۱۰۹۴۱۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سوءتفاهمی که یک‌ گل را از طارمی گرفت

سایت «گل‌پوینت» به عملکرد طارمی نمره ۶.۱ و به عابدزاده و علی علیپور که از دقیقه ۷۴ راهی زمین شد به ترتیب نمرات نه‌چندان خوب ۵.۹ و ۵.۱ را در نظر گرفته است.

روزنامه فرهیختگان: سایت «گل‌پوینت» به عملکرد طارمی نمره ۶.۱ و به عابدزاده و علی علیپور که از دقیقه۷۴ راهی زمین شد به ترتیب نمرات نه‌چندان خوب ۵.۹و ۵.۱ را در نظر گرفته است.

بازگشت امیر عابدزاده به ترکیب اصلی ماریتیمو همزمان شد با رویارویی این تیم با پورتو، یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل. جدال تنها گلر ایرانی حاضر در لیگ پرتغال با یکی از آماده‌ترین مهاجمان این روزهای این مسابقات درنهایت با برتری یاران طارمی در آخرین دقایق بازی همراه بود.

این مهاجم ایرانی اگرچه در این دیدار نتوانست گلزنی کند اما پاس‌گل اول تیمش را داد و البته در پایان مسابقه از سایت «گل‌پوینت» نمره چندان خوبی نگرفت. این سایت به عملکرد طارمی نمره ۶.۱ و به عابدزاده و علی علیپور که از دقیقه۷۴ راهی زمین شد به ترتیب نمرات نه‌چندان خوب ۵.۹و ۵.۱ را در نظر گرفته است. عابدزاده اگرچه در دقیقه۳۸ دوبار پیاپی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد و روی گل‌های حریف نیز تقصیری نداشت اما در این دیدار نتوانست نمره خوبی به‌دست آورد.

سایت «پورتگل» درباره این دیدار و اتفاقات مسابقه نوشت: «پورتو پس از سه تساوی سرانجام موفق به کسب برد در لیگ شد و این‌بار ماریتیمو را در مادیرا شکست داد. تنها پس از گذشت ۱۴دقیقه از این دیدار اوریبه با پاس طارمی گل نخست پورتو را زد اما خیلی زود بازی به تساوی کشیده شد و در ادامه این طارمی بود که فرصت خوبی را برابر هموطنش از دست داد. او روی ریباند شوت هم‌تیمی‌اش می‌توانست پورتو را پیش بیندازد اما بازهم این عابدزاده بود که مانع از باز شدن دروازه‌اش شد و سیو موفقی داشت.

در دقیقه۸۲ علیپور، دیگر بازیکن ایرانی این دیدار فرصت گشودن دروازه پورتو را داشت اما واکنش خوب مارچسین، گلر حریف او را ناکام گذاشت. درنهایت در دقیقه۳+۹۰ روی ضربه پنالتی اوتاویو که دروازه‌بان ماریتیمو هم واکنش خوبی روی آن نداشت سه‌امتیاز مسابقه به حساب پورتو واریز شد. درحالی که با خروج سرجیو اولیویرا، پنالتی‌زن اول پورتو از زمین به‌نظر می‌رسید پنالتی انتهای مسابقه را مهدی طارمی خواهد زد اما در آخرین لحظات اوتاویو به‌جای او پشت ضربه قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.»

روزنامه «اوگوجو» پرتغال درباره اتفاقاتی که هنگام این ضربه افتاد و سوءتفاهمی که باعث شد اوتاویو به‌جای طارمی پشت ضربه قرار گیرد، نوشت: «مهدی طارمی در دقایق پایانی دیدار پورتو مقابل ماریتیمو آماده می‌شد تا پشت ضربه پنالتی قرار گیرد اما در همین زمان سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم به اوتاویو گفت مراقب توپ دوم باشد تا اگر ضربه طارمی به گل تبدیل نشد او روی ریباند آن را گل کند.

هافبک برزیلی اما به‌خوبی حرف سرمربی خود را متوجه نشد و فکر کرد منظور این بوده که او ضربه را بزند. به همین دلیل از مهاجم ایرانی تیم خواست توپ را به او بدهد تا پنالتی را بزند. درنهایت اتاویو در دوئل با امیر عابدزاده موفق بود و گل پیروزی تیمش را در اثر یک سوءتفاهم به ثمر رساند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج