جاباما
۱۰۹۳۲۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازداشت قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در یک عملیات ضربتی، شرور وابسته به گروهک‌های معاند و یکی از قاچاقچیان بزرک کشور را دستگیر کردند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در یک عملیات ضربتی، شرور وابسته به گروهک‌های معاند و یکی از قاچاقچیان بزرک کشور را دستگیر کردند.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شرور مسلح و تحت تعقیب پلیس و از قاچاقچی‌های بزرگ کشور، مجدداً پس از مدتها از طریق مرزهای شرقی وارد سیستان و بلوچستان شده و فعالیت مجرمانه خود را آغاز کرده؛ دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: این قاچاقچی بزرگ طی ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای در امر ترانزیت و قاچاق مواد افیونی در شرق کشور، با هدایت و رهبری چندین باند مسلح قاچاق مواد مخدر، درگیریهای متعددی با مأموران نیروی انتظامی داشته که منجر به مجروحیت تعدادی از جان برکفان این نیرو و همچنین سایر نیروهای مسلح در منطقه شرق و جنوب شرق کشور شده و طی یک درگیری مسلحانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان یک مأمور پلیس را به شهادت رسانده بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این شرور حرفه‌ای که سابقه پنج فقره آدم ربایی را به دلیل اختلافات مالی ناشی از معاملات مواد مخدر در پرونده خود دارد طی چند سال اخیر با پیوستن به گروهک‌های تروریستی و معاند اقدام به فعالیت‌های اطلاعاتی و جاسوسی برای پیشبرد اهداف پلید و خرابکارانه این گروهک‌ها در جنوب شرق کشور می‌کرد.

وی ادامه داد: تلاش پلیس برای به دام انداختن این قاچاقچی حرفه‌ای ادامه داشت تا اینکه روز گذشته تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان پس از چندین شبانه روز تلاش و رصد اطلاعاتی موفق به رد زنی این شرور در مخفیگاهش در یکی از مناطق استان شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در نهایت خودروی متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مسیر زاهدان-خاش توقیف و این شرور به همراه پسر ۲۰ ساله‌اش که او را در بسیاری از فعالیت‌های مجرمانه، یاری می‌کرد پس از چندین سال فرار و اختفا در ارتفاعات استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و حتی خارج از کشور، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز در اولویت کار پلیس است و نیروی انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج