسی جدا شود یا نه و تا این لحظه نه فهرست مازاد داریم و نه باشگاهی برای ما نامه رسمی زده که بازیکنی را می‌خواهد و بعید هم می‌دانم بازیکنان کلیدی خودمان را به تیم دیگری بدهیم. از خداحافظی دشتی اطلاعاتی ندارم ولی او باید به قراردادش پایبند باشد و نمی‌تواند جدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج