۱۰۹۳۷۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برومند: فکری استقلال را با نساجی اشتباه گرفته!

با اینکه روز گذشته مددی مدیرعامل استقلال با حضور در تمرین این تیم سعی کرد از محمود فکری حمایت کند، اما این حمایت ظاهری به دل هیچ کس نمی‌نشیند، وقتی حال و روز تیم استقلال اصلاً خوب نیست.

روزنامه ایران ورزشی: با اینکه روز گذشته مددی مدیرعامل استقلال با حضور در تمرین این تیم سعی کرد از محمود فکری حمایت کند، اما این حمایت ظاهری به دل هیچ کس نمی‌نشیند، وقتی حال و روز تیم استقلال اصلاً خوب نیست. قایدی بهترین مهاجم این تیم به غیبت‌های سریالی خود در تمرین ادامه می دهد، مشکلات مالی همچنان پا برجاست، تعدادی بازیکن استقلال که اتفاقاً نقش کلیدی هم در این تیم دارند دلشان با فکری نیست و خواهان بازگشت مربی سابق این تیم هستند،هواداران از اعضای هیأت مدیره استقلال خواسته‌اند تا فکری را کنار بگذارند و بدتر از همه بی‌نظمی است که در تیم استقلال بیداد می‌کند.

در این اوضاع و احوال بلبشو و نابسامان باید دلخوش بود به نتیجه گرفتن تیمی که هیچ چیزش شبیه یک تیم قهرمان نیست. خیلی‌ها معتقدند که استقلال در نیم‌فصل دوم هم شرایطی بهتر ازاین نخواهد داشت! پرویز برومند گلر سابق استقلال که همیشه با تعصب خاصی نسبت به این تیم صحبت می‌کند آنقدر ناراحت و نگران است که نمی‌تواند به خوبی همیشه حرف بزند. ناامیدی ازآینده استقلال در نوع گفتار این پیشکسوت دیده می‌شود. برومند با همین نگرانی و ناامیدی در خصوص شرایط فعلی استقلال صحبت می‌کند.

باخت استقلال به سپاهان کلاً شرایط این تیم را به هم ریخت! در خصوص این باخت و اتفاقاتی که در استقلال افتاده صحبت می کنید؟

اتفاقاتی که در باشگاه استقلال می‌افتد واقعاً خنده‌دار است و جای تأسف دارد. کار ما شده تأسف خوردن! آنقدر استقلال بد‌بخت شده که مربی و بازیکن این تیم قداست استقلال را زیر سؤال می‌برد. البته اینطور نخواهد ماند بالاخره این شرایط هم خوب می‌شود و آنهایی که استقلال را اذیت می‌کنند سرانجام دست از سر این تیم برمی‌دارند.

این همه هجمه علیه آقای فکری بحق است؟

من فکر می‌کنم در شرایط فعلی بحق است. قداست باشگاه توسط این مربی زیر سؤال رفته است. استقلال پیشینه قوی دارد و هر کسی نباید حرمت این تیم را زیر سؤال ببرد. من فکر می‌کنم به نفع استقلال نیست فکری بماند. فکری استقلال را با نساجی اشتباه گرفته. با اینکه او کاپیتان استقلال بود اما در کسوت مربیگری خیلی ضعیف عمل کرد. فکری نه طرح و برنامه برا ی تیمش دارد و نه می‌تواند تیم را مدیریت کند. فکری حتی نمی‌تواند نظم و انضباط در تیم ایجاد کند.

نکته مهمی هم شما به آن اشاره کردید همین است، آقای فکری اصلاً نتوانسته نظمی در تیم ایجاد کند و هر کس این روزها ساز خود را کوک می‌کند!

نکته اینجا است که این بی‌نظمی هست و بدتر اینکه آقای کاپیتان هم یکی از کسانی است که به تیم ضربه زده. وریا برای اینها کاپیتان است و در مقابل بازیکنان قبلی استقلال هیچ چیز نیست. وریا الکی رگ گردنش را برای استقلال بیرون می زند و به نظرم تمام کارهایش ادا است. غفوری در حد بازیکنان ذخیره زمان ما هم نیست.

قایدی هم این روزها سر تمرین حاضر نمی‌شود و قصد دارد از استقلال جدا شود! کلاً اوضاع استقلال به هم ریخته است!

یک بار قایدی را مثال زدم و گفتم این بچه کار خودش را می‌کند و هیچ اعتراضی ندارد اما از وقتی اوضاع تیم به هم ریخته او هم این کارها را می‌کند. از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد. به خاطر عدم مدیریت هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. مدیران ما در فضای مجازی وقت و زور خود را مصرف می‌کنند و در حالت عادی هیچ کاری انجام نمی‌دهند.

این روزها حتی وزیران هم برای استقلال کری می‌خوانند و حتماً می‌دانید بعد از بازی پرسپولیس و گل گهر چه اتفاقی افتاد! به هر حال این وزیر هم یک اشتباهی کرد اما ایشان اطلاعاتشان ضعیف است و نمی‌دانند استقلال چه پیشینه‌ای دارد. به جای اینکه به فکر کارشان باشند برای تیم استقلال کری می‌خوانند.

با توجه به صحبت‌هایی که مطرح شد پس استقلال آینده روشنی در انتظارش نیست و نیم فصل هم نمی‌توان خوشبین به موفقیت‌های استقلال بود! مطمئن باشید که هیچ تفاوتی نخواهد کرد. ارزش‌ها در تیم استقلال از بین رفته است و همانطور که گفتم قداست تیم را زیر سؤال برده‌اند با چنین شرایطی نمی‌توان امیدوار به قهرمانی بود، حتی اگر قهرمان هم شوند به دل کسی نمی‌نشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج