۱۰۹۴۱۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«کلینتون»، رمان معمایی می‌نویسد

«هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در همکاری با نویسنده معروف کانادایی، یک رمان معمایی و هیجانی با موضوع سیاست بین‌الملل می‌نویسد.

خبرگزاری ایرنا: «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در همکاری با نویسنده معروف کانادایی، یک رمان معمایی و هیجانی با موضوع سیاست بین‌الملل می‌نویسد.
«کلینتون»، رمان معمایی می‌نویسد
هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه کابینه دولت باراک اوباما، با همکاری لوییس پنی رمان‌نویس معروف کانادایی، یک کتاب مهیج و معمایی با موضوع سیاست بین‌الملل منتشر می‌کند.
این کتاب که State of Terror نام دارد، داستان یک وزیر امور خارجه زن را روایت می کند که در کابینه رقیب سیاسیش مشغول به کار شده و سعی می‌کند از راز موج به راه افتاده از حملات تروریستی، پرده بردارد.
کلینتون که پیش‌تر نیز کار پنی و دیگر معمایی‌نویسان را تحسین کرده بود، دیروز (سه شنبه ۵ اسفند) با انتشار بیانیه‌ای گفت: نوشتن یک داستان هیجانی با لوییس رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد. من تمام کتابها و شخصیت‌هایی که وی خلق کرده را دوست دارم و از دوستی با او لذت می برم. حالا در این پروژه تجربیاتمان را روی هم گذاشته‌ایم تا بتوانیم دنیای پیچیده دیپلماسی و خیانت را در قاب داستان به تصویر بکشیم. همه چیز آنطور که در ظاهر به نظر می‌رسد، نیست.
State of Terror اکتبر آینده (مهر- آبان ۹۹) به پیشخان کتابفروشی‌ها خواهد آمد.
این اولین بار نیست که کلینتون دست به قلم می شود؛ وی در سال ۲۰۱۴ برای انتشار کتاب خاطرات خود با عنوان انتخاب‌های سخت، با انتشارات سایمون و شوستر آمریکا یک قرارداد به ارزش ۱۴ میلیون دلار امضا کرد و در سال ۲۰۱۷ یک کتاب خاطرات دیگر با عنوان چه اتفاقی افتاد؟ را منتشر کرد؛ در عرض یک هفته، ۳۰۰ هزار نسخه از این کتاب به فروش رسید.
هیلاری کلینتون دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور مقابل دونالد ترامپ شکست خورد و بعد از آن به یکی از چهره‌های منتقد این سیاستمدار جمهوری‌خواه تبدیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج