جاباما
۱۰۹۳۷۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حواس قالیباف در شورای امنیت ملی کجا بود؟

مجلسی‌ها روز گذشته به توافق موقت سازمان انرژی اتمی کشورمان با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روی خوش نشان ندادند و با عصبانیت مدعی شدند که دولت با این توافق قانون مصوب مجلس را دور زده است.

روزنامه ایران نوشت: مجلسی‌ها روز گذشته به توافق موقت سازمان انرژی اتمی کشورمان با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روی خوش نشان ندادند و با عصبانیت مدعی شدند که دولت با این توافق قانون مصوب مجلس را دور زده است.

گذشته از توضیحات سازمان انرژی اتمی و سخنگوی وزارت خارجه که نشان می‌دهد برداشت نمایندگان از این توافق درست نیست، با توجه به برخی واقعیات موجود به نظر می‌رسد توافق یاد شده نه تنها برخلاف قانون مجلس نیست بلکه به نفع جمهوری اسلامی ایران هم هست.

بر اساس اطلاعات «ایران» ابتکار عمل توافق یاد شده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیشتر از سوی سازمان انرژی اتمی بوده که البته با مقامات و نهادهای مرتبط با پرونده هسته‌ای هم هماهنگ می‌شود. از جمله اینکه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به عنوان یک عضو شورای عالی امنیت ملی از مصوبه این شورا در این خصوص مطلع بوده است.

همچنین از طرف ایران به رافائل گروسی هم هشدار داده می‌شود که اگر شورای امنیت بخواهد درباره برنامه ایران نشست برگزار کند، این تفاهم موقت ملغی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج