جاباما
۱۰۹۳۴۲۷
۱۳۴ نظر
۵۰۰۹
۱۳۴ نظر
۵۰۰۹
پ

«بگم بگمِ» انتخاباتی میان احمدی‌نژاد و حدادعادل

دعوای احمدی‌نژاد و حدادعادل بالا گرفته است. حدادعادل فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی احمدی‌نژاد را زیر سوال برده و گفته که او رد صلاحیت می‌شود، دیروز هم احمدی‌نژاد به سبک خود به حدادعادل پاسخ داده است.

روزنامه اعتماد: دعوای احمدی‌نژاد و حدادعادل بالا گرفته است. حدادعادل فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی احمدی‌نژاد را زیر سوال برده و گفته که او رد صلاحیت می‌شود، دیروز هم احمدی‌نژاد به سبک خود به حدادعادل پاسخ داده است.

«بگم بگمِ» انتخاباتی میان احمدی‌نژاد و حدادعادل

غلامعلي حدادعادل نامي آشنا ميان فعالان سياسي جمهوري اسلامي به ويژه اصولگرايان است. چهره‌اي كه اين روزها در كنار تلاش‌هايش براي تعيين تكليف چند و چون ورود اصولگرايان به انتخابات سيزدهمين دوره رياست‌جمهوري ايران، مي‌كوشد سرنوشت ديگر كانديداهاي احتمالي اين جريان سياسي را نيز پيش‌بيني كند. اقدامي كه به خودي خود نه تنها موجبات انتقادات ديگر چهره‌هاي اصولگرا را فراهم آورده بلكه سبب شده تا محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهوري سابق ايران و از كانديداهاي بالقوه انتخابات رياست‌جمهوري 1400، به موضع‌گيري عليه او پرداخته و اظهارات تند و تيزي را عليه‌اش مطرح كند.

آنچه از ظاهر امر پيداست، آن است كه حدادعادل به عنوان رييس شوراي ائتلاف اصولگرايان اين روزها تلاش مي‌كند تا هدايت انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده را به دست بگيرد. او كه مانند ديگر اصولگرايان، كليد پاستور پس از دولت روحاني را از حالا در دستان خود تصور مي‌كند، در تلاش است تا كانديداي مطلوب‌شان را به عنوان كانديداي نهايي جريان اصولگرايي به ميدان رقابت آورد. البته كه تاكنون تلاش‌هاي او و همكارانش در مسير دستيابي به اتحاد چندان موفق نبوده و شوراي وحدت اصولگرايان و در كنار جبهه پايداري، محكم در برابرش ايستادگي مي‌كنند. با اين حال به نظر مي‌رسد حدادعادل براي خود اختيارات و قدرتي بيش از رياست شوراي ائتلاف اصولگرايي در نظر مي‌گيرد كمااينكه اظهارات اخير او نه فقط وحدت اصولگرايان بلكه سرنوشت چهره‌هايي چون احمدي‌نژاد در شوراي نگهبان را در بر مي‌گيرد.

«بگم بگمِ» انتخاباتی میان احمدی‌نژاد و حدادعادل

خبر حداد از ردصلاحيت احمدي‌نژاد

ماجرا از همايش سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان آغاز شد. حدادعادل روز جمعه در جريان اين همايش به برخي گمانه‌زني‌هاي مطرح شده مبني بر كانديداتوري رييس‌جمهوري سابق ايران در انتخابات سال آينده واكنش نشان داد و تلويحا از ردصلاحيت او گفت و تاكيد كرد: «آمدن احمدي‌نژاد را اصلا به عنوان شوك انتخابات در نظر نگيريد؛ يعني تكليف روشن است. زياد تحت تاثير موضع‌گيري و فضاي مجازي و حرف زدن‌ها نباشيد. چنين اتفاقي نخواهد افتاد، دفعه قبل هم نيفتاد، حالا كه ۴ سال هم گذشته و بدتر هم شده است.»

او با اشاره به ردصلاحيت احمدي‌نژاد در انتخابات رياست‌جمهوري گذشته گفت: «به هر دليلي نيفتاد، اين دفعه دلايلش بيشتر است؛ بنابراين به اين فكر نكنيد.» اين اظهارات در شرايطي مطرح شده كه چند ماهي است احمدي‌نژاد براي كانديداتوري در انتخابات ۱۴۰۰ خيز برداشته است. به گفته منابع مختلف، او به‌طور منظم گروه‌هايي را از شهرهاي مختلف جمع مي‌كند و به تهران مي‌آورد تا از او براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري آينده دعوت به عمل آورند. به علاوه چندي پيش هم روزنامه جمهوري اسلامي با پرداختن به اين شيوه تبليغاتي احمدي‌نژاد خبر داد كه او به تازگي با يك مقام مهم ديدار محرمانه‌اي داشته است. برخي اين‌گونه تفسير كردند كه احمدي‌نژاد احتمالا در حال رايزني براي تاييد صلاحيت خود است. تاييد صلاحيتي كه حدادعادل آن را ناممكن خوانده است.

«بگم بگمِ» انتخاباتی میان احمدی‌نژاد و حدادعادل

پاسخ احمدي‌نژاد

سبك و سياق اقدامات احمدي‌نژاد از يك سو و صراحت لهجه حدادعادل سبب شده بود تا بسياري چشم انتظار پاسخ رييس‌جمهوري سابق بمانند. انتظاري كه چندان به طول نينجاميد و احمدي‌نژاد روز گذشته به حدادعادل پاسخ داد. او گفت: «آقايي كه اين حرف‌ها را زده است در سال 84 هم تا لحظه آخر انتخابات، با كمك دوستانش سنگين‌ترين فشارها را به بنده آوردند تا به نفع كانديداي مورد نظرشان انصراف دهم. در دوره رياست‌جمهوري نهم هم اينها در طول مجلس هفتم، بيشترين ممانعت‌ها، تخريب، فشارها و انواع ترفندها را به كار گرفتند تا مانع از خدمات دولت به مردم شوند و حتي اجازه ندادند ساعت كار ادارات را تنظيم كنيم تا مقداري بار ترافيك براي مردم سبك شود. در طول 16 سال اخير يعني قبل از سال 1384 تا امروز اين آقا هميشه مخالف بنده بوده و به ‌شدت عليه اينجانب فعال بوده است.»

احمدي‌نژاد و اصولگرايان خيلي وقت است كه سعي مي‌كنند يكديگر و تاريخچه همكاري‌هاي تنگاتنگي كه داشتند را منكر شوند. احمدي‌نژاد ديروز به سبك خود پا را از پاسخ دادن به حداد فراتر گذاشت و خطاب به او گفت: «نبايد از ياد ببريم كه امام راحل فرمودند: «نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد.» ما چگونه مي‌توانيم انتظار داشته باشيم با نقش‌آفريني كساني كه تغيير چهره داده و سوپر حزب‌اللهي شدند، اوضاع كشور درست شود، وضع مردم سامان پيدا كند و حركت انقلاب در مسير صحيح جلو برود؟ آيا اين امر شدني است؟ من دلم براي آن عده از نيروهاي انقلابي و جوانان حزب‌اللهي كه البته مي‌دانند بنده چقدر آنها را دوست دارم، مي‌سوزد كه چنين افرادي داعيه رياست و خط‌دهي به آنها را دارند و به جاي آنان سخن مي‌گويند و تصميم مي‌گيرند.» این ادعای تند احمدی‌نژاد به نزدیکی غلامعلی حدادعادل با دکتر سیدحسن نصر، استاد فلسفه دانشگاه تهران اشاره دارد که در سال‌های پیش از انقلاب رئیس دفتر فرح پهلوی هم بود.

زد و خوردهاي ايجاد شده ميان حدادعادل و احمدي‌نژاد با واكنش‌هاي مختلفي مواجه شده است. برخي ناظران معتقدند كه دعواي اخير احمدي‌نژاد با چهره‌هاي مختلف جريان اصولگرا، يك دعواي داخلي محسوب مي‌شود كه مي‌تواند روي پايگاه اجتماعي كانديداهاي اين جريان سياسي تاثير بگذارد. به عقيده بسياري پايگاه راي همه كانديداهايي كه خاستگاه اصولگرايي دارند، با يكديگر مشترك است در نتيجه وقتي آنان به نوعي تلاش مي‌كنند كه يكديگر را تخريب كنند در واقع در حال تخريب پايگاه راي خودشان هستند.

«بگم بگمِ» انتخاباتی میان احمدی‌نژاد و حدادعادل

نكته قابل توجه درباره اظهارات حدادعادل، فقط مخالفتش با احمدي‌نژاد نيست، بلكه اعلام خبر ردصلاحيت او آن هم پيش از آغاز فرآيند رسمي بررسي صلاحيت‌هاست. سوال آن است كه اظهارات حدادعادل اعلام جزييات يك رويداد در آينده است يا خير. اگر پاسخ به اين سوال مثبت باشد، محل ابهام چگونگي اطلاع حدادعادل از اين مساله است. همچنين شايد خالي از لطف نباشد اگر او يا نزديكانش چرايي علني‌سازي اين مساله را به اطلاع عموم جامعه برسانند. حال اگر پاسخ به پرسش فوق منفي باشد، ناظران معتقدند كه اظهارات حدادعادل را بايد با هدف تاثيرگذاري بر انتخابات سال آينده و البته تصميم شوراي نگهبان درباره صلاحيت كانديداها تفسير كرد.

قاسم ميرزايي‌نيكو، نماينده دهمين دوره مجلس مي‌گويد:

* «به نظرم به آقاي حدادعادل در اين باره وحي مي‌شود كه اين اظهارنظرها را مطرح مي‌كند و خودش را هم در جايگاهي مي‌داند كه بتواند در همه مسائل اظهارنظر كند. با همه سبك و سياقي كه از شوراي نگهبان سراغ داريم، به هر حال رد و تاييد صلاحيت كردن در اين شورا چارچوب‌هاي خاص خودش را دارد و به اين صورت نيست.» او تاكيد مي‌كند: «احمدي‌نژاد يا هر فرد ديگري كه حق كانديداتوري دارد، اين حقش نبايد مورد خدشه واقع شود. هر كسي كه مي‌تواند كانديدا بشود و صلاحيت‌هاي لازم را دارد بايد بتواند حضور پيدا كند. اگر فردي صلاحيت ندارد و صلاحيت او رد مي‌شود بايد براي مردم توضيح دهد كه به چه دليل ردصلاحيت مي‌شود. به هر حال وقتي ديديم كه مرحوم هاشمي‌رفسنجاني ردصلاحيت شد ديگر توقعي بيشتر وجود ندارد.»

* «بايد توجه كرد كه اينها بازي‌هاي سوخته است و نتيجه آنچنان نخواهد داد. احمدي‌نژاد هشت سال هر عملكردي داشته معلوم است و خاكي كه او روي سر كشور و ملت ريخته را به اين راحتي‌ها نمي‌شود برگرداند. ضمن اينكه بارها معلوم شده كه آنها هميشه مي‌خواهند نزديك انتخابات و ثبت‌نام‌ها با حركت‌هاي خود جو را تحت تاثير قرار دهند.» افزون بر اين اظهارات، برخي فعالان سياسي معتقدند كه جريان اصولگرايي ماه‌ها پيش از برگزاري انتخابات كانديداهاي خود را به ميدان مي‌آورد و آنان مي‌توانند به شكل آزادانه فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را به پيش ببرند اما در مقابل جريان اصلاح‌طلب به خاطر ترس از ردصلاحيت‌ها و شكل‌گيري جريان تخريب تلاش مي‌كنند تا روزهاي پاياني ثبت‌نام در انتخابات رياست‌جمهوري از گمانه‌زني درباره كانديداي نهايي پرهيز كنند.

«بگم بگمِ» انتخاباتی میان احمدی‌نژاد و حدادعادل

يدالله طاهرنژاد؛ فعال سیاسی:

* «بايد از اصولگرايان پرسيد چرا فضايي را ايجاد كرده‌ايد كه اصلاح‌طلبان نتوانند كانديداي خود را معرفي كنند و كانديداي ما مورد تخريب قرار بگيرد و ابزاري ايجاد شود تا شوراي نگهبان مانع از ورود آنها به عرصه رقابت شود؟ اصولگرايان بايد به اين سوال پاسخ بدهند كه چرا فضا و امكانات براي هر دو طرف فراهم نيست تا در فضايي برابر رقابت كنند؟ آنها با فراغت كانديداي خود را در فضاي عمومي معرفي مي‌كنند ولي اصلاح‌طلبان بايد با خوف و رجا پيش بروند.»

محمود صادقي، نماينده مجلس دهم:

* «اينكه يك شخص، ولو شخصي كثيرالمشاغل، دو ماه پيش از ثبت‌نام كانديداها درباره عدم صلاحيت آنها اعلام نظر كند، هم خلاف شأن و جايگاه شوراي نگهبان، هم خلاف مصالح و منافع جامعه و هم مغاير با راهبرد مورد تاكيد رهبري مبني بر مشاركت پرشور مردم در انتخابات است.»

محمدصادق جوادي‌حصار، تحليلگر سياسي اصلاح‌طلب:

* احمدي‌نژاد فكر مي‌كند تافته جدا بافته‌ است.

* احمدي‌نژاد در مواجهه با مقولات سياسي و تاريخي مربوط به ايران نامتعارف برخورد مي‌كند.

* احمدي‌نژاد به روش‌هاي پوپوليستي و استفاده از احساسات مردم و موج‌سواري معتقد است.

اين‌گونه رفتارهاي احمدي‌نژاد را نوعي فضاسازي و ابراز وجود تلقي مي‌كنم.

کنایه به احمدی‌نژاد؛ هنوز آثار مخربتان باقی است!

روزنامه حمهوری اسلامی نوشت: انتشار این ادعای احمدی‌نژاد باعث شد کاربران فضای مجازی وی را به باد تمسخر بگیرند و یادآور شوند که دولت‌های نهم و دهم که او ریاست آنها را برعهده داشت، آنچنان کشور را به ورطه تفرقه، بحران اقتصادی و فساد مالی کشانده که هنوز آثار مخرب آن باقی است.

بدين‌ترتيب و با درنظرگيري تمام اين موارد، مي‌توان از تشديد اختلافات ميان اصولگرايان در روزهاي پيش‌رو باتوجه به نزديكي به انتخابات رياست‌جمهوري 1400 سخن به ميان آورد. اختلافاتي كه زد و خوردهاي لفظي صورت گرفته ميان رييس‌جمهوري سابق و رييس مجلس اسبق ايران تنها بخشي از اين ماجراست و بايد ديد در روزهاي آتي با اظهارات دوباره حدادعادل عليه احمدي‌نژاد وارد سطحي تازه خواهد شد يا اينكه فعلا اوضاع به همين شكل براي اصولگرايان ادامه خواهد يافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بازیها کهنه شده رای بی رای

      پاسخ ها

      • ایرانی

        کسی نخواست تو رای بدی
        تو وضعت معلومه سایبری

      • اهورا

        احمدی نژاد هشت سال رئیس دولت بود و همگان آن دوران سیاه و شوم را تجربه کردند. ولی این دلیل نمیشود امثال حداد عادل که مشخص است به کجا وصل است دیگران را در انتخابات نفی کند. در کل احساس میکنم فقط یک جنگ زرگری برای انتخابات است. رای بی رای

      • حسین

        دقیقا

      • بدون نام

        همشون مثل هم

      • بدون نام

        حداد چکاره اس تو همه چی دخالت میکنه

      • بدون نام

        جفتشون هیچکاره اند میخوان خودی نشون بدن

      • یادخدا

        آقایون اینقدرجنگو دعواسرچیه شماهرچی بگیدمگه به حرف شماست اولاً که هرچه خواست خداباشه همون میشه پس خواهشا اینقدرتخریب الکی نکنیددوما مردم خودشون همه چیز می دونن بدوازخوب تشخیص می دن سوما یااحمدی یابخداقسم هیچ احدی پس اینقدرزور الکی نزنید

      • بدون نام

        از طرف خودت حرف بزن ؟ ما رآی میدهیم

      • بدون نام

        هیزم جمع میکنند که تنور سال ۱۴۰۰ را گرم وآش تازه برای ملت طبخ کنند!!!
        خبر ندارند مردم خوب درک کرده اند،که هیزم ها همه نمدار غیر قابل اشتعال مجدد است...
        نتیحه ...رای بی رای...
        سال گذشته آمار سرجمع ۹۰% نه بود...
        این فیلم ها هم دیگر تماشاگر ندارد..

      • بدون نام

        دقیقا

      • رضا

        رای بی رای

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیشه

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        درود

      • نعوذبالله من شرشیاطین

        بدنیست یه نگاه به صورتشون هم بندازید معمولا صورتها،دروغ نمیگن(رنگ رخسارخبرمیدهدازسردرون)

    • بدون نام

      تواین مملکت اصولگراواصلاح طلب همه مثل هم هستین دورنگ دوروغگو

    • بدون نام

      رای ما دکتر محمود احمدی نژاد

      حداد عادل را بندازین بیرون

      پاسخ ها

      • منصور

        اگریک آدم راست گودرایران باشدآن احمدی نژاداست زنده باداحمدی نژاد حدادعادل باید دست بوسی کند

      • shanjani

        ... احمدی نجات و حداد عادل ..هر دو از دوستانِ قدیم اند..!!

      • سجاد الزار

        فقط احمدی نژاد

      • عزیزجون

        دعوای زرگری، برای بازی دادن مردم.

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      فقط محمود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود

    • مخلص ازادگان جهان

      درود بر دکتر احمدی نژا د ۱۰۰٪

    • T.M.A

      حداد نا عادل دارند با دم شیر بازی میکنند جواب های هوی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        فقط احمدی نجات احمدی نجات شرکت کنه توانتخابات تمام مردم ایران شرکت میکنن

      • س.ر

        کاربر ۱۳:۲۱از طرف خودت حرف بزن

    • بدون نام

      از همین الان دارند تنور انتخابات گرم میکنند

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد

    • احسان

      زنده باد احمدی نژاد.ما دفعه قبل بخاطر رد صلاحیت احمدی نژاد کلا رای ندادیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مجلسیهاهمگی قوم وخویش همدیگرن

      • بدون نام

        فقط احمدی نژاد

    • بدون نام

      دیگه دوره این شو ها تموم شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باداحمدی نجات

    • بدون نام

      محمود خان هم ۸سال اسبش رو تاخت چکار کرده واسه مردم .من رای نمیدم

      پاسخ ها

      • محمد رضا

        همین انرژی هسته ای رو درست کرد که حسن بره سرش مزاکره کنه

    • بدون نام

      در این شرایط کشور احمدی نژاد بهترین گزینه است بغیر از او کسی نمی تواند کشور بحران زده را اداره کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما لطفا سکوت کن دراین مورد فقط یه رای داری

      • هموطن

        بخدا عقل چیز بدی نیست ،امتحان کن

    • مراد نظری

      درود بر برترینها //رای من وخانواده ام مال کسی است که عیبهای خود وخوبیهای دیگران را بگوید
      بیخودی از یک دیگر بدگویی نکنید
      هلوکاس وشکافتن نبش قبر بدرد مملکت ما نمیخورد
      اگر کسی هست که ارزش پول ایران را بالا ببرد یاعلی مدد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا هلوکاست دوما میشه بگی چی میزنی؟ حتما محمود خوبه...

    • بدون نام

      والا احمدی نژاد خیلی صلاحیتش بیشتر از حداد عادله

    • محمود

      دوره این دعواهای ساختگی تمام شده ماجرا تمام شده قبل انتخابات باهم الکی دعوا میکنند بعد لنتخابات باعم اشتی میکنتد و مردم را بدبخت میکنند

    • بدون نام

      این فیلم ها رو در نیارین رای بی رای

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد منتظر آمدن شما هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رای ما فقط احمدینژاد

      • بک

        توی خواب

    • کامی

      والا من خیلی از حداد عادل خوشم نمیاد ولی این بین حق با ایشونه.کلا احمدی نژاد وجودش مایه بدبختیه

    • ایرانی

      همه تون مثل هم هستید

      پاسخ ها

      • بک

        احسنت

    • بدون نام

      احمدی نژاد بود که با شجاعتش خیلی ها رو خونه نشین کرد و خیلی ها رو راهی مکتب خونه تا بشینن از اول درس بخونن و خیلی رو از کار بیکار .شخص نسول باید شجاع باشه نه منفعت طلب. مجلس انقلابی که فعلا سراب از کار در اومد و شورا نگهبان هم تو چند ماه اینده مشخص میشه چیکاره هست.

      پاسخ ها

      • بک

        اختلاس ها توی دوره احمدی نژاد، آشکارا انجام میشد

    • خدیجه کاظمی

      اگرکسی میتواندامورداخلی بخصوص اقتصادرا نجات دهدوارزش پول ملی رابالاببرید واین گرانی‌های لجام گسیخته را سروسامان دهدوارزانی بیاورد! یاعلی مددماهستیم درغیراینصورت رای بی رای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کسی که میخواد به صندلی بنشینه وعده من میتوانم میده هر کس موفق در رای اوردن بشه چه توانایی داشته و چه نداشته باشه چهار سال عمر مردم را به باد میده نمیگذارند کنار گذاشته بشه همیشه برای روزگار سیاهی مردم یکی پیشنهاد میده ده نفر مخالفت ۰کی دیدین همه با هم موافق باشند

      • بک

        رای بی رای

    • رسول

      به خاطر۴۵۰۰۰تمن یارانه که به مردم داده میگندبده خیلی خوب بودوام مسکن که درست کردخیلی خوب بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا حرفت درسته احمدی نژاد یارانه درست کرد، این دولت هر کار کرد یارانه حذف کنه نتونست واسه همون لج کردن چرا یارانه به مردم داده،

      • .........یوس پوررمضانعلی.

        اصل مردمند

      • بدون نام

        رای بی رای بزاریدهمون روحانی بمونه دیگه

      • بک

        بدبختمون کرد

    • بدون نام

      مردم بهوش باشید.اینها پشت پرده یکی هستند.ملت توجه به جنگ زرگری نکنید.

    • بی نام

      حداد عادل توی جامعه اگه کاندید شوند و اشتباها ری بیاورند مملکت را به گند می کشند چون اصلا توانایی مسئولیت ریاست جمهوری را ندارند اون باید بره و فارسی و ادبیات درس بده به نظرم راه و داره اشتباه انتخاب می کنه

    • بدون نام

      با آمدن احمدی نژاد تنور انتخابات ورای دادن مردم گرم میشود.همان چیزی که دشمن نمیخواهد.

      پاسخ ها

      • رضا

        دقیقا همینطوره مشارکت مردم در دوره احمدی نژاد را ببینید دوره قبل وبعدرو هم ببینید
        زنده باد محمود جان

    • بدون نام

      مرد خودشه

    • بدون نام

      میخوان به مردم خدمت کنن یا یه دورو بریاشون ؟ یه حرف رک بگن مردم هم آدمند عقل دارن بگن بخاطر ریاست ورانت خواری واختلاس میاییم نه بخاطر خدمت به مردم

    • بدون نام

      موقع انتخابات پته هم میریزن رو آب

    • بدون نام

      خدایی احمدی نژاد اگه تایید کنن بیشتر حداد رای میاره

    • بدون نام

      همه شماها 8 سال دولت یازدهم ودوازدهم چه گلی به سر مردم زدین که حالا از احمدی نژاد انتقاد میکنید مردم به فقر و فلاکت انداختید خیلی رو دارین

    • بدون نام

      همه بدبختی ها از زمان احمدی نژاد شروع شد.
      خودتون هم میدونید ولی به خاطر 45 تومان اندک افراد ازش حمایت میکنن

    • عبدالرحمن

      جنگ زرگری برای کشاندن دوباره مردم پای صندوقهای رأی!

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد

    • سیده طاهره حسینی

      به نظر من احمدی نژاد هرچی که باشه واضح حرفاشو میزنه وبرای مردم فقیر خیلی کارا انجام داد خدا خیرش بده ومن بهش رای میدم وسلام

    • بدون نام

      انشاالله احمدی نژادرییس جمهوربشه به دادمردم برسه ازاین گرونی مردمو نجات بده

    • بدون نام

      جفتشون رای نمیارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کسی بایدهای بدین که وعده‌ای توخالی نده فقط بافکر خوش گزرونی خودش نباشه کسی باشه که به دل پر از خون مامردم مخصوصم ماروستایی کارگر برسه

    • دانیال

      شماها غرق سیاست بازی هاتون هستین چون جیباتون پره
      ملت رای نمیدن
      چون مشکلشون نون، زندگی، خانواده، بدهی و ..... هستش

    • بدون نام

      جنگ نکنید موهای هم رو نکشید ....ی کاندیدا خوب رو کردید رای دارید یا من که ب این کاندیدا رای نمی دم..کاندیدا باید اقتصاد دان باشن ...ی اقتصاددان مشهور

    • بدون نام

      شما ها همان کسانی هستید که احمدی به تهران میاورد او فقط بانفت 130دالار وذخایر قبل از ان مردم را به فلاکت وبهران الان کشور کاشته اوست برا ی چه تبلیغ یک بی سواد ودروغگو را میکنید

    • hamid

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      رای بی رای

    • بدون نام

      یکی از بدبختیهای مردم از دولت احمدی نژاد بود که دنیا را مسخره میکرد و ۷۰۰ ملیارد دلار پول نفت را از بین برد حالامردمی شده

    • سالاری

      ماهرمزگانی ها فقط وفقط به عشق احمدی نژاد رای میدهیم

    • سالاری

      اگه احمدی نژاد ردصلاحیت بشه رای بی رای

    • محمد زمانی

      ای کاش دق دقه مشکلات مردم را داشتید. گند زدید به اعتماد مردم.

    • بدون نام

      میدونی اینا اگه گوشت همو بخورن استخوناشونو نمیدن به مرغ همسایه

    • بدون نام

      فقط دکتر احمدی نژاد .

    • nima

      چهل و دو سه ساله سرکاریم اینم روش

    • ع

      سلام چرا باید رد صلاحیت شود رای ما دکتر احمدی نژادصد در صد

    • محمد رضا

      اگر امسال هم احمدی نژاد رو رد صلاحیت کنن ایران بدبخت میشه

    • بدون نام

      رای بی رای

    • بدون نام

      جناب احمدی نژاد اگر عکسی هم دارید رو کنید

    • امیر

      درود بر محمود احمدی نژاد❤❤❤
      زنده باد احمدی نژاد❤

    • بدون نام

      احمدی نژادبیاداکثرارای می دهند

    • بسیجی مخلص

      برنامه تخریب ریس جمهور دولت بهار کار اصلاح طلبان است چونکه چشم ندارند که احمدی‌نژاد را ببیند ؟ در ضمن کارهای احمدی‌نژاد همش مثبت بوده است

    • بدون نام

      می دانند که مردم نمی خواهند رای بدهند این نمایش ها را راه انداخته اند احمدی نژاد خجالت نمی کشد هنوز اثار کارهای زشتش در میان مسئولان ادامه دارد رای بی رای

    • بدون نام

      درود بر حامی مصتضعفان احمدی نژاد

    • بدون نام

      فقط احمدی‌نژاد

    • حسن موسوی

      رای احمد نژاد فقط

    • بدون نام

      عرضه دارد بگوید رییس جمهوره ایران احمدی نژاد

    • بدون نام

      تو کی هستی که به احمدی نژاد صلاحیت نمیدی

    • بدون نام

      رای بی رای هر که میخواد باشه اما حداد عادل شما غیر از وابستگی بلیت چی ویژگی داری تو همه چیز دخالت می کنی ..برو برای بچه هات مدرسه بساز

    • ایران وطنم

      رای ما قشر فقیر و زیر خط فقر و پابرهنه هایی امثال خودم فقط و فقط آقای احمدی نژاد
      حداد عادل خون طمع بخاطر چهار کلمه من در آوردی سالیانه چند میلیارد میگیری.درآمد مدرسه خصوصی در بهترین نقطه تهران ماهیانه چقدر است .در آمدی که از موسسه جامع المصطفی میگیری چقدر میباشد.رییس هیات امنای دانشگاههای کشور در ماه چقدر بهت حقوق میدهند.

    • رضا

      من یکبار بیشتر رای ندادم اونم به احمدی نژاد اگه بازم شرکت کنه برا بار دوم رای میدم فقط وفقط احمدی نژاد
      انرژی هسته ای حق مسلم ماست

    • بدون نام

      همه لنگه همید

    • الناز

      تقصیر این حداد است. هه حرف می زنند،احمدی نژاد کاری نداره باهاش

    • ۰۰۰

      حداد تورا خدا برو دنبال کارت نیا که کسی به شما رای نمیده چون پسرت اقا زاده بی درد هست ما از شما ها متنفریم

    • بدون نام

      ای شیرمادر حلالت دکتر احمدی نژاد دست بوسی فرح توسط حداد عادل خوب اومدی هر چند اکثر مسئولین در اون زمان اینکاره بودند ولی الان رنگ عوض کردند و انقلابی شدند

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • مرسدس

      احمدی نژاد عشقه۰۰۰

    • بدون نام

      آقا اینها جنگ زرگریه،میخوان احساسات مردم رو تحریک کنن،امار رای ببرن بالا.
      در کل همه از یه قومأ،اگر کاره ای بود تو هشت سال میکرد.
      در کل رای بی رای .

    • بدون نام

      حداد برو کشکتو بساز

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد

    • دولت بی تدبیر

      حداد همه حرفی میزنه به قول قدیمیها شنونده باید دانا باشه

    • بدون نام

      خداراشکر ازبس سابقه خوبی دارید
      دیگر هیچکس قبولتون نداره چه
      مموتی وچه حداد

    • بدون نام

      بین تتلو واحمدی نژاد فقط تتلو

    • بدون نام

      عده ای جیب های گنده ای برای ریاست جمهوری دوخته اند.

    • بدون نام

      احمدی نژاد ادم راستگو !!!!!!الان یکی بپرسه داستان موی سر جوانها. موضوع سی دی که به مجلس برده بود. قضیه دست بوسی فرح. موضوع خس و خاشاک. کرونا دست ساز حکومتها. موضوع تغییر..اهنگ رپ .وووو همه را انکار میکنه تو چشم ادم نگاه میکنه میگه کی من این حرفها رو زدم شما اشتباه میکنی.

    • علی

      محمود جان همه حدادعادل را بهتر از تو میشماسن بنابراین رای بی رای

    • مهر

      از شورای نگهبان محترم جمهوری اسلامی ایران میخواهیم این دوتا ۱۴۰۰برکنار کنید تا بیشتر از این بزلگویی نکنند.خواهشمندیم

    • هادی

      عطر گل محمدی احمدی نژاد خوش آمدی

    • بدون نام

      خب هر فرد عادی هم میدونه که این آقا رد صلاحیت میشه چه برسه به آقای حداد که تو نظام و دستگاه است .

    • sdt

      فقط اکبری خیرالله

    • مسعود مهدوی

      احمدی‌نژاد آب توی هاون می کوبه
      مردم از پوپولیسم او فریب نمی‌خورند
      # نه به اصولگرایان

    • بی نام

      بخدا دودوره برای دکتراحمدی نژاد رای دادیم بازهم رأی خواهیم دادحدادبی حداد

    • نیما آزمکان

      با این ترفندها میخان تنور انتخابات رو داغ کنن در صورتی که همه میدونن هر دو از یه چشمه آب میخورن
      من رای نمیدم این سیستم مشروعیتش رو از دست داده به نظر من

    • بدون نام

      همه مردم بازیچه اند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج