جاباما
۱۰۹۳۲۸۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مسئول شایعات جدایی‌ام از استقلال نیستم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من مسئول شایعاتی که پیرامون جدایی‌ام مطرح شده نیستم و قرار نیست به هر موضوعی واکنش نشان بدهم.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من مسئول شایعاتی که پیرامون جدایی‌ام مطرح شده نیستم و قرار نیست به هر موضوعی واکنش نشان بدهم.

سیاوش یزدانی در خصوص شایعاتی که طی روزهای اخیر پیرامون جدایی‌اش از استقلال مطرح شده است اظهار داشت: خود شما می‌گویید شایعه راه افتاده، من مسئول شایعات نیستم و قرار نیست به هر موضوعی واکنش نشان بدهم.

وی افزود: طی روزهای اخیر هزاران خبر و مطلب در مورد جدایی من از استقلال برایم ارسال شد اما واکنشی به آنها نداشتم چون سرم به کار خودم بود. من بازیکن استقلال هستم، کاری به چیزی ندارم و تمرین و بازی می‌کنم.اینکه هر روز بگویند که من از تیم جدا می‌شوم یا می‌خواهم به فلان تیم بروم مسئولیتش با من نیست.

مدافع تیم استقلال تاکید کرد: عادت من این است در هر تیمی بازی کنم با جان و دل این کار را انجام بدهم. تا زمانی که برای استقلال بازی می‌کنم با قلبم وارد زمین می‌شوم و هواداران استقلال بدانند تمام وجودم را برای موفقیت تیم می‌گذارم.

یزدانی خاطرنشان کرد: من با استقلال قرارداد دارم و وظیفه دارم هر زمان از من بخواهند انجام وظیفه کنم.در این مدت هم هر وقت بازی کردم تمام فکر و ذکرم موفقیت تیم بود.مطمئن باشید تا روزی که پیراهن تیم استقلال را می‌پوشم شرایط همین است و با تفکر موفقیت تیم وارد زمین می‌شوم.

وی در خصوص اینکه چرا طی روزهای اخیر در تمرینات حضور داشت اما لباس شخصی به تن می‌کرد گفت: من یک روز به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکردم ولی فردای آن روز در تمرین حاضر شدم چون سرماخورده بودم. امروز هم در تمرین حضور داشتم و همانطور که گفتم این مسائل شایعاتی بود که من مسئول به راه افتادن آن نبودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج