۱۰۹۳۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دورگه ایرانی - سوئدی نمی‌آید

سرمربی تیم ملی تنیس می‌گوید، حضور نیما معدنی تنیس باز ایرانی مقیم سوئد در تیم ملی ایران به دلیل تایید نشدن این موضوع از سوی فدراسیون جهانی ، عملا منتفی شده است .

ایسنا: سرمربی تیم ملی تنیس می‌گوید، حضور نیما معدنی تنیس باز ایرانی مقیم سوئد در تیم ملی ایران به دلیل تایید نشدن این موضوع از سوی فدراسیون جهانی ، عملا منتفی شده است .

سعید احمدوند درباره‌ی وضعیت نیما معدنی تنیس باز ایرانی مقیم سوئداظهار کرد: فدراسیون جهانی تنیس اعلام کرده که ما باید از سه ماه قبل درخواست خود را برای اینکه معدنی بتواند برای تیم ملی ایران بازی کند ارسال می‌کردیم. در حالی که سال گذشته کارهای مربوط به البرز اخوان را ۲ ماه قبل از دیویس‌کا انجام دادیم. تاکنون فدراسیون جهانی حضور نیما معدنی را در تیم ملی ایران تایید نکرده و با توجه به زمان کمی که تا آغاز مسابقات دیویس کا باقی مانده فکر می‌کنم عملا حضورش منتفی شده باشد و ما باید نفرات خود را از میان همین ۴- ۵ نفری که مشغول تمرین هستند انتخاب کنیم

احمدوند درباره حضور امیروالا معدنچی در تمرینات تیم ملی تنیس ایرانی مقیم سوئد نیزگفت: امیروالا معدنچی فعلا با ما تمرین می‌کند و باید ببینیم که عملکردش به چه صورت خواهد بود. در حال حاضر حمیدرضا نداف آسیب دیدگی دارد و شرایط نیما معدنی نیز برای حضور در تیم ملی مهیا نشده است. بنابراین معدنچی را دعوت کردیم که با تیم تمرین کند. البته این به این معنی نیست که عملکردش بد است اما باید خود را با شرایط ما وفق دهد.

وی با ابراز رضایت از وضعیت کنونی ملی پوشان تصریح کرد: شاهین خالدان به تازگی از آمریکا برگشته و مشکل خاصی ندارد اما همانطور که گفتم باید در رقابت بین‌المللی شرکت کند. امید سوری نیز خیلی بهتر از گذشته تمرین می‌کند و من از عملکرد او راضی هستم. وضعیت انوشا شاهقلی خیلی نگران کننده نیست و در زمان مورد نظر ما به شرایط مطلوب خواهد رسید.

شاهقلی وزنش را هم کم کرده اما هنوز ۵- ۶ کیلوگرم بالای وزن ایده آل است. حمیدرضا نداف نیز در حال حاضر آسیب دیدگی دارد با این حال با ما تمرین می‌کند وما او را تا روز آخر در اردوها نگه می‌داریم . اگر به شرایط ایده آل برسد صد در صد از وجودش استفاده خواهیم کرد.

احمدوند در پایان با بیان اینکه شاهقلی مشکلی برای خروج از کشور ندارد گفت: در مورد انوشا شاهقلی بحث مالیاتی وجوددارد اما هنوز آن را به جریان نینداختند که البته قصوری هم از سوی او یا فدراسیون به وجود نیامده چرا که اداره‌ی مالیات نام ورزشکارانی که مشکل مالیاتی دارند را به فدراسیون اعلام خواهد کرد. از طرفی پرداخت مالیات نیز بر عهده‌ی خود باشگاه هما بوده است. بنابراین او هیچ مشکلی برای خروج از کشور ندارد. اما امید سوری برای خروج از کشور مشکل کارت پایان خدمت دارد که مشغول برطرف کردن این قضیه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج