۱۰۹۳۹۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سوارز همچنان دل‌آزرده از بارسا

«لوئیس سوارز» با ابراز تاسف بابت اتفاقاتی که به دوران حضور وی در بارسلونا پایان داد، بار دیگر به وضوح اعلام کرد که تعدادی افراد مشخص آشکارا برای بیرون کردن او از باشگاه تلاش کرده و اینکه به او گفته بودند که دیگر پیر شده، به شدت او را آزرده کرده است.

ایرنا: «لوئیس سوارز» با ابراز تاسف بابت اتفاقاتی که به دوران حضور وی در بارسلونا پایان داد، بار دیگر به وضوح اعلام کرد که تعدادی افراد مشخص آشکارا برای بیرون کردن او از باشگاه تلاش کرده و اینکه به او گفته بودند که دیگر پیر شده، به شدت او را آزرده کرده است.

ستاره ۳۴ ساله تیم ملی اروگوئه ۶ سال را در نیوکمپ سپری کرد و با ۱۹۵ گل در ۲۸۳ بازی به دومین گلزن برتر تاریخ کاتالان‌ها بدل شد؛ با این حال باشگاه به او اعلام کرد که به حضور وی در تیم اول بارسا نیازی ندارد.

سوارز همچنان دل‌آزرده از بارسا

سوارز در گفت‌وگو با فرانس فوتبال اظهار داشت: چیزی که واقعا آزارم می‌دهد این است که آنها به گفتند که پیر شده‌ام و دیگر نمی‌توانم در سطح اول فوتبال و یک تیم بزرگ بازی کنم؛ این چیزی است که مرا ناراحت می‌کند.

وی افزود: بارسلونا مرا اخراج کرد و آنها گفتند که در برنامه‌هایشان دیگر به من نیازی ندارند. موضوع دیگر این است که اگر شما قرارداد بلندمدت دارید باز هم باشگاه قصد فروش شما را دارد اما باشگاه اعلام کرد که به هیچ صورت مرا نمی‌خواهد. خیلی راحت بگویم، آنها دیگر مرا نمی‌خواستند. لیاقت داشتم که با احترام با من رفتار شود.

باوجود ادعاهای بارسلونا، سوارز با آمار گل‌های خود در سال‌های آخر حضور در بارسا اشاره کرد و اینکه او با ۲۳ گل در آن فصل همچنان تاثیرگذار بوده است؛ او در فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ موفق به ارسال ۱۵ پاس گل شد و سپس در فصل پایانی حضورش در نیوکمپ ۲۱ گل و ۱۲ پاس گل به نام خودش ثبت کرد.

مرد اروگوئه‌ای ادامه داد: اگر برای سه یا چهار سال هیچ فایده‌ای برای بارسا نداشتم آن‌گاه درک می‌کردم اما من هر فصل بیش از ۲۰ گل می زدم. همیشه آمار خوبی داشتم و بعد از «لیونل مسی» بودم. در بارسا برای ۶ سال به سطح ثابتی رسیده بودم و انتظارات را برآورده کردم.

تیر آخر را به قلب سوارز «رونالد کومان» زد؛ کسی که به وضوح به سوارز گفت که در برنامه‌هایش جایی ندارد. مدتی کوتاه پس از آن، مرد اروگوئه ای به اتلتیکو مادرید پیوست و قراردادی با مادریدی‌ها بست که می‌تواند به پنج میلیون یورو برسد.

سوارز در خصوص کوچ خود گفت: جایی که مرا دیگر نخواهند خوشحال نیستم اما بعد از همه جار و جنجال‌ها در بارسلونا و نحوه جدایی از این تیم، این تغییر برای من خوش یمن بود. می‌خواستم تغییر کنم. سخت‌ترین موضوع این است که شما خانواده‌ای دارید که ۶ سال به زندگی در یک محل عادت کرده‌اند؛ باید به فرزندانم توضیح می‌دادم که قرار است زندگی و دوستانی که در بارسلونا داشتند تغییر کند و این سخت ترین موضوع بود.

وی تاکید کرد: اما شما باید به نیمه پر لیوان هم نگاه کنید؛ حالا خانواده‌ام احساس می‌کنند که من خوشحالم و این از همه چیز مهم‌تر است.

سوارز در حال حاضر با ۱۶ گل گزینه اصلی فتح پیچیچی است هرچند در تعداد گل زده با مسی دوست قدیمی و صمیمی خود برابر است.

ستاره تیم تحت هدایت «دیگو سیمئونه» در ادامه توضیح داد: اصلی‌ترین موضوع ذهنیت است. اینکه در ذهنتان قوی باشید، اهمیت زیادی دارد و اینکه حس کنید ابزار لازم را برای بازگرداندن شرایط سخت دارید. این همیشه یکی از ویژگی‌های من بوده است؛ هرگز تسلیم نشدم حتی در موقعیت‌های سخت؛ موضوع اعتماد به نفس است. بعد از این همه سال در بارسا، می‌خواستم ثابت کنم که هنوز در بالاترین سطح و در جمع تیم های برتر اسپانیا مفید هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج