۱۰۹۳۷۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آخرین وضعیت لژیونرها؛ بازگشت رقیب بیرو

بیرانوند حتی ممکن است مسابقه برگشت تیمش برابر رنجرز را که پنجشنبه‌شب در اسکاتلند برگزار می‌شود از دست بدهد. ازسوی دیگر ژان بوتز، گلر اول آنتورپ در این فصل که در آستانه سال جدید میلادی دچار مصدومیت شد از دیروز دوباره به تمرینات برگشته و احتمالا از هفته آینده دوباره به ترکیب اصلی تیمش برمی‌گردد.

روزنامه فرهیختگان: بیرانوند حتی ممکن است مسابقه برگشت تیمش برابر رنجرز را که پنجشنبه‌شب در اسکاتلند برگزار می‌شود از دست بدهد. ازسوی دیگر ژان بوتز، گلر اول آنتورپ در این فصل که در آستانه سال جدید میلادی دچار مصدومیت شد از دیروز دوباره به تمرینات برگشته و احتمالا از هفته آینده دوباره به ترکیب اصلی تیمش برمی‌گردد.

علیرضا بیرانوند که در اواخر دیدار قبلی آنتورپ برابر رنجرز در لیگ اروپا دچار مصدومیت شده بود، یکشنبه‌شب در مصاف این تیم برابر سنت‌ترویدن در همان نیمه نخست دوباره دچار آسیب‌دیدگی و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند. به این ترتیب او حتی ممکن است مسابقه برگشت تیمش برابر رنجرز را که پنجشنبه‌شب در اسکاتلند برگزار می‌شود از دست بدهد. ازسوی دیگر ژان بوتز، گلر اول آنتورپ در این فصل که در آستانه سال جدید میلادی دچار مصدومیت شد از دیروز دوباره به تمرینات برگشته و احتمالا از هفته آینده دوباره به ترکیب اصلی تیمش برمی‌گردد.

سایت«HNL» بلژیک دراین‌باره نوشت: «با گذشت حدود یک‌ماه‌ونیم از مصدومیت بوتز، او تمریناتش را به‌همراه آنتورپ آغاز کرده و به‌زودی می‌تواند دوباره در چارچوب دروازه این تیم قرار گیرد. این گلر ۲۵ساله فرانسوی آخرین‌بار مقابل شارلروا به میدان رفت و هم‌زمان با جدایی ایوان لکو، سرمربی تیم او هم دچار مصدومیت شد. از آن زمان تاکنون این تیم در ۱۲بازی خود تنها ۴بار موفق به کلین‌شیت شده و مشکلاتی برای انتخاب جانشین او داشته است. علیرضا بیرانوند اشتباهاتی داشت و چندان مطمئن نشان نداد و اورتین دی‌ولف تازه‌وارد نیز مقابل بروژ عملکرد قابل‌قبولی ارائه نکرد.

او نتوانست خود را در ترکیب تیمش ثابت کند و به همین دلیل مشکلات آنتورپ درون چارچوب ادامه پیدا کرد. بازگشت بوتز می‌تواند ثبات را به این پست برگرداند. به‌خصوص اینکه بیرانوند در دیدار روز یکشنبه برای دومین مسابقه پیاپی مصدوم شد و احتمالا این‌بار بازگشت او طولانی‌تر خواهد بود. بوتز به‌نظر می‌رسد از لحاظ فیزیکی برای دیدارهای حساس پیش‌رو آماده است و اینکه زودتر از زمان اعلام‌شده توانسته دوباره به تمرینات برگردد از لحاظ روحی نیز به سودش خواهد بود. بعید است از او در دیدار روز پنجشنبه در گلاسگو استفاده شود اما احتمالا آمادگی لازم برای حضور در زمین و در دیدار دوشنبه آینده مقابل لوون را خواهد داشت.»

زوریا توان خرید صیادمنش را ندارد

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی فنرباغچه پس از یک فصل حضور در این تیم و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کرد تصمیم گرفت به‌عنوان بازیکن قرضی راهی باشگاه دیگری شود و در ابتدای فصل زوریای اوکراین را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. این مهاجم جوان در طول این فصل عملکرد نسبتا خوبی در این باشگاه داشته و به همین دلیل به‌نظر می‌رسید زوریا بی‌میل نیست که قرارداد صیادمنش را دائمی کند اما حالا رسانه‌های اوکراینی از تصمیم این باشگاه برای بازگرداندن او خبر می‌دهند.

سایت «اسپورت‌آنالیتیک» دراین‌باره نوشت: «باشگاه زوریا تصمیمی برای دائمی‌کردن قرارداد خود با اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی‌اش ندارد چراکه خرید او از توان این باشگاه خارج است. پیش از این اعلام شده بود زوریا برای دائمی‌کردن قرارداد قرضی او باید یک‌ونیم میلیون یورو به باشگاه فنرباغچه ترکیه بپردازد و در شرایط فعلی زوریا چنین بودجه‌ای دراختیار ندارد. به همین دلیل احتمالا صیادمنش در تابستان دوباره به تیم ترکیه‌ای برمی‌گردد. این تیم در ژانویه با مبلغی حدود ۳۰۰هزار یورو توانست شهاب زاهدی را از تیم المپیک‌لوهانسک بخرد تا یک مهاجم ایرانی دیگر را به ترکیب خود اضافه کند. صیادمنش در این فصل توانسته در ۱۳بازی برای زوریا ۳گل و یک پاس‌گل در کارنامه‌اش ثبت کند و درحالی فنرباغچه خواستار فروش او درازای ۵/۱میلیون یورو شده که ارزش این مهاجم در سایت ترانسفرمارکت ۶۰۰هزار یورو است.»

او به‌همراه زاهدی این هفته در دیدار برابر ماریپول در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و نمایش خوبی ارائه کرد. البته با توجه به آماری که سایت زبیرنا منتشر کرده است، بهترین عملکرد را در این مسابقه زاهدی داشته که درنهایت عنوان بهترین بازیکن زمین هم به او رسیده است.

توپخانه خاموش کریم

کریم انصاری‌فرد در ابتدای حضورش در آاک عملکردی فراتر از انتظار داشت و خیلی زود با گلزنی‌های پیاپی نامش را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین خریدهای این فصل لیگ یونان مطرح کرد. با این حال در هفته‌های اخیر او با فرم مطلوب ابتدای فصل فاصله دارد و کمتر در گلزنی موفق بوده است.

سایت «To۱۰» یونان درباره شرایط انصاری‌فرد در این هفته‌ها چنین می‌نویسد: «در دیدارهای اخیر آاک، کریم انصاری‌فرد رابطه خوبش با دروازه رقبا را از دست داده و در گلزنی موفقیتی نداشته است. از زمانی که مانولو خیمنز هدایت آاک را در اواسط فصل برعهده گرفته است این مهاجم ایرانی تنها یک‌گل به ثمر رسانده و این موضوع باعث شده سرمربی تیم به‌دنبال راه چاره‌ای برای این مشکل باشد. در دیدارهای ابتدای فصل، انصاری‌فرد مهره‌ای بسیار مهم برای تیمش بود. صعود به مرحله گروهی لیگ اروپا با گلزنی او حاصل شد و همچنین در دربی برابر پائوک هم توانست برای تیمش گل بزند. در روزهایی که ماسیمو کاررا روی نیمکت تیم حضور داشت، انصاری‌فرد اصلی‌ترین گلزن آاک بود و تجربه بالای او باعث شد تیم در دیدارهای مختلف به برتری برسد.

در ۱۹مسابقه‌ای که انصاری‌فرد در زمان حضور این مربی ایتالیایی به میدان رفت توانست ۸گل به ثمر برساند؛ اما حالا با خیمنز به‌نظر می‌رسد اوضاع کاملا فرق کرده و به ضرر او شده است. زدن یک‌گل در ۱۱بازی اخیر آماری ضعیف برای او محسوب می‌شود و به وضوح از روزهای اوجش فاصله گرفته است. توپخانه گلزنی او مدت‌هاست خاموش شده و آخرین گل او برای آاک به ۴۲روز پیش برمی‌گردد که خیمنز برای سومین بازی هدایت تیم را برعهده داشت. آاک با تک‌گل کریم در زمین لامیا به برتری رسید و پس از آن او دیگر نتوانست برای تیمش گل بزند.

او در آخرین مسابقه تیمش برابر آستراس‌تریپولیس و درحالی که تیمش ۲ بر یک عقب بود یک فرصت خوب گلزنی را از چندقدمی دروازه از دست داد تا مشخص شود همچنان بدشانسی گریبانگیرش شده است. انصاری‌فرد بارها نشان داده از موقعیت‌هایی که کمتر کسی تصور می‌کند تبدیل به گل شود بهترین استفاده را می‌کند و توپ‌هایی را گل می‌کند که به‌ندرت مهاجمان می‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال در این روزها او در ترکیب آاک به مشکل خورده و سرمربی اسپانیایی تیم باید هرچه زودتر به‌دنبال حل این مشکل باشد تا بتواند دوباره مهاجمی گلزن و آماده را دراختیار داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج