جاباما
۱۰۹۳۷۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدی: با این قیمت نمی‌توانیم مغانلو را بخریم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید پیشنهاد شهریار مغانلو سنگین بود و به خدمت گرفتن او در شرایط کنونی برای باشگاه مقدور نیست.

ورزش سه: سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید پیشنهاد شهریار مغانلو سنگین بود و به خدمت گرفتن او در شرایط کنونی برای باشگاه مقدور نیست.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس دقایقی قبل در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در خصوص وضعیت تیمش اظهار نظر کرد. او با اشاره به نتایج خوب تیم پرسپولیس پس از فینال گفت که اثرات بازی نهایی از قرمزها برداشته شد و آن ها توانستند نتایج خوبی را بگیرند. وی همچنین به انتقال شهریار مغانلو پرداخت و ناامیدانه درباره آن صحبت کرد. مشروح گفته های گل محمدی را می‌خوانید:

اثرات فینال تا مدت ها با ما بود

ما خیلی سخت بازی ها را شروع کردیم. البته شروع خوبی داشتیم اما قبل از بازی فینال آسیا دو بازی ما لغو شد و کارمان را در فینال هم سخت کرد و آنجا هم نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وقتی هم که برگشتیم بازی فینال و اثراتش روی تیم خیلی مشهود بود و به هر صورت ما با مشکلات خیلی زیادی رفتیم آنجا و با یک تصویری که می‌خواستیم قهرمان شویم اما اتفاق نیفتاد. اثرات فینال روی بچه ها و ما مانده بود و لیگ هم بعد از آن برایمان سخت شد و بازی های دشواری در خانه و خارج از خانه داشتیم که اکثرش مساوی شد.

خیلی بالاخره اتفاقاتی که افتاد در نتایج تیم ما تاثیرگذار بود. رفته رفته تیم ما شکل گرفت اما بازی خوبی مقابل آلومینیوم نداشتیم و شرایط خیلی سختی برایمان اتفاق افتاد و شرایط خوبی نداشتیم.

قهرمانی نیم فصل تازه شروع کار ماست

به هر حال بعد از بازی با آلومینیوم به بچه ها هم گفتم که باید این بازی را زود فراموش کنیم و از آن درس بگیریم و این اتفاق هم رخ داد و بچه ها با کار و تمرینات بیشتر، به دور از حاشیه کار کردیم. خیلی ها می‌خواستند ما را وارد حاشیه کنند اما بچه های ما توجهی نکردند. اتفاق خوبی هم در هیئت مدیره رخ داد و نفرات جدید به یک جو خوب کمک کردند.

هیئت مدیره یکدست شد و این در ادامه راه به ما کمک کرد. توانستیم تمرکز خودمان را نگه داریم و تمرینات را جدی تر دنبال کنیم.خوشبختانه توانستیم بازی ها را یکی یکی برنده شویم و توانستیم از بازی های پشت سر هم سه امتیازها را کسب کنیم و خودمان را به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی کنیم.

گل‌محمدی: با این قیمت نمی‌توانیم مغانلو را بخریم

باتوجه به حواشی ای که داشتیم نتایج خوبی بود و خداراشکر به خواسته خودمان رسیدیم، خواسته ای که صدر جدول بود. اما من به بچه ها گفتم که این فقط یک شروع خوب است و کارمان تازه شروع شده چون در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت تر می‌شود. امیدوارم با برطرف شدن مشکلات مالی این روند را ادامه دهیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

باید بازیکنان بدون قرارداد را بخریم

الان که نمی‌شود روی اسامی صحبت کرد و گرفتن بازیکن هم واقعا سخت است چون همگی قرارداد دارند. بازیکنی مثل مهدی ترابی به هر حال قرارداد نداشت و ما باید بتوانیم همچین بازیکنانی را جذب کنیم. خداراشکر ترابی را گرفتیم و بازیکنان کنونی هم نشان دادند که باکیفیت هستند و باید همینطوری جلو برویم و ببینیم چه کسانی را می‌توانیم جذب کنیم. ما شاید زیاد هم بازیکن احتیاج نداریم.

شرایط مغانلو از نظر مالی سخت است

با شهریار [مغانلو] هم همان اول فصل هم صحبت کردیم و دنبالش بودیم و الان هم شرایطش از نظر مالی شرایط سختی است و به باشگاه خیلی فشار می‌آید برای جذب او. پیشنهاد او سنگین بود و در شرایط کنونی برای ما خیلی سخت است. این برای باشگاه ما خیلی مقدور نیست.

درباره ایمان سلیمی بحثی نیست

درباره ایمان سلیمی اصلا صحبتی نشده. با بازیکنان شهرخودرو صحبت کردیم ابتدای فصل اما آن ها قرارداد دارند و باید هزینه بالایی را برایشان پرداخت کنیم و خیلی سخت است. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد و باید ببینیم بر اساس نیاز می‌توانیم بازیکن بخریم یا نه.

اجازه ندادند آل کثیر حتی تمرین کند

متاسفانه اجازه ندادند که آل کثیر تمرین کند، نامه هم زدیم اما امکانش نیست که حتی در تمرینات گروهی هم شرکت کند و از 13 فروردین می‌تواند در تمرین شرکت کند.

باید یک تایمی برای آماده سازی باشد

وقتی بحث نیم فصل می‌شود، بازیکنان نقل و انتقالات دارند و باید یک تایمی باشد که خودشان را آماده کنند اما فشردگی زمانبندی، کار را برای برنامه ریزی سخت کرده. به هر حال لغو بازی های تیم ملی باعث شده تا 5-6 روز زمان برای تیم ها باشد و این زمان برای هر تیمی لازم است و جای شکایت وجود ندارد.

ما احتیاج به زمان داریم تا استراحت به بازیکنان بدهیم. ما الان 9 ماه است که تمرین و مسابقه می‌دهیم و بیشترین استراحتی که دادیم سه روز است. این کارمان را سخت کرده و فشار زیادی از لحاظ روحی روانی به تیم ما وارد شده است. ما خیلی اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشتیم.

تیم های بالای جدول باکیفیت هستند

اسم بردن خیلی سخت است اما تیم سپاهان واقعا پرمهره است و هم فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم امکانات خوبی دارد و فکر کنم سپاهان از تیم های خیلی سازمان یافته بود. البته همه تیم هایی که بالای جدول هستند، حتما کیفیت بالایی دارند. گل گهر هم شروع خیلی خوبی داشت و فوتبال خوب و هجومی را به نمایش می‌گذارد و فکر کنم همه تیم های بالای جدول لیاقت این را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج