جاباما
۱۰۹۳۷۱۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پژو پارس ۲۱۶میلیون تومان قیمت خورد

همزمان با توقف روند نزولی قیمت دلار ریزش‌ها در بازار خودرو نیز متوقف شد؛ این بازار از ابتدای هفته جاری تا روز گذشته ریزش قیمت محسوسیداشته است به طوری که در این مدت پراید ۱۱۱ به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است.

خبرآنلاین: با توجه به تغییر فاز دلار از ابتدای امروز تاکنون که به گفته کارشناسان در نتیجه مواضع سیاسی نمایندگان مجلس بوده است و توقف روند کاهشی این ارز بازار خودرو نیز طی ۲۴ ساعت اخیر ثبات قیمت را تجربه می کند. توقف روند ریزش قیمت‌ها از سوی معامله‌گران به ورود بازار به فاز انتظار تعبیر شده است.

بازار خودرو همزمان با ریزش نرخ دلار و امید به بازگشت آمریکا به برجام پس از افزایش قیمت ها و نوسانات شدیدی که در بهمن ماه تجربه کرد؛ در اواخر ماه گذشته و اوایل ماه جاری دوباره وارد فاز ریزشی شد و این ریزش قیمت ها در هفته جاری شدت گرفت به طوری که خودرو پراید ۱۳۲ از ۱۱۵ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری روز گذشته به ۱۱۳ میلیون تومان رسیده است و طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی این قیمت ثابت مانده است و یا پراید ۱۱۱ از ۱۳۰ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری روز گذشته به ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است و طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی این قیمت ثابت مانده است.

کاهش قیمت یک هفته اخیر در بین سایر خودروها نیز محسوس بوده است به طوری که در این مدت پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ۸۵۰ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری روز گذشته به ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است و طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی این قیمت ثابت مانده است و یا ۲۰۷ اتوماتیک رینگ فولادی مدل ۹۹ از ۳۹۸ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری روز گذشته به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است و طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی این قیمت ثابت مانده است.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

پژو پارس ۲۱۶میلیون تومان قیمت خورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج