۱۰۹۳۴۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در سه مقطع از پرسپولیس پیشنهاد داشتم

سنگربان اسبق تیم ملی گفت: میناوند بسیار خوش‌قلب و شوخ‌طبع بود و هر دفعه مرا می‌دید اتفاق و اشتباه مرا در بازی تیم ملی برابر عراق سوژه می‌کرد و می‌گفت ابراهیم یک چاه نفت در استادیوم عراق ایجاد کرد.

خبرورزشی: سنگربان اسبق تیم ملی گفت: میناوند بسیار خوش‌قلب و شوخ‌طبع بود و هر دفعه مرا می‌دید اتفاق و اشتباه مرا در بازی تیم ملی برابر عراق سوژه می‌کرد و می‌گفت ابراهیم یک چاه نفت در استادیوم عراق ایجاد کرد.

ابراهیم میرزاپور که فصل قبل مربی دروازه‌بان‌های تیم پیکان بود همراه با عبدالله ویسی به تیم خیبر خرم‌آباد رفته است و در زادگاهش مشغول فعالیت است. سنگربان اسبق تیم ملی درباره کیفیت دروازه‌بان‌های لیگ برتر گفت: عملکرد دروازه‌بان‌ها مثل سایر بازیکنان در پست‌های مختلف دارای نوسان بوده است ولی به دلیل اهمیت و حساسیت این پست کوچک‌ترین اشتباه بازتاب زیادی پیدا می‌کند. یکی از شاخصه‌های مهم برای ثبات و عملکرد مفید و موفق برای دروازه‌بان‌ها تمرکز بالای آنهاست که با توجه به شرایط اقتصادی اکثر باشگاه‌ها و مشکلات روزمره زندگی داشتن تمرکز بالا کمی سخت شده است.

میرزاپور که در بازی گرامیدشت مهرداد میناوند و علی انصاریان دروازه‌بان تیم منتخب پرسپولیس و استقلال بود در خصوص شرکت در این مسابقه و خاطراتش از آنها گفت: زمانی که از من دعوت شد در بازی گرامیداشت این دو دوست عزیز شرکت کنم بدون تعلل استقبال کردم. من رابطه خوبی با همه همدوره‌های خودم دارم و سال‌های زیادی را با مهرداد میناوند سپری کرده‌ام؛ او بسیار خوش‌قلب و شوخ‌طبع بود و هر دفعه مرا می‌دید اتفاق و اشتباه مرا در بازی تیم ملی برابر عراق سوژه می‌کرد و می‌گفت ابراهیم یک چاه نفت در استادیوم عراق ایجاد کرد. در یک مسابقه برای شروع مجدد وقتی خواستم شوت بزنم پایم در زمین‌ گیر کرد و توپ را لو دادم.

اشاره مهرداد به این بود که شوت من و کنده شدن چمن زمین استادیوم همانا و ایجاد یک چاه نفت در زمین فوتبال همان. نوعی شوخی برای دورهمی‌های‌مان بود. با علی انصاریان هم در تیم استیل‌آذین همبازی بودم؛ او هم شوخ و خوش‌خنده بود. فقط می‌توانم بگویم رفتن این دو عزیز هنوز هم باورکردنی نیست.

میرزاپور درباره اینکه آیا دوست داشت در یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال بازی می‌کرد؟ گفت: بازیکنانی که الان در پرسپولیس و استقلال حضور دارند باید قدرشناس و شاکر پروردگار باشند. شاید یکی از حسرت‌های من به رغم تعداد بازی‌های ملی، حضور در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا و تورنمنت‌های بین‌المللی دیگر و عدم بازی در پرسپولیس و استقلال بوده باشد.

البته من در سه مقطع در زمانی که آقای علی پروین، افشین قطبی و حمید استیلی در پرسپولیس بودند پیشنهاد جدی برای پیوستن به این تیم را داشتم اما تحت قرارداد باشگاه بودم و به من رضایتنامه ندادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج